Ga naar inhoud
GENEGEERD

Knife sheath (erg mooi) PVC


Gast ancestral-viking

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Waarom pvc en niet kydex?

 

Pvc gaat broos worden na een tijdje.

Pvc breekt bij het vallen op een harde ondergrond.

Pvc in een groter formaat zoals op het filmpje is bijna net zo duur als een sheet kydex.

 

Je denkt dus dat je goedkoper uit bent wat bijna niet zo is en je hebt een inferieur product.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking
Waarom pvc en niet kydex?

 

Pvc gaat broos worden na een tijdje.

Pvc breekt bij het vallen op een harde ondergrond.

Pvc in een groter formaat zoals op het filmpje is bijna net zo duur als een sheet kydex.

 

Je denkt dus dat je goedkoper uit bent wat bijna niet zo is en je hebt een inferieur product.

 

Greener

 

A ik heb geen Kydex en ook geen geld of een winkel in de buurt en geen internet bankieren.

B als je de pvc na het in model brengen een rangerband van dezelfde lengte geeft vangt het rubber iets van de klap op als je hem laat vallen

C ik heb bij mij een stuk gevonden in het bos gewoon oude gootsteenbuis ,heeft me niks gekost behalve wat tijd en een beetje gas van het fornuis.

 

AV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking
Kan je voor de niet youtube gebruikers uitleggen waar dat project over gaat?

hoe je met simpele goedkope middelen een harde sheath voor je mes kan maken , voor de D.I.Y zonder financiele sterkte....

 

groetjes .

 

A-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe je met simpele goedkope middelen een harde sheath voor je mes kan maken , voor de D.I.Y
Dank je...DoeHetZelven is een mooi iets hoor. Ik heb vele mooie creaties gezien die mensen zelf maakten. De één doet het voor een uniekproduct, een ander voor de persoonlijke touch, of om lekker bezig te zijn.
  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

A ik heb geen Kydex en ook geen geld of een winkel in de buurt en geen internet bankieren.

B als je de pvc na het in model brengen een rangerband van dezelfde lengte geeft vangt het rubber iets van de klap op als je hem laat vallen

C ik heb bij mij een stuk gevonden in het bos gewoon oude gootsteenbuis ,heeft me niks gekost behalve wat tijd en een beetje gas van het fornuis.

 

AV.

 

A: duidelijk

 

B: duidelijk

 

C: diefstal

 

;)

 

Mochten we elkaar ooit treffen krijg je een stuk kydex van me.

 

Greener

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

@Greener

 

:p shame on me foeiiii A-V ;) ja ik hoop inderdaad een aantal mensen ooit nog eens te zien op een SC moet nog wat handen schudden :)

ik heb net eens gekeken naar dat kydex is wel mooi om te zien en ga ik zeker een keer maken voor mijn M.O.D .

ik was die linkshandige standaard sheath (compleet bagger)helemaal zat .heb hem nu zo gemaakt dat hij zelfs voor mijn borst gedragen kan worden .....

stuk koord eromheen gewrapped voor eventueel een vuurboog .....ach ja leuk om weer eens te hobby,en :)

groetjes

A-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...