Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30
    Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2014

Question CampusTalk; verslaggeefster Eefje zoekt hulp

Een hele goede middag!

Mijn naam is Eefje van Son en ik ben student journalistiek in Utrecht.
    Momenteel maken we met een redactie vol jonge honden een talkshow (CampusTalk) voor RTV Utrecht. Rond juni worden de door ons gefabriceerde talkshows uitgezonden op RTV Utrecht. Via een vriend hoorde ik dat de Ebola-pakken over de toonbank vliegen, wat mijn interesse trok. Zelf ben ik nog totaal niet bezig met de voorbereidingen op een doemscenario wat betreft Ebola. Sowieso niet met doemscenario's in het algemeen. Maar natuurlijk weet ik dat er mensen zijn die hier wťl mee bezig zijn, vandaar de volgende oproep:

Ik ga een video item maken over deze verkoper van Ebola pakken. Maar niet alleen over naderende doemscenario's over deze ziekte, maar over doemscenario's in het algemeen. Hoe bereid je hier op voor? Dat is mijn hoofdvraag. Daar wil ik heel graag meer over weten en leren.
    Ik word graag meegenomen in het leertraject en de belangrijke voorbereidingen die getroffen dienen te worden om te toekomst met opgeheven hoofd tegemoet te treden.
    Dus, wie wil mij alles leren over de voorbereidingen op de onheilspellende dingen die ons naderen?

Het gaat hierbij om een video item. Maar, als je het lastig vindt om herkenbaar in beeld te komen, dan kunnen we natuurlijk altijd je stem vervormen of je onherkenbaar in beeld brengen. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Ik hoop van harte op jullie medewerkingen!

Prettige dag!
    Groet, Eefje

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Huh, je gaat een video maken met deze verkoper van ebolapakken,schrijf je. Dan heb je toch al iemand voor de voor jou broodnodige medewerking?
    So Long, and Thanks for All the Fish

ghostwhiper
    Guest
    Ben wel benieuwd welke verkoper van ebola pakken is want die worden schaars.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    [MENTION=173]Simurgh[/MENTION] wordt ooit nog eens een bekende Nederlander zo.
    Unfortunately even with duct tape, this forum can't be fixed anymore.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QuickFix Bekijk Berichten
    [MENTION=173]Simurgh[/MENTION] wordt ooit nog eens een bekende Nederlander zo.
    Dit ben ik niet lieve mensen. Ik ben zelf natuurlijk ook een prepper dus kan [MENTION=4646]CampusTalk[/MENTION] ook alles uitleggen als dat de wens is. Zowel vanuit het perspectief van verkoper als dat van prepper!
    Beste Eefje ik ben eigenaar van prepshop.nl marktleider in de wereld van het preppen

O en de prepshop heeft natuurlijk inmiddels al weer ruim voorraad!
    Laatst gewijzigd door Simurgh; 21-11-14 om 14:12.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Lol, en je hebt tv-ervaring...ik zal je toch maar eens voor de uitreiking van het Gouden Kalf en "Best geklede Prepper" opgeven.
    Misschien ga ik zelfs John de Mol aanschrijven voor het opzetten van het programma "So you think you can Prep" en "12disasters &13 preps"
    So Long, and Thanks for All the Fish

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    "So you think you can Prep"
    Nee, niet nůg een talentenjacht!

Volgend jaar op SBS de megahit: Preptopia!

Hahahahaha
    Unfortunately even with duct tape, this forum can't be fixed anymore.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    preptopia allemaal met een masker op
    Aannames over een persoon zeggen meer over jezelf dan over die ander.
    De zaken die je bij een ander zijn tekst verzint zijn jou ideen niet die van die ander.
    En als jij het op een bepaalde manier zou doen betekend dat niet dat de ander het zo zou doen.
    Projectie en aannames zijn bijna altijd fout
    Dus inplaats van alles erbij te verzinnen zou je ook een verduidelijking kunnen vragen

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Where the unstoppable force meets the immovable object
    Wel een leuk concept, zet 10 verschillende preppers op een stuk land met een kale schuur en X voorraad en isoleer/film het als in BB.

ghostwhiper
    Guest
    [MENTION=2709]Vladimir[/MENTION] ik doe mee

Vergelijkbare onderwerpen

1. Als je nog een serie zoekt om te kijken
    Door Cretech in forum Koffiecorner
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 06-01-14, 17:10
  2. Prepper zoekt TV zender
    Door Keyser Suze in forum Preppers in de Media
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 21-07-13, 14:50