Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hurbie Bekijk Berichten
    voor mij persoonlijk niet , ik hoef geen zaag die door een piepklein onoplettend momentje mijn vingers afknipt ...zelfs een zaagje van de aldi heeft al een knappe invouwbeveiliging .......
    Als dat het enige reden is... een zaagje van de Aldi doet de taak niet met het gemak dat de Silky doet, heeft niet de comfy grip en niet het metalen skelet dat voor de stevigheid van het handvat zorgt... De bahco vouwzagen hebben deze beveiliging ook niet.

Die extra veiligheid is er imo ook als extra voorzorgsmaatregel als de andere veiligheid faalt (wat af en toe wel eens kan gebeuren met goedkope tools)

Met scherpe dingen moet je ten alle tijden de focus houden. --> * don't blame it on the tool while the user is a fool.*
    Laatst gewijzigd door carismo; 13-10-14 om 21:02.
    If it looks stupid and it works, it ain't stupid.

Don't blame it on the tool while the user is a fool.

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2014
    ik waag te betwijfelen of een zaagje van de aldi ,(in ieder geval goedkoop , vul zelf maar een winkel in) , niet net zo goed zaagt als een "duur" merk tool ......maar dat zijn juist de dingen die IK graag zou zien in een revieuw .....

zagen doen ze allemaal , maar is de meerprijs een aankoop echt waard .... (niet alleen voor dit geval , maar eigenlijk voor alle geteste zaken).

maar gelukkig hebben we allemaal onze eigen wensen .

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hurbie Bekijk Berichten
    ik waag te betwijfelen of een zaagje van de aldi ,(in ieder geval goedkoop , vul zelf maar een winkel in) , niet net zo goed zaagt als een "duur" merk tool ......maar dat zijn juist de dingen die IK graag zou zien in een revieuw .....

zagen doen ze allemaal , maar is de meerprijs een aankoop echt waard .... (niet alleen voor dit geval , maar eigenlijk voor alle geteste zaken).

maar gelukkig hebben we allemaal onze eigen wensen .
    Wat houdt je tegen om zelf die test eens te doen? Koop een paar goedkope vouwzagen, kom naar een sc en je mag gerust het verschil eens ervaren tussen die goedkope en tussen de Silky en de Bahco.

Ik heb al tig van goedkopere vouwzagen gebroken aan het handvat juist omdat ik kracht moest zetten omdat de zaagtanden na 10-15 zaagbeurten bij takken/stronken van 10 cm diameter niet meer deftig beten in het hout.

Vaak betaal je voor een merk maar vaak betaal je ook iets meer voor kwaliteit of de manier van productie...

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Een goeie review van een iets grote model, de Gomboy.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carismo Bekijk Berichten
    Een goeie review van een iets grote model, de Gomboy.
    Waar kan je die goedkoop kopen?

Ik heb interesse in de GomBoy 270-6 (grove tanden)... en wil betalen met paypal

Tot hiertoe is deze site de goedkoopste, maar wel lange levertermijn: http://www.qvist.nl/silky-gomboy-grof-270-6.html

Vergelijk medium vs grove tanden: https://www.youtube.com/watch?v=0jkimnZVAO0
    Laatst gewijzigd door wodan; 11-01-15 om 23:38.

Adventurer
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Heb ook de Silky pocketboy na een aantal goedkope varianten..zoals marktplaats. Waar na twee keer zagen het al bijna, dus niet helemaal uit elkaar viel.
    Omdat ik niet van bijlen houd, dus eerst eens gekeken of ik een zaag zou gebruiken. En dit is dus wel het geval....omdat ik altijd kook op hout.

Voor mij loont het....maar kan me indenken dat bij spoorAdisch gebruik je niet zon dure zou willen aanschaffen.
    Ikzelf gebruik hem niet met de firesteel en de plastic cover is toch wel goed..beschermd optimaal al zag ik er eerst niet het voordeel van.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Feb 2013
    de grote broer

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Uitstekende review wat mijn keuze iets 'simpeler' maakt, [MENTION=1847]carismo[/MENTION]

Vergelijkbare onderwerpen

1. [Review] Snoeizaag Pocketboy 130-8 rood
    Door MyronPrps in forum Reviews
    Reacties: 17
    Laatste Bericht: 21-09-14, 16:19
  2. [Reviewers gezocht] voor PocketBoy van Silky
    Door Mr. Gold in forum Reviews
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 22-08-14, 10:02
  3. Kleine vouwzaag en bijl, middelgrote vouwzaag of grote takkenzaag
    Door frans81 in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 17
    Laatste Bericht: 11-02-14, 10:09
  4. USA gaat ten onder....zwart vs wit (?)
    Door Keyser Suze in forum USA
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 23-07-13, 07:46

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten