Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat mag niet ontbreken in een ultieme prepper outfit?


undercover

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Bescherming waartegen bedoel je? De zon? De kou? De sneeuw? Teken en muggen? Aliens? Kernramp? Ebola?

 

hmm ja misschien niet helemaal lekker geformuleerd.

Voor al deze scenario's wat zijn daar de beste opties voor? Is er niet iets wat bijvoorbeeld zowel voor de kou als de warmte kan beschermen?

Sorry, ik ben nog een beetje onwetend over alles. Maar hebben jullie bijvoorbeeld voor elk van deze scenario's iets in de kast liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ja misschien niet helemaal lekker geformuleerd.

Voor al deze scenario's wat zijn daar de beste opties voor? Is er niet iets wat bijvoorbeeld zowel voor de kou als de warmte kan beschermen?

Sorry, ik ben nog een beetje onwetend over alles. Maar hebben jullie bijvoorbeeld voor elk van deze scenario's iets in de kast liggen?

In dat geval zou ik je zeggen om je eens goed in te lezen via onderstaande link. Als je alles uit hebt en je hebt nog vragen kun je ze hier weer stellen.

 

Klik voor info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds kort een klein kunststof flesje desinfectiegel in m'n jas zitten.

 

Het ultieme bestaat naar mijn mening niet, al zijn er wel (militaire) basispakketten die je een heel eind op weg kunnen helpen. Een systeem wat is aangepast naar eigen behoeften kan wel ultiem zijn voor jezelf.

 

Vaardigheden (skills) zijn ook heel handig. Net zoals kennis weegt het niks.

 

CtM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bescherming waartegen bedoel je? De zon? De kou? De sneeuw? Teken en muggen? Aliens? Kernramp? Ebola?

 

Regenpak of beter regenoverall :

 

De zon? > ja

De kou? > ja maar beperkt

De sneeuw? > ja

Teken en muggen? > ja

Aliens? > van welk sterrenstelsel ?

Kernramp? > drukgolf > nee, temperatuur > nee, fall out > ja, straling > nee

Ebola? > met de huidige kennis van overdracht > je komt een heel eind.

 

Soms kan een bescherming ook zo iets simpels als een paraplu zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarop voorbordurend is de ideale prepperoutfit je zo goed mogelijk aanpassen aan de omgeving.

Ga je naar de bank, draag een nette bloes en jasje.

Ga je naar een achterstandwiji, draag een adidas trainingspak.

Ga je bushcraften, draag degelijke buitensport en/of leger kledij.

 

Etc etc...

 

Get my point?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...