Bekijk Poll Resultaten: 2015 wordt een....

Stemmers
80. Je mag niet op deze poll stemmen
  • 2015 wordt een goed jaar

19 23,75%
  • 2015 wordt een gemiddeld jaar

19 23,75%
  • 2015 wordt een slecht jaar

31 38,75%
  • Ik heb geen flauw idee

11 13,75%
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 47

Onderwerp: 2015

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Waarom staat de instorting van de economie onder het kopje negatief?
    My 2 cents too, nu weet ik niet welke ik moet kiezen

Nah, ik zet die toch maar op goed jaar, en dan reken ik daar ook de ontbinding van de EU in mee
    Prepping is a statement of independence

In Omnia Paratus ~ Preppers.nl admin

http://preppers.nl/forum/threads/12-Forum-regels

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tanfana Bekijk Berichten
    Ik wordt Oma ( van mijn pleegdochter)
    Ik word opa ( van mijn dochters zoon ) gepland voor op mijn verjaardag . En als het goed is ben ik dan aan het eind van mijn revalidatie .
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Heel veel meer bezuinigingen (van mijn kant dan) in 2015. Is nog niet echt broodnodig maar ik wil uitzoeken hoe ik met zo min mogelijk zo veel mogelijk doen kan. Ben dit jaar al een aardig eind op weg met m'n wasmiddel, het gestopt zijn met roken en een aantal anderen dingen. Bijna alle abbo's de deur uit, veel minder stoken dan ik al deed enzovoort. Dan eens zien of, en zo ja, wat ik overhoud en dat dan maar opbouwen voor als het echt erg wordt met de economie. Ik denk dat het wat de economie betreft naar beneden zal blijven gaan, zo'n beetje net zo hard als nu maar dat na 2015, zo rond zomer, herfst 2016 er wel eens hele harde klappen kunnen vallen.
    Ik baseer dat nergens over, gewoon een gevoel dat ik heb. Nu heb ik het gevoel dat ik er iets aan het doen ben voor mezelf en dat geeft me weer een stuk rust. Rust = minder stress. Minder stress is een beter afweersysteem - gezonder dus.

Heksenboot
    Guest
    2015 wordt een tering vet jaar.
    Echt wel.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    2015, dat zie ik dan wel weer, voorlopig wordt 2014 alleen maar beter! Heerlijk het najaar!

Banned
    Ingeschreven
    Oct 2014
    ik hoop op een val van de eu unie .....
    de economie gaat vallen...
    banken zullen omvallen ala leyman brothers
    het wordt eerst veel en veel slechter,
    maar daarna zal iedereen volle bak moeten halen
    er is dan veel te doen aan opbouwen.....

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik hoop dat de pleuris (eindcrisis) nog even op zich laat wachten tot 2018 of zo, zodat ik nog wat er tijd heb me verder voor te bereiden. Dat het systeem op barsten staat is wel duidelijk, al jaren.

Survivor
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Of 2015 een goed jaar voor mij word dat is nog even afwachten want in december weet ik meer (contract verlenging of einde oefening).

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Een nieuwe baan (huidige houd op eind maart 2015) en verder genieten zolang het nog kan.
    Een stukje grond op een gezamelijke BOL zie ik ook wel zitten, heb al grootse plannen voor hoe/wat ik voor onderkomen wil gaan bouwen.
    M'n voorraad verder uitbouwen
    Hopen dat Ebola overwaait (niet letterlijk).
    (nog) Vaker de natuur in.
    Meer SC bezoeken

Maar eerst nog even 2014 voltooien...
    Een ban voor elke winkel/instantie die het lef heeft om zwarte piet uit te bannen..
    Lekker illegaal doen met oud&nieuw, heb nog een kleine 1000 babypijltjes liggen, uit protest gaan die allemaal de lucht in

En zoals altijd hopen dat de 'elite' ergens een foutje maakt in hun NWO plannen waardoor ze er zelf het meeste last van hebben
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Voor mij persoonlijk lijkt er stap voor stap wat meer financiele ruimte te komen. De belastingschulden zijn weggewerkt, hypotheek is aanzienlijk gekrompen, over een 4 jaar is die afgelost en kan ik me focussen op 't zo snel mogelijk aflossen van m'n andere (prive) lening.

Heb nu ook een paar leuke projecten lopen waarvan er in ieder geval 1 zo goed als zeker voor langdurige, iedere maand groeiende inkomsten gaat zorgen.

Ook zoveel mogelijk verder met preppen, binnenkort een kas aanschaffen zodat dat geregeld is en ik zelf wat tomaten, komkommers e.d. kan kweken.

Al met al ga ik uit van een beter jaar dan de afgelopen jaren, al was 2014 al duidelijk veel beter dan de jaren ervoor. Voor mij een duidelijke positieve ontwikkeling. Er komt wat rust in m'n kop! En wie weet kom ik in 2015 ook weer eens een leuke jongedame tegen!

Vergelijkbare onderwerpen

1. Gesaboteerde kernreactor Doel ligt tot 2015 stil
    Door NightOwl in forum Europa
    Reacties: 69
    Laatste Bericht: 06-01-15, 15:27
  2. Early bird tickets Bushcraft Show 2015 (UK)
    Door Rambi in forum Survival Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 19-08-14, 08:42
  3. Zelfvullende waterfles per 2015
    Door zilver in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 07-12-12, 16:03

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten