Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30
    Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2014

Question CampusTalk; verslaggeefster Eefje zoekt hulp

Een hele goede middag!

Mijn naam is Eefje van Son en ik ben student journalistiek in Utrecht.
    Momenteel maken we met een redactie vol jonge honden een talkshow (CampusTalk) voor RTV Utrecht. Rond juni worden de door ons gefabriceerde talkshows uitgezonden op RTV Utrecht. Via een vriend hoorde ik dat de Ebola-pakken over de toonbank vliegen, wat mijn interesse trok. Zelf ben ik nog totaal niet bezig met de voorbereidingen op een doemscenario wat betreft Ebola. Sowieso niet met doemscenario's in het algemeen. Maar natuurlijk weet ik dat er mensen zijn die hier wťl mee bezig zijn, vandaar de volgende oproep:

Ik ga een video item maken over deze verkoper van Ebola pakken. Maar niet alleen over naderende doemscenario's over deze ziekte, maar over doemscenario's in het algemeen. Hoe bereid je hier op voor? Dat is mijn hoofdvraag. Daar wil ik heel graag meer over weten en leren.
    Ik word graag meegenomen in het leertraject en de belangrijke voorbereidingen die getroffen dienen te worden om te toekomst met opgeheven hoofd tegemoet te treden.
    Dus, wie wil mij alles leren over de voorbereidingen op de onheilspellende dingen die ons naderen?

Het gaat hierbij om een video item. Maar, als je het lastig vindt om herkenbaar in beeld te komen, dan kunnen we natuurlijk altijd je stem vervormen of je onherkenbaar in beeld brengen. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Ik hoop van harte op jullie medewerkingen!

Prettige dag!
    Groet, Eefje

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Huh, je gaat een video maken met deze verkoper van ebolapakken,schrijf je. Dan heb je toch al iemand voor de voor jou broodnodige medewerking?
    So Long, and Thanks for All the Fish

ghostwhiper
    Guest
    Ben wel benieuwd welke verkoper van ebola pakken is want die worden schaars.

Diehard Prepper
    Ingeschreven