Ga naar inhoud
GENEGEERD

Skills testen ?


Abaddon

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wil je wat leuks doen? http://www.survivalbond.nl/viewpage.php?page_id=39

Wel "wat" oefenen voordat je aan de startstreep verschijnt....:D

 

Dit is inderdaad super voor de conditie en algemene kracht , voorheen dit soort dingen ook gedaan ,alleen jammer dat als je dit doet er altijd wel blessure gevallen zijn, er is er altijd wel een met een enkeltje of knie naar de filistijnen. Het blessure niveau is ongeveer gelijk aan het spelen van zaalvoetbal Zeker de zwaardere jongens gaan snel kapot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat rennen voor je leven is een spel ellement natuurlijk......:)

maar ik zie hier een mooie S.H.T.F oefening in 3 niveau,s , ik heb mezelf op de lijst gezet voor 2015

dit jaar ga ik het niet redden , maar ja dit is in mijn ogen op een echte shtf situatie na..... as good as it gets ,

het thema leave no trace krijgt ineens een serieus trekje .....hoe ga je om met spanning stress en slaap deprivatie ,

wat als de adrenaline is uitgewerkt . kan je nog helder besluiten nemen als je geen slaap honger en koud hebt en er mensen achter je six lopen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Ik kan me herinneren dat er een publieke omroep was, die een programma maakte onder de naam The Hunt, het stond onder leiding van Rolf wouters destijds ondanks het volgens de omroep geen kijkcijfer hit was keek ik er graag naar. Het was een soort tv game waar in 2 groepen waren de Hunters en de Foxes, de hunters werden gemobiliseerd via radio 538 de foxes moesten verborgen blijven voor de Hunters en speelde zich af door heel Nederland voor namelijk in bos rijke gebieden.

 

Werden ze gevonden dan moesten de foxes een geld bedrag overhandigen aan de Hunters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...