Ga naar inhoud
GENEGEERD

Leuke BOL. Drijvend fort met kanonnen ;)


contact combat

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik zou er geen problemen mee hebben :) maar ik woon aan het water (straks weer letterlijk :) ) en zou me daar best wel vermaken

Ik denk wel dat je van de zee moet houden , en als je wat gunstig aanlegt kun je daar best aardig wat verbouwen hoor .Zo klein zijn die

forten niet .Trouwens er staan er nog wel meer rond de kust van Zuid Engeland dan wel niet zo oud ( uit WW2 ) .

Kan je je eigen staat beginnen en eigen geld drukken ;)

Wat eten betreft naast groente verbouwen is er volop vis ,schelpdieren en zeewier je zult wel inmderddad van zeewater zoet water moeten maken

maar mbv een kleine windmolen moet dat tocht te verwezenlijken zijn :rolleyes:

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er geen problemen mee hebben :) maar ik woon aan het water (straks weer letterlijk :) ) en zou me daar best wel vermaken

Ik denk wel dat je van de zee moet houden , en als je wat gunstig aanlegt kun je daar best aardig wat verbouwen hoor .Zo klein zijn die

forten niet .Trouwens er staan er nog wel meer rond de kust van Zuid Engeland dan wel niet zo oud ( uit WW2 ) .

Kan je je eigen staat beginnen en eigen geld drukken ;)

Wat eten betreft naast groente verbouwen is er volop vis ,schelpdieren en zeewier je zult wel inmderddad van zeewater zoet water moeten maken

maar mbv een kleine windmolen moet dat tocht te verwezenlijken zijn :rolleyes:

gr will

 

paspoorten verkoop zal genoeg opleveren denk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ik het zie hebben die afgelegen BOL's alleen draagvlak wanneer er een volledig gesloten cyclus aan primaire levensbehoeften is. Wat ik hiermee bedoel is dat je toch zeker met een man van 15 a 30 sterk daar aanwezig moet zijn om dingen voor elkaar te krijgen. Bovendien zul je ook aan een helicopter moeten denken (inclusief iemand die dat kan besturen) omdat waar gewerkt wordt, vallen slachtoffers. En nu zal het meeste wel te verhelpen zijn, maar een persoon (tijdelijk) missen is dan een significant verschil in arbeidscapaciteiten/processen.

 

En laten we eerlijk zijn, we kunnen niet op alles preppen. Een snelle transport lijn (van mensen of vracht) naar een grotere regio lijkt mij toch wel handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit stond in de links aan de rechterkant

http://www.sliptalk.com/abandoned-town/..

 

Geloof niet dat dat echt al 30jaar verlaten is. Bij mij groeit het gras en onkruid tussen de stenen binnen een maand tot "kniehoogte" om maar eens te overdrijven.

Op alle plaatjes is er geen onkruid te zien, alle grasvedlen bij die huizen zijn starkker dan die van mij en er ligt totaal geen stof binnen???

Zelfs al zou het een jaar leegstaan dan ligt er stof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof niet dat dat echt al 30jaar verlaten is. Bij mij groeit het gras en onkruid tussen de stenen binnen een maand tot "kniehoogte" om maar eens te overdrijven.

Op alle plaatjes is er geen onkruid te zien, alle grasvedlen bij die huizen zijn starkker dan die van mij en er ligt totaal geen stof binnen???

Zelfs al zou het een jaar leegstaan dan ligt er stof.

 

Het ligt heel erg ver van de bewoonde wereld he. Stof heeft amper kans want het wordt opgevangen door kilometers en nog meer kilometers aan bomen, planten, struiken etc. etc. Ondanks dat, mee eens dat het ietwat twijfelachtig aanvoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar het mee begon: de spitbank forten zijn overigens niet drijvend.

 

Er zijn vele van dit soort forten die meestal net voor de kust in een riviermonding gebouwd zijn op een rotseiland(je).

Bekende is fort Beauyard.

 

In Nederland hebben we bv Pampus en forteiland IJmuiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...