Ga naar inhoud
GENEGEERD

27mc werkt nog steeds!


FKAGB

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen heb ik weer een bakkie in de auto zitten. Soms vraag ik me af waarom ik dat toch iedere keer weer doe. Kan me namelijk niet herinneren dat ik de afgelopen 20 jaar een auto had zonder bakkie en in tijden van mobiele telefoon lijkt het zijn nu wel verloren te hebben. Toch blijft het een enorme aantrekkingskracht op me hebben dus ook in mijn nieuwe auto zit weer een bakkie.

 

Vanmorgen tijdens mijn dagelijkse woon-werk rit lekker zitten kletsen en net even gemeten wat nu hemelsbreed de afstand is waarop ik mijn tegenstations nog goed kon horen. Dat was dus zomaar 35 kilometer. De zenders van tegenwoordig hebben een stuk meer vermogen dan vroeger en hoewel het nog steeds illegaal is heb ik nog nooit een controle gehad. @fkaprinsesje zat bij me in de auto en werd ook enthousiast. Die zie ik ook nog wel met een bakkie in de auto :-)

 

Moraal van het verhaal. 27mc werkt nog steeds en zal dat ook wel blijven doen. Los van telecomproviders die uitgezet kunnen worden kun je over een hele acceptabele afstand met elkaar communiceren. In het geval van vanmorgen met 5 man tegelijk. Ik ben er blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...