Ga naar inhoud
GENEGEERD

Alles over tie wraps!


homerun

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Vergeet ook niet een klein schaartje om ze weer open te kunnen knippen (nee, je grote mes is daar lang niet altijd handig voor).

 

Ik gebruik een nagelschaartje om ze open te knippen. Dit omdat ik het ooit presteerde om eerst met een (stanley)mes mijn hand open te halen, en toen met een schaar mijn duim.

 

edit:

 

Het blokkeerlipje van de tyrip oplichten door er een goede mespunt onder te zetten en dan draaien wippen en je kan hem vaak weer loshalen.

 

Zo haalde ik dus mijn hand open :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die dingen altijd in mijn brommer en fietstas zitten. Verder liggen ze eigenlijk overal, maar niet specifiek bij de survival spullen. Gaan we vandaag gelijk eens werk van maken.

 

Zoals al eerder beschreven kun je ze hergebruiken. Dit is ook handig om te weten als je een verpakking open moet maken van iets wat misschien terug naar de wikel moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruik ze in nood om snel en stevig je frame in elkaar te zetten voor je lean too of een A frame niet pielen met stukken paracord snijden en dicht branden,

ik heb er altijd een stuk of 10 in mijn bob en een stuk of 20 in me inch ......voor het gemak wat die dingen kunnen geven laat ik ze niet thuis :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tie wraps.

 

Inderdaad, gefeliciteerd.

 

Het zijn handige dingen maar ik wil hier wel pleiten voor herbruikbare versies.

 

Op het werk worden die dingen ook gebruikt en omdat ze in een grote zak zitten en relatief goedkoop worden ze veel gebruikt en ook weer verwijderd. Dat laatste geeft veel plastic afval. Zo wie zo heb je veel afval als je ze afknipt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...