Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 91 tot 92 van de 92
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dR3 Bekijk Berichten
    Een bacterie of virus kan ook niet tegen temperaturen onder het vriespunt dus je kan ook een dag in een ijsbad liggen. /facepalm
    Wetenschapper kwamen met de stelling dat je je kan laten invriezen en over een tijd zou het mogelijk zijn je weer tot leven te wekken, de mens kan volgens de wetenschap niet zonder bacterie, die vriezen dan toch ook dood???

Begraven, cremeren of invriezen? - Henry Sturman
    http://www.henrysturman.com/dutch/ar...cryonisme.html
    12 mei 2006 - Cryonisme: je laten invriezen na overlijden in de hoop op reanimatie in de toekomst. ... Cryonisme kan een oplossing zijn om de tijd te overbruggen tot het ... Als bevroren kikkers weer tot leven kunnen komen, dan lukt dat wellicht .... idee dat mensen in de toekomst uit de dood kunnen worden opgewekt.
    Mocht ik het zijn vergeten,
    Met een vriendelijke groet,
    J.J
    Ps, er zijn klachten dat mijn berichten niet prettig te lezen zijn ik probeer er aan te werken,
    het is al een heel stuk beter geworden dan wat jaren geleden,
    de één is hier goed in de ander weer in iets anders, de intentie is wel goed.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doom Bekijk Berichten
    Het zijn niet alleen de scholen en kinderdagverblijven, maar zoals nu blijkt uit gebeurtenissen in de staat Texas, gaan ook ziekenhuizen patiënten weigeren die niet gevaccineerd zijn.

Austin Regional Clinic met het grootste netwerk zorgaanbieders heeft in centraal Texas, heeft bekendgemaakt dat ze kinderen die niet gevaccineerd zijn niet zullen toelaten.

Op hun website staat onder andere het volgende:

De artsen en personeel van Austin Regional Clinics ondersteunen vaccinaties. Als u niet van plan bent om uw kind te laten vaccineren dan hebben wij liever dat u ergens anders naartoe gaat. Wij willen niet dat de rest van de patiënten het risico heeft een ziekte op te lopen die door vaccinaties is te voorkomen”.

Verder hebben ze een persbericht de deur uit gedaan waarin staat dat ouders die niet bereid zijn om zich aan het voorgeschreven vaccinatieprogramma te houden een arts moeten zoeken buiten het ARC.

Datzelfde ARC heeft een lijst met voorgeschreven vaccinaties waar kinderen voor hun eerste verjaardag maar liefst 21 inentingen hebben ontvangen.

Dan is het ARC zo slim om in hun documentatie te zeggen dat ouders misschien verward zijn over de gevaren van vaccinaties door desinformatie in de media en vooringenomen websites.

Misschien vinden ze het bij ARC vooringenomen als je erop wijst dat het Amerikaanse compensatieprogramma voor vaccinaties (National Vaccine Injury Compensation Program) inmiddels in het geheim al zo’n 3 miljard Dollar aan schadevergoedingen heeft uitgekeerd aan mensen als gevolg van dood of letsel door vaccinaties.

Fel tegenstander van vaccinaties, auteur Jon Rappoport , zegt dat door de nieuwe wet in Californië gouverneur Brown in feite het startschot heeft gegeven voor genetische veranderingen voor alle komende generaties.

Onderzoek heeft uitgewezen dat giftige stoffen die onder andere in vaccinaties voorkomen niet het DNA als zodanig veranderen, maar er wel voor zorgen dat bepaalde genen “aan” of “uit” gezet worden.
    Dank je wel,

Daar om ben ik dit onderwerp begonnen er zijn vele voorbeelden dat vaccinaties het vaak fout doen, wij zijn de zestig gepasseerd hebben vroeger ook inentingen toegediend gekregen onze generatie draagt nog steeds de gevolgen daar van.
    Kwik zat er volgens mij ook in.
    Mocht ik het zijn vergeten,
    Met een vriendelijke groet,
    J.J
    Ps, er zijn klachten dat mijn berichten niet prettig te lezen zijn ik probeer er aan te werken,
    het is al een heel stuk beter geworden dan wat jaren geleden,
    de één is hier goed in de ander weer in iets anders, de intentie is wel goed.

Vergelijkbare onderwerpen

1. 'Cadeau' bij je vaccinaties
    Door Bijenman in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 78
    Laatste Bericht: 05-09-13, 09:05

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten