Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doom Bekijk Berichten
Als een braaf schoothondje werkt Nederland aan alle kanten mee om de werkelijke oorzaak van het neerhalen van vlucht MH17 boven Oekraïne vorig jaar juli, in de doofpot te houden.

Ongetwijfeld zijn de Amerikaanse managers in Nederland, wij noemen ze politici, zoals Bert Koenders, heel goed in hun vak, maar als inwoner van ons land heb je weinig aan deze mensen.

Alle registers worden nog steeds opengetrokken om zonder ook maar één spatje bewijs Rusland voor dit dramatische ongeluk te veroordelen.

Alles wat uit Rusland komt aan berichtgeving wordt uiteraard bestempeld als propaganda en alles wat het Westen aan nonsens bij elkaar kan verzinnen, als de waarheid.

En dus? Gaat Koenders daar samen met de Polen wat aan doen.

http://www.bnr.nl/nieuws/556002-1507...che-propaganda

https://www.rt.com/news/310416-conte...aganda-russia/

De werkelijke bedoeling van deze zender werd duidelijk weergegeven door de Amerikaanse (boter op je hoofd) senator John McCain:

“Een van de sleutelelementen in het winnen van de Koude Oorlog, zonder een schot te lossen…. is de propagandaboodschap”.

In die zin weet Nederland van wanten want waren we ook al eerder betrokken met driekwart miljoen Euro subsidie voor een Oekraïense televisiezender om genocide te propageren.
Ik ben het voor een deel met je eens. Maar ook jij weet niet hoe het precies gegaan is, dus je bewering dat er geen spatje bewijs is, is nergens op gebaseerd. Het kan zomaar wel kloppen dat de Russen ermee te maken hebben. En gezien de feiten die wel al bekend zijn, moet ik zeggen dat ze in ieder geval de schijn tegen hebben.
Daarnaast hoor ik je keer op keer over de propaganda tegen de Russen, maar je vergeet dat de Russen net zo hard meedoen. Wel eens naar de Russische staats tv gekeken?

Het is al vele jaren zo dat van beide kanten een propaganda oorlog wordt gevoerd. En de Russen zijn daar een baas in, vooral in eigen land. Hoe onafhankelijk denk je dat de Russische media is?

Prima dat je voor de kant van de Russen kiest, maar je vergeet daarbij dat de Russen geen haar beter zijn..........