Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepshop in Pownews


Raycoupe

Aanbevolen berichten

Zit ik door al mijn drie kanalen te zappen die ik nog heb, komt Pownews voorbij met de vraag hoe je geld verdient aan Ebola. Zie ik daar toch ineens een bekend gezicht voorbij schieten, @Simurgh.

 

Pownews, donderdag 16-10-2014 ongeveer rond 22:53, 't is maar luttele seconden, enkele vraag en een verslaggeefster in een witte overal met volgelaatsmasker.

 

Vast wel met uitzending gemist terug te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Tv... het was een gezellige middag waar deze seconden van over zijn. Dat is zo, maar ik ben blij dat niet regelrecht afzeiken was, kunnen ze daar goed.

 

Hoe dan ook hoe meer mensen met zorgen over ebola preppers en prepshop vinden des te beter worden ze tenminste eindelijk geïnformeerd en uitdaagt er over na te denken. En @myronpreps om te cashen moet je ook nog iets hebben om te verkopen en de berichten over de pakken die onbekende levertijden hebben van maanden is niets van overdreven. Als wat er ter wereld is gaat en is nu naar Afrika... maar wat als het hier nodig is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pownews, dat is toch gewoon een soort jeugdjournaal voor jong volwassen van 16 t/m 24 jaar?

Hahaha oeps, dan ben ik er iets te oud voor (ben 43). :D

 

Ach, ik vind het soms wel mooi om te zien hoe ze de rand op proberen te zoeken (en er soms zelfs overheen gaan).

Verder zie je "Nieuws"-items die niet in de normale journaals te zien zijn, een enkele keer zelfs een opzienbarende onthulling (een SMS sturen namens iemand anders bijvoorbeeld of ergens binnen kunnen komen zonder toestemming).

 

Ieder z'n ding zullen we maar zeggen. ;)

 

Groeten,

 

QF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha oeps, dan ben ik er iets te oud voor (ben 43). :D

 

Ach, ik vind het soms wel mooi om te zien hoe ze de rand op proberen te zoeken (en er soms zelfs overheen gaan).

Verder zie je "Nieuws"-items die niet in de normale journaals te zien zijn, een enkele keer zelfs een opzienbarende onthulling (een SMS sturen namens iemand anders bijvoorbeeld of ergens binnen kunnen komen zonder toestemming).

 

Ieder z'n ding zullen we maar zeggen. ;)

 

Groeten,

 

QF

 

Ach ja, ze moeten het wat opleuken voor de jeugd, sensatie, ondeugende streken en onderin het beeld op de ticker mag je via SMS commentaar geven tegen betaling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...