Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22
    tom666
    Guest

Belgie trekt ten oorlog

Het is officieel.
    Belgie stuurt 6 F16 gevechtsjagers naar Irak samen met 120 man grondpersoneel.
    Vrijdag wordt nog de laatste goedkeuring van het parlement gegeven op de planaire vergadering en onze jongens kunnen volgens minister van defensie DE CREM vrijdag nog vertrekken...

En verder wachten tot de eerste kroket ergens in Belgie doden maakt.

Aan de ene kant vind ik het heel erg goed dat ons land mee doet om dat gespuis plat te gooien maar het is een heel gevaarlijke situatie...
    We gaan dit zeker betaald krijgen...en hoe???
    Ten tweede valt dit samen met de heel grote besparing van onze regering dus de centen die nodig zijn om deze oorlog te financieren zijn er gewoonweg niet...

Dat er moet bespaart worden ben ik 100% akkoord mee maar hopelijk haalt het na x-tijd echt iets uit.

We zien wel wat er volgt....
    Gevaarlijke tijden....dat is zeker.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik wist niet dat BelgiŽ nog een luchtmacht had of hadden ze nou geen marine? NL doet in ieder geval ook mee. Ik denk dat ze hopen dat er weer een paar F16's kapot gaan, zodat ze nog meer vliegende Fyra's kunnen bestellen.

Ik weet niet hoe de besluitvorming in BE is gegaan, maar in NL waren ze in eerste instantie niet uitgenodigd door de VS. Onze politici hebben toen bijna lopen prostitueren om maar mee te mogen doen. Zo belangrijk zijn wij dus feitelijk.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    De Belgen worden ALTIJD gevraagd voor dergelijke missies. En onze minister van defensie heeft niet voor niets de naam Crembo. Anderzijds kunnen we die jongens beter stoppen ter plekke dan dat we er op moeten gaan jagen in eigen land. Het argument dat we het risico vergroten houdt weinig steek. Aanslagen mogen we hoe dan ook verwachten.
    Peace allemaal en fuck al de haters.
    _

Survivor
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wat mij betreft mogen ze zelfs een bataljon para's/special forces sturen .

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Wat mij betreft slepen we de Amerikanen voor het gerechtshof omdat ze zo stom waren om eerst wapens en training aan die lui te geven. We kunnen beter Washington bombarderen.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Wat mij betreft slepen we de Amerikanen voor het gerechtshof omdat ze zo stom waren om eerst wapens en training aan die lui te geven. We kunnen beter Washington bombarderen.
    Dat doen ze zelf toch al: Pentagon 911

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lewieke Bekijk Berichten
    De Belgen worden ALTIJD gevraagd voor dergelijke missies. En onze minister van defensie heeft niet voor niets de naam Crembo. Anderzijds kunnen we die jongens beter stoppen ter plekke dan dat we er op moeten gaan jagen in eigen land. Het argument dat we het risico vergroten houdt weinig steek. Aanslagen mogen we hoe dan ook verwachten.
    BE loopt een behoorlijk risico als ik denk aan de EU en Brussel. In Antwerpen wonen ook veel Joden die niet geliefd zijn bij Islamieten. NL moest ook zo nodig weer meedoen, niet alleen om een "belangrijke" partner te worden\blijven maar 70 jaar geleden hebben Amerikanen (en nog wat landen) ons bevrijd. Schulden inlossen heet dat.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    BE loopt een behoorlijk risico als ik denk aan de EU en Brussel. In Antwerpen wonen ook veel Joden die niet geliefd zijn bij Islamieten. NL moest ook zo nodig weer meedoen, niet alleen om een "belangrijke" partner te worden\blijven maar 70 jaar geleden hebben Amerikanen (en nog wat landen) ons bevrijd. Schulden inlossen heet dat.
    Daarom moeten we nu reageren tegen IS.
    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...te-doden.dhtml
    Peace allemaal en fuck al de haters.
    _

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    de Amerikanen zijn pas binnen komen wandelen nadat het duitse leger zo goed als verslagen was door de russen...en die schuld zijn we nu aan hat aflossen middels onze geweldige houding jegens rusland......bovendien zijn de Amerikanen niet gekomen om ons te bevrijden maar om te voorkomen dat de russen teveel invloed zouden krijgen in Europa.....

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Een Belgische vriend van mij woont in de buurt van het dorpje waar Hervť Gourdel woonde, de onthoofde berggids. Vanmorgen vroeg had ik hem op skype en hij vertelde me dat lokale Algerijers momenteel bewaking krijgen uit angst voor represailles. De burgers zijn woest en hebben vanmorgen vroeg al een vergadering gehad, oa hoe om te gaan met mensen die een niqab (sluier) - wat officieel verboden is in Frankrijk. 'Het ganse dorp staat op stelten'. Een oorlog kan daar heel dichtbij zijn.
    Hora est.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Vuur trekt toch dieren aan
    Door survivalman010 in forum Vuur, verwarming en energie
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 08-08-13, 19:39
  2. Wat als Belgie zou splitsen?
    Door MiVe in forum Internationaal
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 06-07-13, 22:00
  3. mt belgie
    Door Mecanical Dog in forum Voorstelronde