Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Banned
    Ingeschreven
    Apr 2012

NY Times Admits Virtually Every Major News To Be Censored By Government Officials

The New York Times Admits That Virtually Every Major News Organization Allows The News To Be Censored By Government Officials

In one of the most shocking articles that the New York Times has ever put out, a New York Times reporter has openly admitted that virtually every major mainstream news organization allows government bureaucrats and campaign officials to censor their stories. For example, almost every major news organization in the country has agreed to submit virtually all quotes from anyone involved in the Obama campaign or the Romney campaign to gatekeepers for "quote approval" before they will be published. If the gatekeeper in the Obama campaign does not want a certain quote to get out, the American people will not see it, and the same thing applies to the Romney campaign.

http://endoftheamericandream.com/arc...ment-officials

Welkom in het Vrije Westen.

Moderator
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Nou verbaasd me helemaal niks :P
    "Fuck voting, fuck protesting, fuck writing letters to your congressmen. I will protest silently, with my wallet."
    ''You know when you're a Survivalist/prepper If you have ever been caught in the tub playing with your Katadyn''
    ''Whether through force (war) or democratic means, we subject ourselves to the order of governments.''

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kungfufox Bekijk Berichten
    Nou verbaasd me helemaal niks :P
    Mij ook niet. Maar vertel eens hoe jij je landelijke of regionale krant leest? Met hetzelfde wantrouwen of denk je dat in NL niet wordt gecensureerd?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Als je bedenkt wie de media in handen heeft, weet je genoeg. Diens brood men eet, diens woord men spreekt.

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Wij hebben alleen een zaterdagkrant. Als ik dat ding doorkijk (lezen is echt teveel eer), weet ik alles over het politieke geneuzel in NL, de laatste voetbaltransfers, tuinmeubilair, tuintips en leuke vakantiebestemmingen. De in elkaar zakkende euro en dollar, het totaal mislukte economische beleid in Europa, de hongersnood in Griekenland, drones in de VS, het geboortecertificaat van Obama, de krankzinnige militaire ontwikkelingen in het Midden-Oosten - volgens mij gebeurt dat allemaal op een andere planeet of zo.

Forum Rechten