Pagina 59 van de 59 EersteEerste ... 949575859
Resultaten 581 tot 582 van de 582
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Barber Bekijk Berichten
    Hallo,
    Ja heb er een paar x kort mee gevlogen en gespeeld en ben erachter gekomen dat de wifi module niet werkt. Die zal ik binnenkort eens vernieuwen, zodat ik mijn telefoon als zender kan gebruiken om ook opnames te kunnen maken.
    Heb nu de bijgeleverde uitgebreidde zender gebruikt, maar daarvan gaan de batterijen nog sneller leeg dan de accu van de drone(binnen 10 minuten). Voor de drone had ik al extra accus(2x) en propellors gekocht(china) er niet rekening mee houdend dat die zender zo dorstig zou zijn. Dit komt waarschijnlijk door display op de zender waar je het beeld van de camera op kunt zien.
    Vliegen is nog niet zo gemakkelijk als ik dacht, want er zijn meer dimensies dan voor/achter uit en links/rechts, zoals omhoog en naar beneden en "rollen", dus dat vraagt om aardig wat oefening en het ontbreekt me aan tijd.
    Ik hoop met een werkende wifi module dat ik de drone met de telefoon kan bedienen en dat de accu van de telefoon langer meegaat dan die van de zender. Dan kan ik wat langer vliegen en uitproberen, maar ook de beelden van de camera vastleggen.
    Denk dat je hier niet veel aan hebt, maar tot dusver mijn ervaring met deze drone.
    Nou wel mooie info, dus niet zo makkelijk. en technisch nogal wat vijven en zessen. Een groen blokje voor de info (zijn erg lekker)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Waar blijft die mooie review met filmpje waar we allemaal op zitten te wachten?

Misschien moet de volgende prijsvraag maar worden gedaan onder leden die toch wat meer posts hebben.
    Laatst gewijzigd door FincaInSpanje; 12-09-15 om 05:50.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Afstand Midland G6 XT Dark Grey
    Door darius in forum Communicatie
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 05-02-14, 09:46
  2. Spy helicopter met iPHONE control (b.v. om de BOL te controleren)
    Door Tom in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 22-07-13, 23:52
  3. 37 gave survival dingen om zelf te maken
    Door Tom in forum Survival Algemeen
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 05-07-13, 12:04
  4. 1 persoons mini helicopter.
    Door Revolutionair-Anarchist.. in forum Voertuigen
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 03-01-13, 06:15

Labels voor dit Bericht