Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Forum regels Europa

Banned
    Ingeschreven
    May 2012

Forum regels Europa

Ik zie nergens een engelstalige versie van de forum regels.

Zal ik ze vertalen en ze op het Europese gedeelte zetten of wil iemand anders dat doen? Of zijn ze al ergens en kijk ik er overheen?

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Als je de banner bovenaan leest dan heb je al je antwoord !
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Range Bekijk Berichten
    Als je de banner bovenaan leest dan heb je al je antwoord !
    Waar, waar. Maar er worden niet NL s prekernde deelenemers uitgenodigd doordat er een europees gedeelte is dus... Maar 't maakt mij niet uit. Ik vraag 't maar even
    Laatst gewijzigd door phaelin; 30-09-14 om 03:10.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    [MENTION=150]phaelin[/MENTION],

Goed punt, ziet er verwarrend uit. @Dr,Prepper of andere mods die hier licht op kan werpen?
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Even een goede verwijzing. [MENTION=3]Dr.Prepper[/MENTION] [MENTION=2]Mr. Gold[/MENTION] , Zal ik een vertaling maken, het naar een van jullie in een pm doen? Of doen jullie 't liever zelf? Lijkt me iig handig als de regels ook leesbaar zijn voor Engelstalige gasten.

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaelin Bekijk Berichten
    Even een goede verwijzing. [MENTION=3]Dr.Prepper[/MENTION] [MENTION=2]Mr. Gold[/MENTION] , Zal ik een vertaling maken, het naar een van jullie in een pm doen? Of doen jullie 't liever zelf? Lijkt me iig handig als de regels ook leesbaar zijn voor Engelstalige gasten.
    Zou geweldig zijn als je dit wilt oppakken [MENTION=150]phaelin[/MENTION] Wordt erg gewaardeerd! Je het naar ons email adres sturen (support (at) preppers (punt) nl Ik zie [MENTION=3]Dr.Prepper[/MENTION] al een dansje maken.
    Kwaliteit komt altijd boven drijven.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Mailtje is gestuurd. Ik merk dat het linkje in het begin, bij het voorstellen naar forum home gaat. Ik neem aan dat dat naar de voorstelronde hoort te gaan? Dat zou dan even aangepast moeten worden, in de regels die er nu zijn dan.
    En er is geen voorsteldraadje in het engelstalige gedeelte dus als dat er kan komen dan kan er in die versie een linkje daarnaar toe.

En is er een engelstalige registratie? Weet ik eigenlijk niet meer, is alweer een tijdje terug.

Foutje in de regels:
    De link 'vaag' in het stukje citeren gaat nergens naartoe. Pagina bestaat niet meer. hier is een linkje dat het wel doet. Ik heb die in de engelstalige versie gevoegd.

Verder graag zelf even dingen in bold zetten die in bold moeten. Mijn mail werkt net even anders qua codes. En even de linkjes toevoegen voor het registreren en het welcome draadje. Verder is ie af. Heb een paar regeltjes toegevoegd om uit te leggen dat sommige linkjes in het Nederlands zijn. Een hier en daar een uitdrukking niet letterlijk vertaald want dat zag er niet uit

Ik heb er ook bijgezet dat de regels zo nu en dan worden aangepast en dat die aanpassingen er dan onder komen te staan.

Succes ermee.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Forum regels
    Door Mr. Gold in forum Mededelingen Preppers.nl
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 03-12-14, 09:59
  2. Handhaving forum regels
    Door AWOL in forum Mededelingen Preppers.nl
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 04-09-13, 22:09
  3. Forum regels
    Door Mr. Gold in forum Koffiecorner