Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 45 van de 45
    Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Mooie spanzaag [MENTION=4420]Martina[/MENTION]! Vooral netjes hoe je het zo uitgemeten hebt dat de handvaten de zaag kunnen omvatten, handig voor transport

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2014
    [MENTION=3629]elloco999[/MENTION] danku, zag hem ooit bij een show van ray mears. en nu ik met preppen bezig ben vond ik het wel handig en leuk om hem te maken.

wie weet inspireer ik iemand die een kleine bijl meeneemt ipv een grote bijl. ik moet hem nog even op de weegschaal leggen. maar hij weegt echt zeer weinig. nu nog lakken.

heb de nu nog onbehandelde delen ook gebeitst just for the looks.

mvg Martina

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Ik vind het een goed idee voor in mijn BOB (voor wanneer ik die eindelijk eens ga afmaken... ) In mijn GHB heb ik alleen een zaagblad en 2 splitringen (sleutelringen) waarmee ik met b.h.v. een tak een boogzaag kan maken. Maar in GHB probeer ik echt zo klein en licht mogelijk te houden omdat ik die dagelijks mee zeul. Voor in de BOB is het handiger om een zaag klaar te hebben die je alleen nog maar in elkaar hoeft te zetten.

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2014
    [MENTION=3629]elloco999[/MENTION]
    voor het gewicht hoef je het ook niet te doen.
    400 gram all in. is lichter dan sommige messen die ik hier voorbij zie komen of een machete (al heeft een machete of kukri meerdere doelen/gebruiksmogelijkheden)

maar ja 400 gram voor iets dat je veel en makkelijk brandhout kan voorzien is top natuurlijk zn gewicht misschien niet in goud waar maar in zilver zeker haha.

Mvg Martina

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Apr 2015
    schrade schf36 /37 afhankelijk van de maat die je het liefst hebt, alleen niet online kopen eerst in het echt bekijken. Het is een perfect design alleen heb je de kans op een krom mes door dat hun QC niet zo geweldig is op dat punt. Maar als je een goede hebt kun je eigenlijk geen beter mes krijgen voor die prijs.
    https://www.youtube.com/watch?v=dw-xsjlBWeI

Vergelijkbare onderwerpen

1. messen slijpen
    Door Facepalm in forum Messen
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 12-07-13, 01:38
  2. Messen shops
    Door BOBO in forum Messen
    Reacties: 42
    Laatste Bericht: 10-05-13, 01:28
  3. Fallkniven messen.
    Door pierre in forum Messen