Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012

Premier Duitsland roept burgers op om vluchtelingen te huisvesten

In Duitsland wordt er vanuit de politiek al gezinspeeld om net zoals direct na de WW2 mensen met extra ruimte in hun huis te verplichten om mensen op te nemen in huis, in dit geval dus asielzoekers.

Maar stel dat dat wordt ingevoerd dan zitten ze gelijk bij je prep-spullen.

Maar dat is nog niet het ergste want wat lezen wij in het artikel? Welnu het meest zorgelijke is deze passage.

CITAAT

Er zijn vluchtelingen zonder een officiële registratie. En wat weten we inmiddels van sommige groepen?

Deze oproep van de terroristische organisatie "Islamitische Staat" is gepubliceerd in het tijdschrift van IS.
    Daarin wordt opgeroepen dat nu elke IS supporter om in het huis te gaan van een "kruisvaarder om te doden" (elke ongelovige). " Bovendien moet de burgers van de Crusader volken (ongelovigen) overal aangevallen worden waar je ze ontmoet . "

Dus dan doe je geen oog meer dicht, wat zouden we bij een verplichte regelgeving nog kunnen doen.
    En dan met name de prepper gerelateerde dingen die je in huis hebt.

Ministerpräsident ruft Bürger zur Aufnahme von Flüchtlingen in privaten Wohnungen auf
    Torben Grombery

Nachdem erst vor wenigen Wochen der CDU-Bundestagsabgeordnete Martin Patzelt Bürger dazu aufgerufen hat, Flüchtlinge in ihre Privatwohnungen aufzunehmen, kommt dieselbe Forderung jetzt von einem politischen Schwergewicht – dem grünen Ministerpräsidenten des Bundeslandes Baden-Württemberg, Winfried Kretschmann: »Der Staat braucht private Liegenschaften, um den Flüchtlingszustrom zu bewältigen«.

LEES ARTIKEL OP DE LINK
    http://info.kopp-verlag.de/hintergru...ungen-auf.html

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Ik voorspel een massa aan 'bedrijfsongelukken'...
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Die zijn echt helemaal van de pot gevallen... dat gaat er nooit door komen. Mijn huis, mijn keus wie er in komt. Laten ze maar eens lekker gaan zorgen dat er niet meer zoveel vluchtelingen bij komen.

Die kulturen passen niet bij de onze en zolang ze zich niet willen aanpassen aan ons, ipv dat wij ons steeds meer aanpassen aan hun, zijn we echt fout bezig.

Mensen uit de ellende helpen is iets moois, maar wel vrijwillig en al helemaal geen verplichtte in-huis plaatsing ongein. Wegwezen...

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Er is een groot verschil tussen leegstaande privéwoningen en bij mensen thuis in het gezin.
    Hierdoor wordt de boodschap van de samenvoeging van deze twee nieuwberichten wel erg uit 't verband gerukt.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Goeie actie. Ik roep al jaren dat de supporters van de nederlandse zieligheidsindustrie op persoonlijke titel de schouders er maar eens onder moeten zetten i.p.v. de kosten af te wentelen op de belastingbetalers.

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Er is een groot verschil tussen leegstaande privéwoningen en bij mensen thuis in het gezin.
    Hierdoor wordt de boodschap van de samenvoeging van deze twee nieuwberichten wel erg uit 't verband gerukt.
    Kopp-Verlag, de bron van dit artikel, is altijd goed voor dubieuze berichtjes die neo-nazi's, ufologen en complotdenkertjes aanspreken. Overigens is het niet de Duitse premier die ergens toe oproept, zoals topicstarter denkt.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Als een gemeente-ambtenaar met een paar ISIS-baardapen voor mijn deur staat is mijn repliek: "Stuur maar een paar gevechtshelicopters, ze komen er bij niet in!"
    Laatst gewijzigd door vheeswijk; 13-10-14 om 23:04.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel Jones Bekijk Berichten
    Kopp-Verlag, de bron van dit artikel, is altijd goed voor dubieuze berichtjes die neo-nazi's, ufologen en complotdenkertjes aanspreken. Overigens is het niet de Duitse premier die ergens toe oproept, zoals topicstarter denkt.
    Dat laatste kon ik ook al niet vinden, dat blogje ken ik verder niet maar de titels van de andere nieuwsberichten zeggen alweer genoeg.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Dat laatste kon ik ook al niet vinden, dat blogje ken ik verder niet maar de titels van de andere nieuwsberichten zeggen alweer genoeg.
    Topicstarter verwart Baden-Württemberg met de Bondsrepubliek Duitsland. Nou zal ik wel weer op iedere slak zout leggen, maar dit soort kleine details geven toch een heel ander beeld.

Leuk detail uit het 'artikel' van Kopp; er vinden al aanvallen van IS-aanhangers op Christenen plaats. Zoals in Keulen. Gelukkig was de IS-strijder zo bezopen dat hij met zijn gebroken fles weinig schade aanrichtte... Voor de slimmeriken onder ons: wat klopt er niet aan dit bericht?

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel Jones Bekijk Berichten
    Topicstarter verwart Baden-Württemberg met de Bondsrepubliek Duitsland. Nou zal ik wel weer op iedere slak zout leggen, maar dit soort kleine details geven toch een heel ander beeld.

Leuk detail uit het 'artikel' van Kopp; er vinden al aanvallen van IS-aanhangers op Christenen plaats. Zoals in Keulen. Gelukkig was de IS-strijder zo bezopen dat hij met zijn gebroken fles weinig schade aanrichtte... Voor de slimmeriken onder ons: wat klopt er niet aan dit bericht?
    Nah, dat is inderdaad op iedere slak zout leggen. Maar help, moeten we ons nu ook al om bezopen moslims zorgen gaan maken, hoe prep je daar nu weer tegen!

Vergelijkbare onderwerpen

1. Vluchtelingen trekken steeds vaker naar de stad
    Door leidseprepper in forum Survival Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 13-03-14, 09:49
  2. Duitsland eist pun en pukcodes burgers op
    Door Missprrr in forum Europa
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 11-04-13, 19:32
  3. Minister Schultz roept op tot zelfredzaamheid bij ramp
    Door NightOwl in forum Survival Algemeen
    Reacties: 3