Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012

Exclamation De elite trekt zich terug in hun BOL

When These People Go Into Hiding, It Is Time to Pay Attention
    Monday, September 29, 2014 5:40

De elite is altijd beter geÔnformeerd dan preppers ooit kunnen zijn. Maar als de elite zich massaal nu opmaakt zich terug te trekken in hun ondergrondse BOL's, zwaar bewapend en met jaren voedsel en zaden voorraad, dan is iets aanstaande, met name in de laatste maanden van 2014 of begin 2015. Iedereen voelt dat er iets aanstaande is, hetgeen al merkbaar is in de toename van nieuwe preppers in dit forum. Het zou overigens interessant zijn als de MOD's hier een statistiekje kunnen over kunnen publiceren. Wat ons te wachten staat is nog steeds onbekend, maar de 'bewegingen' van de elite zijn voor ons de meest betrouwbare lakmoes-test dat er mondiaal (dus ook in Amerika) iets te gebeuren staat. Een betrouwbaarder test is er niet. De elite is beslist voornemens de komende 'calamiteiten' te overleven. Anders is alles uiteraard zelfmoord. Het aangehaalde artikel hierboven slaat op de Amerikaanse situatie maar laat u niet misleiden. Zowel Nederland als bv. de UkraÔne zijn beiden tenslotte gewoon proxy staten van Amerika.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Ik zie dat al het afgelopen jaar... Zeer verontrustend. We zullen zelf onderzoek moeten doen, dingen in de gaten moeten houden en zo nodig onze preps of maatregelen moeten aanpassen. Reken niet op de mods hier, die 'hebben het al moeilijk genoeg'. Ik weet niet of ik dat wel zeggen mag maar ik doe het toch.
    Er staat zeker iets te gebeuren. Ik heb geen idee wat. Wellicht heeft de 'elite' informatie over een catastrofe die op handen is waarvan wij niets weten. Of het is iets dat ze zelf veroorzaakt hebben of nog zullen doen. De alarmbellen gingen bij mij af toen ik een tijd geleden las over die seedbank. Deze.

Veel mensen 'in the know' trekken zich op het ogenblik terug en dat doen ze inderdaad niet voor de lol. Helaas kunnen wij er weinig mee. We weten niet wat zij weten en zelfs al zouden we dat doen dan is het maar de vraag of het iets is waar wij ons op kunnen voorbereiden.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik vermoed dat "wij" preppers de situatie eerder door hebben dan het gros van de NL\BE. Dat geeft ons iets extra tijd om erop te anticiperen. Natuurlijk moeten we alles goed in de gaten houden, en ja met name de elite. Die zijn als eerste weg als het erop aan komt.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaelin Bekijk Berichten
    Ik zie dat al het afgelopen jaar... Zeer verontrustend. We zullen zelf onderzoek moeten doen, dingen in de gaten moeten houden en zo nodig onze preps of maatregelen moeten aanpassen. Reken niet op de mods hier, die 'hebben het al moeilijk genoeg'. Ik weet niet of ik dat wel zeggen mag maar ik doe het toch.
    Er staat zeker iets te gebeuren. Ik heb geen idee wat. Wellicht heeft de 'elite' informatie over een catastrofe die op handen is waarvan wij niets weten. Of het is iets dat ze zelf veroorzaakt hebben of nog zullen doen. De alarmbellen gingen bij mij af toen ik een tijd geleden las over die seedbank. Deze.

Veel mensen 'in the know' trekken zich op het ogenblik terug en dat doen ze inderdaad niet voor de lol. Helaas kunnen wij er weinig mee. We weten niet wat zij weten en zelfs al zouden we dat doen dan is het maar de vraag of het iets is waar wij ons op kunnen voorbereiden.
    Dit bestaat al sinds de jaren 80... Van alle preppers hier kan ook gezegd worden dat 'wij' iets weten omdat we ons voorbereiden, of van iedereen die een verzekering neemt tegen 'iets' omdat ze 'weten' dat 'iets ' er aan komt...

Beetje logica gebruiken kan geen kwaad.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik denk dat de elite meer bunkers, safe houses en andere faciliteiten hebben, waarvan "wij" geen flauw benul hebben. Waar "wij" proberen een voorraad van enkele maanden aan te houden om te overleven, kunnen "zij" waarschijnlijk jaren vooruit.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Ik denk dat de elite meer bunkers, safe houses en andere faciliteiten hebben, waarvan "wij" geen flauw benul hebben. Waar "wij" proberen een voorraad van enkele maanden aan te houden om te overleven, kunnen "zij" waarschijnlijk jaren vooruit.

Beetje logisch ook hť, ze hebben de middelen om dat te doen, plus hoe meer aardse zaken je hebt, hoe meer je er mee bezig bent om ze 1 te behouden en 2 te vermeerderen.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    Dit bestaat al sinds de jaren 80... Van alle preppers hier kan ook gezegd worden dat 'wij' iets weten omdat we ons voorbereiden, of van iedereen die een verzekering neemt tegen 'iets' omdat ze 'weten' dat 'iets ' er aan komt...

Beetje logica gebruiken kan geen kwaad.
    Precies. Verhalen over hide-outs voor de 'elite' - wie dat ook zijn - lees ik al sinds de jaren tachtig, toen vooral in boeken geschreven door rechtse amerikanen (ja, die waren er toen ook al ). En ook typisch Amerikaans is de verwijzing in de link van [MENTION=473]vheeswijk[/MENTION] naar UN voertuigen, FEMA-kampen en buitenlandse troepen in Amerika. Allemaal ouwe meuk, dit soort angsten zijn typisch Amerikaans en ze worden al tientallen jaren om de zoveel tijd van stal gehaald.

De hele link is trouwens erg vaag. Een aantal complotdenkers die geen interviews meer geven - so what? Er wordt verwezen naar december 2012 toen een stuk of 500 bankiers ('topbankiers', wat zijn dat precies?) zich teruggetrokken zouden hebben uit de openbaarheid of zoiets. So what? Wereldwijd zijn er duizenden topppertjes in het bankwezen en jaarlijks gaan er ongetwijfeld 500 op hun bek, het is een harde wereld.
    Die Hodges doet heel gewichtig over zijn contacten maar komt slechts met vage verwijzingen naar medewerkers van overheidsinstellingen die zich bedreigd voelen en onderduiken. Geen namen, plaatsen en feiten. Ouwe meuk waar al veel boeken en films over zijn geschreven.

Wij zijn Europeanen, ik leef in Europa. Als ik mee wil gaan in de Amerikaanse paranoia zijn er -tig Amerikaanse forums waar ik terecht kan. Ik hou van de hollandse nuchterheid en zou daarvan graag wat meer op dit forum zien.

Ik zou wel eens een experimentje willen doen: een maand lang geen info en links met paniekberichten uit de VS, alleen links, verwijzingen en informatie uit eigen land en eigen werelddeel. Hoe zit het met onze bankiers? Hebben die een hide-out in de Ardennen of de Alpen? Moeten wij ons zorgen maken over ingrijpen door de VN? Buitenlands troepen die binnenkort door onze straten marcheren? Feiten en links?
    Two roads diverged in a wood, and I -
    I took the one less traveled by,
    And that has made all the difference.

Robert Frost

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Ik geef ze geen ongelijk. Op het eind zorgen we toch allemaal voor onszelf.
    Hun doen en laten observeren is zeker verstandig, zoals al gezegt werd

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wesp Bekijk Berichten
    Ik geef ze geen ongelijk. Op het eind zorgen we toch allemaal voor onszelf.
    Hun doen en laten observeren is zeker verstandig, zoals al gezegt werd
    Sorry dat ik je uit je droomwereld help, maar wat mensen met echte macht en koopkracht doen,
    daar gaan wij nooit iets van te weten komen tenzij jij iemand heel goed kent bij bvb het IMF of zo
    en dan nog.

Kijk eens hoe lang Karen Hudes al bezig is... en telkens weinig zoden aan de dijk zet.
    https://www.youtube.com/watch?v=WCoOTEHq2Fo

Voorbeelden genoeg, het volk blijft dom en onverschillig en krijgt de leiders die het verdient.
    Laatst gewijzigd door wodan; 30-09-14 om 09:41.

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    Sorry dat ik je uit je droomwereld help, maar wat mensen met echte macht en koopkracht doen,
    daar gaan wij nooit iets van te weten komen tenzij jij iemand heel goed kent bij bvb het IMF of zo
    en dan nog.
    Ik refereer naar het schrijven van de poster, dat de bewegingen van de elite een lakmoestest zijn. Er zal toch wel IETS merkbaar zijn, anders dan het gemiddelde

Vergelijkbare onderwerpen

1. Belgie trekt ten oorlog
    Door tom666 in forum Europa
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 09-10-14, 15:11
  2. The Revelations of an Elite Family Insider
    Door Equis Viris in forum Complotten
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 22-06-14, 23:41
  3. Vuur trekt toch dieren aan
    Door survivalman010 in forum Vuur, verwarming en energie
    Reacties: 6