Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zit ook op andere forums en daar is meestal een categorie van ambachten waaronder ook leer bewerken.Die vond ik hier niet maar omdat bv.messen en buscraftsheaths bij gear passen dacht ik deze sheath hier te kunnen showen als leathercraft ambacht. De sheath is inderdaad te koop maar dan incl. het mes omdat het speciaal passend is. Het is geen universeel sheath.

Maar nogmaals, ik weet niet of dit forum de mogelijkheid biedt voor ambachten als deze, ik dacht dat omdat er ook mensen hun eigen messen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook op andere forums en daar is meestal een categorie van ambachten waaronder ook leer bewerken.Die vond ik hier niet maar omdat bv.messen en buscraftsheaths bij gear passen dacht ik deze sheath hier te kunnen showen als leathercraft ambacht. De sheath is inderdaad te koop maar dan incl. het mes omdat het speciaal passend is. Het is geen universeel sheath.

Maar nogmaals, ik weet niet of dit forum de mogelijkheid biedt voor ambachten als deze, ik dacht dat omdat er ook mensen hun eigen messen maken.

http://preppers.nl/forum/forums/43-Do-it-yourself-(DIY) ;)

welkom trouwens !

mvg Bjorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook op andere forums en daar is meestal een categorie van ambachten waaronder ook leer bewerken.Die vond ik hier niet maar omdat bv.messen en buscraftsheaths bij gear passen dacht ik deze sheath hier te kunnen showen als leathercraft ambacht. De sheath is inderdaad te koop maar dan incl. het mes omdat het speciaal passend is. Het is geen universeel sheath.

Maar nogmaals, ik weet niet of dit forum de mogelijkheid biedt voor ambachten als deze, ik dacht dat omdat er ook mensen hun eigen messen maken.

 

Mooi gemaakt! En welkom uiteraard.

 

Uit je post bleek niet zo snel dat je hem zelf gemaakt had, maar dat soort dingen zien we hier natuurlijk graag. :)

Zelf heb ik een horizontaal te dragen handgemaakte schede door een forumlid laten maken die bevalt ook super.

Het is erg fijn om een schede te hebben die precies aan je wensen voldoet, dat is het zelden het geval bij meegeleverde schedes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Peerke, ik maak op redelijk regelmatige basis sheaths en zal ze zeker als er interesse voor is posten. Ik werk graag en veel met leer en maak ook sheaths op bestelling. Deze danglersheath met firesteel is gemaakt voor een Afghan Bush van een member van een buhscraftforum_DSC3620.jpg.ccf3a977fbf99030194e8a54d6580198.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...