Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 90
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Zonder je handen te gebruiken wel desinfecteren? Koop dit:
    https://www.google.nl/search?q=detto...84174743353280
    keyserpreppersuze@gmail.com

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davena Bekijk Berichten
    Stoffen handschoenen laten vocht door, maar misschien helpt inspuiten met impregneerspray? Stof kun je wel in 60 graden wassen en daar kan een virusje vast ook niet tegen? Hoe doe je ze dan echter zonder besmet te raken in de wasmachine? enz.
    http://www.phac-aspc.gc.ca/lab-bio/r.../ebola-eng.php

PHYSICAL INACTIVATION: Ebola are moderately thermolabile and can be inactivated by heating for 30 minutes to 60 minutes at 60įC, boiling for 5 minutes

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten

Gans dat No Touch heb ik nooit begrepen, wat maakt het uit dat je het zaakje 'besmet' vastneemt, zolang dat je maar je handen wast met het goedje en ze veilig droogt...
    Dat de Dettol zelf vol bacteriŽn zit, maakt dan toch niet uit aangezien je met desinfecteren eindigt?

Moderator
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Is het mogelijk bij preventie/advies hier ook enkele goede sites te plaatsen of social media welke gebruikt kunnen worden om de zaak te monitoren? Ik denk dat DAT op dit moment voor sommigen het belangrijkste is. JA, er is een dreiging maar mijn inziens nog niet zo dramatisch dat ik voor een heel gezin direct NBC-pakketten ga aanschaffen. Wellicht ben ik daar persoonlijk fout in maar genoeg budgetpreppers hier die zo'n grote uitgave niet snel zullen doen en die liever de zaak nog even monitoren (kat uit de boom kijken) voor ze zulke drastische maatregelen nemen bovenop hetgeen wat ze nu al (kunnen) doen zoals extra zeep/voedsel/waterfilter etc.

Ikzelf had deze: http://healthmap.org/ebola/#timeline + voorgeschiedenis van dit hele gebeuren (om beter beeld te krijgen van de serieusheid): http://www.cdc.gov/vhf/ebola/outbrea...ution-map.html

Uiteraard de website van de World Health Organization goed monitoren. Maar wellicht heeft iemand nog betere bronnen?
    Laatst gewijzigd door Kungfufox; 08-10-14 om 22:17.
    "Fuck voting, fuck protesting, fuck writing letters to your congressmen. I will protest silently, with my wallet."
    ''You know when you're a Survivalist/prepper If you have ever been caught in the tub playing with your Katadyn''
    ''Whether through force (war) or democratic means, we subject ourselves to the order of governments.''

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Er zijn tal van huishoudmiddelen waarmee je kunt sproeien zoals je dat met een bloemenspuit doet. Voorbeeld: Glassex. Een leeg spuitflesje niet weggooien maar deze indien opportuun vullen met 1/10 verdund dunne bleek of zelfs Dakin's solution + 1 druppeltje vaatwasmiddel, bv. Dubro. Dit druppeltje is belangrijk, het draagt bij tot een fijne nevel als je er mee spuit.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    doden ze het ebola virus wel? Meestal zijn die gels vrij zwakke ontsmetters in vergelijking met "the real deal", zeker als het op virussen aan komt..
    De meeste hebben slechts 4 log reductie op normale bacteriŽn, dat haal je al door je handen met gewoon kraantjeswater te wassen zelfs zonder zeep....
    ehhh.. mischien een hele domme vraag maar is dit echt waar? ik heb heel weinig medische kennis maar desinfecterende hand gells moeten toch beter hun best doen dan een beetje water.
    En sorry als ik een beetje afdwaal van het draadje

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davena Bekijk Berichten
    Hoe doe je ze dan echter zonder besmet te raken in de wasmachine? enz.
    Ik zou denken: bij het uitkleden de spullen in een (goeie) waszak stoppen en de zak in de wasmachine leegduwen (bodem vd zak naar binnen duwen zodat de zak binnenste buiten komt en de kleren in de machine liggen) en dan de zak erbij en wassen maar.
    Of zie ik dit te nonchalant? Allicht een apparte wasmachine in de omkleedruimte?
    --- This too shall pass ---
    --- Primum non nocere ---

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    En ik ben van plaats gewisseld toen de persoon achter mij in de metro, land van origine ergens in Afrika, meest waarschijnlijk Suriname, flink zat te hoesten..
    Cool Keyser, ligt Suriname op jouw wereldkaart echt in Afrika?
    Je lijkt bijna wel een Amerikaan die denkt dat Frankrijk de hoofdstad van Europa is of zoiets, had ik niet van je verwacht.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    Gans dat No Touch heb ik nooit begrepen, wat maakt het uit dat je het zaakje 'besmet' vastneemt, zolang dat je maar je handen wast met het goedje en ze veilig droogt...
    Dat de Dettol zelf vol bacteriŽn zit, maakt dan toch niet uit aangezien je met desinfecteren eindigt?
    ik had vroeger zo'n ding, ben je meer bezig met de batterijen te vervangen dan je handen te wassen

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ik wacht wel tot er een homeopathisch middel is, Ebola is een truc van de Big Pharma!
    FEAR LEADS TO ANGER.
    ANGER LEADS TO HATE.
    HATE LEADS TO SUFFERING.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Ebola!
    Door nanni149 in forum Survival Algemeen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 23-09-14, 22:19
  2. Reacties: 7
    Laatste Bericht: 04-09-14, 16:50
  3. Hoe (en waarom) om zwangerschap te voorkomen tijdens en na de SHTF
    Door Tom in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 57
    Laatste Bericht: 15-03-14, 06:57
  4. Herpes, voorkomen bj een SHTF (ziekte kan echt moelijk worden)
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 20-06-13, 11:00
  5. Scheurbuik voorkomen in een SHFT
    Reacties: 64
    Laatste Bericht: 12-05-13, 21:15

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten