Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bushcraft boek


neoclyps

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een uitgebreid naslagwerk dat over bushcraft technieken gaat, hoewel hier al veel over geschreven is

en er een hoop op de markt is en veel van het zelfde ben ik benieuwd of er echt een meesterwerk beschikbaar is waar bijna alles gedetailleerd in staat.

 

Ik heb namelijk een boekenbon die ik mag besteden. PS: Hoe overleef ik en crisis en sas survival guide al in bezit.

 

Groeten

Neoclyps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Perfecte Bushcraft en Survivalboek is voor mij het SAS boek van John "lofty' Wiseman.

 

Echt een aanrader.

 

Als je dit boek een beetje kent weet je alles over overleven, vuur maken, shelter bouwen, slachten, vallen zetten, plantenkennis, ehbo, vuur maken, water filteren, noem maar op.

 

Misschien iets meer Survival dan Bushcraft maar ook als Bushcrafter is ditt een must have!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...