Ga naar inhoud
GENEGEERD

Tweede fotoshoot!


Range

Aanbevolen berichten

En @Fubar ging ons voor en @Range zit hem op de hielen!

 

Ha, mooi dagje! Hele prettige jonge vrouw om mee samen te werken. Ze komt oprecht op mij over en is heel vrij en open in de manier waarop je kan antwoorden. Ze komt op mij als goed voorbereid over, een stuk veelzijdiger en stipt dan wat hier op het forum is afgekraakt de laatste tijd. Het is een aangename verfrissing en dat mag ook wel is even gezegd worden.

 

Ik beveel Maria dan ook aan. Ze zoekt nog meer mensen om een zo uitgebreid mogelijk beeld te kunnen vormen. Dit is een fantastische kans om het beeld dat non preppers van preppers (zouden) hebben op te poetsen. Niet dat het direct nodig is maar elke kans op 'verbetering' van het imago wat je doet of kan of wil is het aangrijpen waard toch? En Maria doet flink haar best er voor om dit mogelijk te maken dus grijp die kans!

 

Zo, dit was weer het @Range motivatie momentje :).

 

 

--

Edit: Zie http://preppers.nl/forum/threads/10972-Alweer-een-fotograaf voor meer info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Dr.Prepper, dankjewel voor het toevoegen van het linkje!

@nitrogenix, wat @jobs zegt.

@Fubar, tussen de 2 weken en 2 maanden wachten is een beetje waar ik van uit mag gaan. Ik weet niet precies hoe fotografie in elkaar zit maar ik weet wel dat met foto rolletjes het lang duurt. Ik gun die Maria alle tijd die ze nodig heeft, hoe meer ruimte we haar daar in geven hoe meer energie, aandacht en liefde ze er in kan stoppen om een plaatje naar buiten te dragen waar we tevreden mee kunnen zijn :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bericht verwijderd. Gaat intern opgelost worden. Excuses voor het ongemak! ~Range

 

Edit: Er is miscommunicatie geweest. en ik ben dan ook iets te snel geweest met het hier plaatsen/waarschuwen. Belangrijke details die een compleet andere wending aan het verhaal geven heb ik zojuist pas ontvangen en doe er nu zo veel mogelijk aan om schade te repareren. Kortom Maria is te vertrouwen :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste preppers,

 

Een eerste reactie: ja, @Range, natuurlijk kan ik het herschrijven, dit hadden we toch ook afgesproken?

 

Jammer dat Range niet bij zijn bericht vermeldt, dat ik tijdens zijn fotoshoot duidelijk met hem heb afgesproken dat hij pas akkoord gaat NADAT hij alle foto's heeft gezien en GOEDGEKEURD. De bovenstaande verklaring is standaard en gebruik ik altijd als mensen herkenbaar op de foto staan (wat bij zijn foto's het geval was). Ik heb hem ook verteld dat ik deze verklaring steeds aanpas afhankelijk van het soort fotoshoot. Dus ik begrijp niet zo goed dat hij vooruitloopt op de zaken, maar ik ga even contact met hem opnemen, hopelijk kan een hij en ander nuanceren.

 

De 'zwarte lijst' waaraan hierboven wordt gerefereerd zijn overigens de algemene voorwaarden van het midden- en kleinbedrijf over het leveren van een product of dienst aan een consument. Daar is in het geval van een fotoshoot natuurlijk helemaal geen sprake van. Daar maken een fotograaf en een fotomodel dat herkenbaar in beeld is, afspraken over de omstandigheden waaronder de foto's gepubliceerd mogen worden. Dat is wat er in mijn verklaring wordt geregeld. Dat is alleen maar verstandig, zowel voor de fotograaf als voor het model, zodat beiden weten waar ze aan toe zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...