Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepper Ebola gezocht voor artikel Nieuwe Revu


Sophie

Aanbevolen berichten

Beste Preppers,

 

Het Ebolavirus verspreidt zich snel en het eerste Europese slachtoffer is gevallen.Voor een artikel in het weekblad Nieuwe Revu ben ik op zoek naar preppers in Nederland die zich voorbereiden op Ebola. Ik zou graag een prepper willen interviewen die de nodige voorbereidingen heeft getroffen. Het gaat om een artikel dus anonimiteit kan gewaarborgd worden. Interesse? Stuur een mailtje naar: sophie_wassink@hotmail.com en ik neem contact met je op.

 

Goeie groet.

 

Sophie Wassink

Nieuwe Revu

 

ps Ik heb toestemming gekregen van Mister Gold voor het plaatsen van deze oproep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Leuke stage opdracht Sophie. Gaat het een redactioneel artikel over ebola worden, waarbij de voorbereiding op een mogelijke pandemie een scenario is? Of zoomt het specifiek in op iemand die zich daar - voor zover dat gaat - op voorbereid met alle middelen die beschikbaar zijn?

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke stage opdracht Sophie. Gaat het een redactioneel artikel over ebola worden, waarbij de voorbereiding op een mogelijke pandemie een scenario is? Of zoomt het specifiek in op iemand die zich daar - voor zover dat gaat - op voorbereid met alle middelen die beschikbaar zijn?

 

Het gaat een combinatie van beide worden. De aanleiding voor het artikel is dat Ebola steeds dichterbij komt, daarnaast wil ik inderdaad inzoomen op hoe iemand zich voorbereidt.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Preppers,

 

Het Ebolavirus verspreidt zich snel en het eerste Europese slachtoffer is gevallen.Voor een artikel in het weekblad Nieuwe Revu ben ik op zoek naar preppers in Nederland die zich voorbereiden op Ebola. Ik zou graag een prepper willen interviewen die de nodige voorbereidingen heeft getroffen. Het gaat om een artikel dus anonimiteit kan gewaarborgd worden. Interesse? Stuur een mailtje naar: sophie_wassink@hotmail.com en ik neem contact met je op.

 

Goeie groet.

 

Sophie Wassink

Nieuwe Revu

 

ps Ik heb toestemming gekregen van Mister Gold voor het plaatsen van deze oproep!

 

Je hebt mail:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de nieuwe nieuwe Revu gelezen, deze zal morgen in de winkels liggen (ik werk bij de distributeur van deze en een groot deel van alle magazines in Nederland). Leuk artikel maar niet zo heel veel diepgang, vooral lastig gemaakt door de tegenstrijdige 'berichten' van sommige 'experts'. De een vind dat er te weinig word gedaan terwijl de ander zegt dat men zich niet zo druk moet maken, tot aan het 'advies' aan toe dat de burger maar helemaal niks hoeft te doen, want er zijn tenslotte goed voorbereide hulpverleners...

 

In elk geval wel een link naar prepshop.nl aan het einde van het artikel en ook een leuke weggeefactie i.s.m. de Prepshop :) Goed bezig Jeroen ( @Simurgh )

 

 

ps. voor de liefhebbers en/of mensen die niet een Revu willen kopen kan ik via PM wel e.e.a. regelen :) zal het hier niet neerzetten ivm copyrights etc.

  • Leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de Revu gelezen. Zoals houthe al zei, helaas niet veel diepgang maar toch niet onaardig. Ik zal Simurgh vragen om een handtekening mocht ik hem ooit ontmoeten ;) Het spelletje "herken de prepper" heb ik glorieus verloren en vraag me af of de man in het witte pak een model is of toch Mark of Rudy. (Die gezichten van het publiek, kostelijk....).

 

Voor de liefhebbers; het gaan om Revu nummer 42 met een man-in-wit-pak op de cover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuudje bekijkt het even aan de binnenkant van haar ogen.

 

...om niet doemdenkerig over te komen gaat @Simurg helemaal bloot...de dame van het interview schrikt zich het apezuur en met een blos op haar wangen doet ze professioneel haar werk...ze schrijft netjes in haar tijdschrift dat er van camouflage bij de preppers geen sprake is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ook na over je outfit, de presentatie, de details.

En kom niet doem-denkerig over!...

Het interview is al even voorbij:)

Stuudje bekijkt het even aan de binnenkant van haar ogen.

 

...om niet doemdenkerig over te komen gaat @Simurg helemaal bloot...de dame van het interview schrikt zich het apezuur en met een blos op haar wangen doet ze professioneel haar werk...ze schrijft netjes in haar tijdschrift dat er van camouflage bij de preppers geen sprake is.

 

Dat is echt de ideaal camo voor op de naturisten camping. Ik val nooit op....:rolleyes:

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...