Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 91 tot 99 van de 99
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fubar Bekijk Berichten
    [MENTION=4457]Maria[/MENTION], we hebben je niet gezien,of lag je ergens in de bosjes verscholen
    Met al die camouflage kleding is dat zeker een optie [MENTION=2360]Fubar[/MENTION] ;-)

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    [MENTION=4457]Maria[/MENTION], we hebben je niet gezien,of lag je ergens in de bosjes verscholen
    Ze was niet welkom want de meesten wilden niet op de foto.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2013
    [MENTION=1303]AWOL[/MENTION] ze wou mischien een dagje komen om sfeer te proeven, en geen foto,s te maken. Eerst mensen leren kennen. Klopt [MENTION=4530]Alpacaatje[/MENTION] waarschijnlijk heeft ze het camo pak van [MENTION=1398]Nonkel Jones[/MENTION] gekocht
    itís about sending a message.

Als de moed je in de schoenen zakt, ga dan op je kop staan.

By failing to prepare, You are preparing to fai

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Mij mag je op de kiek zetten, op een SC, in Hongarije of als ik naakt het Balaton meer in duik.
    Kijk je uit voor de meervallen in het Balaton, anders ben je zo je aas kwijt
    George Carlin Critical Thinking https://www.youtube.com/watch?v=acLW1vFO-2Q

J.F.K. Secret Societies Speech https://www.youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs

The rabbithole for beginners https://www.youtube.com/watch?v=G_Lu_Fl6_IA

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    [MENTION=2360]Fubar[/MENTION], ik had het idee dat ik niet welkom was, misschien heb ik dat verkeerd begrepen??

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik weet dat je het aan Fubar vraagt, toch geef ik ook mijn antwoord.
    Inderdaad, ik vind het niet fijn als er buitenstaanders/journalisten/fotografen komen "kijken".
    Voor mij, en ook voor anderen, is dat een reden om niet naar een SC te gaan.
    Wat deze SC betreft extra onhandig omdat ik in de organisatie zat.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Dan had ik het dus toch goed begrepen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Ik weet dat je het aan Fubar vraagt, toch geef ik ook mijn antwoord.
    Inderdaad, ik vind het niet fijn als er buitenstaanders/journalisten/fotografen komen "kijken".
    Voor mij, en ook voor anderen, is dat een reden om niet naar een SC te gaan.
    Wat deze SC betreft extra onhandig omdat ik in de organisatie zat.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk Berichten
    Beste allen,

Mr. Gold heeft me toestemming gegeven voor dit topic, so here goes nothing!

Vlak voor het uitkomen van de film heb ik het boek The Road gelezen van Cormac McCarthy. Ik weet niet in hoeverre het boek (of de film, het boek was nog beter) bij jullie bekend is, maar het liet mij niet los. Ik ben (nog) niet zover dat ik prep, maar ik wil het onderwerp graag onderzoeken, omdat ik documentair fotograaf ben.

Ik heb gezien dat een aantal van jullie terughoudend is met fotografie, om zeer goede redenen (begrijp ik ook uit The Road). Ik hoop van jullie te horen hoe of onder welke voorwaarden of omstandigheden jullie WEL mee zouden willen werken aan dit project (anonimiteit/onherkenbaarheid, denk bijvoorbeeld aan gasmaskers).

Ik heb op dit forum gelezen hoe fotografen soms afgebrand worden. Een van de consequenties van internetfora, denk ik, maar ik waag het erop: ook degenen die fotografie al bij voorbaat uitsluiten, nodig ik uit om me serieuze tips te geven

En ja, ik zou graag alle gradaties willen vastleggen: van twee potten pindakaas in de voorraadkast tot een complete bunker, van het overheidspakket tot de prepwinkels. Het is voor mij niet belangrijk hoe 'serieus’ anderen je vinden als prepper, als je voor mij maar een prepper bent (dus als je je op een of andere manier voorbereidt).

Ik heb ervaring met het fotograferen van mensen die terughoudend zijn over hun bezigheden, hun hobbies of hun manier van leven. Deze foto’s staan op http://www.mariahermes.com. Daar zie je hoe ik te werk ga. Neem er eens een kijkje en vorm dan je mening. En neem dan alsnog contact met me op

Zoals waarschijnlijk elke fotograaf, maak ik geen foto’s om ze daarna in een la te leggen. Een vorm van publicatie (of dat nou een boek, een tentoonstelling, een tijdschrift o.i.d. is), is uiteindelijk het doel. Die vorm weet ik nu nog niet, maar dat is wel iets om rekening mee te houden.

Beste groet,
    Maria
    Ik breng dit even naar boven omdat [MENTION=2684]FincaInSpanje[/MENTION] het voor een deel gemist heeft.
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013

Mooie pixies [MENTION=1469]Geert[/MENTION] op http://www.mariahermes.com en volgens mij ken ik die man met die snor van de SC.

Ik had ze denk ik gemist i.v.m. vakantie\werk in buitenland.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Marc67NL, alweer?
    Door Marc67NL in forum Voorstelronde
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 22-02-14, 08:19
  2. En alweer een nieuwe: Maryan
    Door Emmy in forum Voorstelronde
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 26-11-12, 11:58

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten