Ga naar inhoud
GENEGEERD

Sunlight zeep uitverkocht


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Voor wie is dat een probleem?

Nog nooit van deze zeep gehoord...

 

Is een lekkere frisse zeep met citroen/limoen-geur. Je kan er zelfs je eigen wasmiddel mee maken. Ik heb die Sunlight ook in huis. Prima zeepje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel even op dat de Sunlight die tegenwoordig in de winkels ligt niet meer de befaamde Sunlight is zoals je die nog bij je oma in de kast kon vinden. Het is meer de naam die veel mensen nog wat zegt. Om die reden gebruik ik dan ook liever Savon de Marseille voor het maken van wasmiddel.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast Sunlight zeep en Marseille zeep kan je ook 'citroen huishoudzeep' van het biologische merk 'de Traay' gebruiken.

 

Volgens de beschrijving:

'Een zuiverende zeep, gemaakt van puur plantaardige oliën ... Door het hoge vetzuurgehalte (meer dan 80%) spaart het de huid en voorkomt het uitdroging ervan'

 

Door de toegevoegde natuurlijke etherische oliën ruikt deze zeep heerlijk fris.

 

Edit: @Stuudje volgens de vegan wiki is deze zeep ook geschikt voor veganisten

 

http://www.debewustewinkel.nl/a-30032390/zeep/de-traay-zeep-huishoud-allerhande-doos-2-x-100-gr/

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast Sunlight zeep en Marseille zeep kan je ook 'citroen huishoudzeep' van het biologische merk 'de Traay' gebruiken.

 

Volgens de beschrijving:

'Een zuiverende zeep, gemaakt van puur plantaardige oliën ... Door het hoge vetzuurgehalte (meer dan 80%) spaart het de huid en voorkomt het uitdroging ervan'

 

Door de toegevoegde natuurlijke etherische oliën ruikt deze zeep heerlijk fris.

 

Edit: @Stuudje volgens de vegan wiki is deze zeep ook geschikt voor veganisten

 

http://www.debewustewinkel.nl/a-30032390/zeep/de-traay-zeep-huishoud-allerhande-doos-2-x-100-gr/

 

De Traay zeep, gebruik ik altijd onder de douche. Geweldig spul. Ooit van @Wafels gekregen Calendula en Propolis zeep. :)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de amandelzeep van de jumbo veel op voorraad, een euro voor 3 stuks van ik geloof 250/200 gram per stuk.

 

ruikt ook nog lekker.

 

Ze verkopen ook nog een soort zeepwater voor iets van 40ct heb hier eentje staan maar nog niet gebruikt iemand ervaring mee?

@popeye het is dus zunlicht zeep! hele tijd verkeerd uitgesproken joh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...