Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13
    Jr. prepper
    Ingeschreven
    Oct 2014

Wonen en werken in Hongarije

Hallo preppers en zelfvoorzieners.
    Bij het lezen van mijn Google alerts zag ik deze site staan en was verrast te lezen dat hier Hongarije regelmatig genoemd wordt. Bij het doorlezen van de informatie op deze site lijkt dat ook wel logisch, Hongarije, maar ook andere landen hebben nog genoeg plaats voor Preppers activiteiten.
    Ik woon sinds 7 jaar in Hongarije, waarvan de eerste anderhalf jaar echt back to basics, en voel mij er helemaal thuis. Sinds 2009 blog ik over het leven op het platteland van Hongarije, van de dagelijkse zaken in een klein dorp tot de jaarlijkse varkensslacht.
    Ik las dat sommigen graag meer zouden weten over het plattelandsleven in Hongarije en hier en daar zag ik een vraagje staan. Misschien vinden jullie het leuk om op mijn blogs te lezen of het forum te bezoeken. Daar is ook info te vinden over wonen en wetgeving. (Ik heb een link naar Preppers al op het forum gezet, ik weet zeker dat veel Nederlandstaligen in Hongarije nuttige info op deze site zullen aantreffen).

Op dit forum en bijbehorende website is voorlopig voor mij nog veel te lezen, leuke herkenbare dingen maar ook vele nieuwe zaken.
    Groetjes-Asztrid(Hungary)

http://landleven-hongarije.blogspot.com
    http://hongaarslandleven.blogspot.com
    http://hongarije-vakantie-en-wonen-i...essageboard.nl

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Zeer leuke blog! Dankjewel voor het aanbieden van je ervaring en kennis hier op het forum!
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Welkom op het forum en ja Hongarije is ook veel interesse voor hier op het forum. We zullen de Blog en websites eens goed bekijken.

Heksenboot
    Guest
    Mooie blogs en site [MENTION=4495]HongLL[/MENTION] , thanx

Misschien hoort het in dit draadje, @mod s? :

http://preppers.nl/forum/threads/110...l=1#post293798

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    als je een tank met 600l diesel daar vind laat het even weten, die hebben ze laatst van mij gejat
    Kabouterfokker

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wat een leuke blog!
    Ik zit met plezier te lezen

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Hallo [MENTION=4495]HongLL[/MENTION],
    Welkom op dit preppers forum.
    Mooi intro.
    je kan hier een schat aan informatie vinden met meer dan 10.000 onderwerpen en meer dan 282.475 berichten kan je hier
    uren ( eigenlijk dagen zo niet weken ) doorbrengen en als je iets niet weet, is er altijd wel iemand die je op weg kan helpen.
    Ikzelf ben een stuk wijzer geworden en voel me helemaal thuis op deze site.
    Er is zoveel informatie te vinden hier dat je tijd te kort komt.
    Ben ook al aardig verslaafd aan deze site, pas maar op, voor je het weet ben je het ook

Met vriendelijke groet, Popeye
    koning keizer admiraal, preppen moeten! ze allemaal

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2013
    [MENTION=4495]HongLL[/MENTION]. Ik heb genoten van je verhalen. Jou schrijfstijl spreekt me erg aan.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ja, ik ben ook steeds weer aan het lezen op dat blog. Lekkere recepten, dat is al een goede om mijn aandacht te trekken.
    Ook las ik over je ziekenhuisopnames. Hoe er al twee keer een ziekte ontdekt was waarvoor je in Nederland weinig aandacht kreeg. Opvallend,omdat "wij" de gezondheidszorg in Hongarije zo achtergesteld vinden. Wat ik in je verhalen lees is dat het interieur, de apparaten en de omliggende dingen zoals eten in het ziekenhuis niet vergelijkbaar zijn, maar dat de zorg eigenlijk een stuk beter is omdat men je wel serieus neemt. Vond ik goed om te weten. Zeker nu de zorg hier nog meer afbreekt.
    En de tandarts spreekt Nederlands...ook goed om te weten. Tandartstoerisme zie je steeds vaker en noem je ook op een van je pagina's.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    [MENTION=4495]HongLL[/MENTION], je hebt echt een leuke blog. Ik heb sinds begin van dit jaar een huis in Hongarije. Ik ben er nog niet helemaal thuis en heb nog heel veel te renoveren en repareren. En dan de taal. Op dit moment ben ik weer in Nederland maar halverwege april gaan we verder. Jullie hebben het huis mooi opgeknapt, hebben jullie dit laten doen of doe je ook veel zelf? Ik woon ca. 85 km van jullie vandaan, woon iets boven Kaposvar. Misschien komen we daar elkaar wel eens tegen
    waar een wil is .......

Vergelijkbare onderwerpen

1. Wonen op slot Loevestein
    Door Raycoupe in forum Koffiecorner
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 22-08-13, 11:18
  2. Waar in Nederland kun je het beste wonen?
    Door Wolf13 in forum Huisvesting
    Reacties: 70
    Laatste Bericht: 07-07-13, 23:57
  3. Zwerver mag in bos wonen
    Door Vempain in forum Huisvesting
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 23-04-13, 13:42
  4. Wonen in een vliegtuig , Ideale BOL?
    Door Advivo in forum Voertuigen
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 04-02-13, 21:28
  5. Mensen die in de grote stad wonen