Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eberlestock backpacks


contact combat

Aanbevolen berichten

Een tijd terug had ik een rugzak aangeschaft van Karrimor. De eerste weken was ik tevreden maar daarna gingen me wat dingetjes tegenstaan waardoor ik heb besloten de rugzak weer weg te doen. Op zoek dus naar een nieuwe alleskunner. Na lang zoeken kwam ik uiteindelijk de Eberlestock lijn tegen. Ik had er nog nooit van gehoord maar na veel lezen en kijken naar wat video's de stap maar gezet en de ''terminator pack'' gekocht. Ik denk dat dit mijn nieuwe favoriete backpack merk is want tot nu toe ben ik supertevreden. Super kwaliteit en comfort. De terminator is groot genoeg voor mijn wensen maar niet zo groot dat je er al snel te veel in gaat proppen, gewoon omdat het kan.

 

[video=youtube;ZG0Vic8CS-Y]

De terminator pack.

 

Eberlestock heeft naast de terminator nog een uitgebreide tactical en hunting lijn die me erg aanspreekt. Ben bang dat dit niet mijn laatste aanschaf zal zijn ;)

 

http://www.eberlestock.com/Tactical%20Master.htm

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...