Pagina 2 van de 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 92
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    Heel dat verhaal is gebaseerd op iets dat 100 jaar terug gebeurd is, met sterk verouderde technieken, nog voordat men besefte dat je je handen goed moest wassen voordat je iemand open sneed...

Ik houd het kort, en post enkel dit.
    http://imgur.com/gallery/v0sKu
    'Miljoenen verspild aan griepremmer'

Recent bericht,

Tamiflu, het griepmedicijn dat ook Nederland kocht tegen de vogelgriep, werkt niet. Honderden miljoenen hebben overheden verspild aan een geneesmiddel dat niet beter blijkt te werken dan paracetamol.

http://www.telegraaf.nl/gezondheid/2...remmer___.html

Dank altijd goed na voor dat je medicatie gebruikt, er is veel aan info te vinden op het internet, en we kunnen het ook met elkaar overleggen, dat is het groot voordeel van dit forum.

Groet,
    J.J
    Ps, kwam op dit onderwerp door dat ik medicatie (Lisinopril Sandoz) moet gebruiken voor mijn hart,
    maar het niet durf te gebruiken er zijn veel patiŽnten die ernstige bij verschijnselen onder vinden.
    De onderdruk zit regelmatig rond de 135.
    Mocht ik het zijn vergeten,
    Met een vriendelijke groet,
    J.J
    Ps, er zijn klachten dat mijn berichten niet prettig te lezen zijn ik probeer er aan te werken,
    het is al een heel stuk beter geworden dan wat jaren geleden,
    de ťťn is hier goed in de ander weer in iets anders, de intentie is wel goed.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Over mogelijke stoffen die in vaccins zitten heb ik al eerder gepost.
    Over het verband tussen Chemtrails en Vaccinaties heb ik ook al eerder gepost.
    Over het verband tussen het neurotoxine Aluminium en Vaccinatie en Chemtrails en de behandeling met kiezelzuur zie ook mijn posting hier.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JJ&A Bekijk Berichten
    Ps, kwam op dit onderwerp door dat ik medicatie (Lisinopril Sandoz) moet gebruiken voor mijn hart, maar het niet durf te gebruiken er zijn veel patiŽnten die ernstige bij verschijnselen onder vinden.
    Het baart mij enigszins zorgen dat je dergelijke kwakzalverij, die tijdens je zoektocht over een medicijn dat je bloeddruk moet verbeteren wat je niet gebruikt, als valide bestempeld. Daardoor betwijfel ik of je zorgen over dat medicijn wel terecht zijn... Ik hoop dat je met je arts in gesprek gaat over je zorgen omtrent dat medicijn, misschien zijn die onterecht of is er een alternatief beschikbaar.

ghostwhiper
    Guest
    Dank altijd goed na voor dat je medicatie gebruikt, er is veel aan info te vinden op het internet,
    Ps, kwam op dit onderwerp door dat ik medicatie (Lisinopril Sandoz) moet gebruiken voor mijn hart,
    maar het niet durf te gebruiken er zijn veel patiŽnten die ernstige bij verschijnselen onder vinden.
    medicatie krijg je niet voor niets voorgeschreven en indien je toch hoge bloeddruk hebt krijg je het advies te stoppen met zout en daarnaast bloeddruk verlagers.

euh ik wil graag TNF-Alpha blokkers gaan gebruiken tegen de vorm van reuma die ik heb.
    heb de volgende mogelijke zelden bijwerkingen: hoge bloeddruk, hartfalen, kanker, Multiple sclerose, overlijden.
    heb nu iedere dag pijn dat is ook een hel waarom zou ik het niet op zn minst proberen.
    liever 10 of 20 jaar zo goed als pijn vrij en tegen die tijd misschien kanker wat sowieso snel opgemerkt word en het altijd een goed te behandelen soort kanker is.
    kans is ook heel groot dat ik nergens last van heb.\
    http://nl.wikipedia.org/wiki/TNF-alfa-remmers

ohja op internet is veel te vinden, auw pijn in mn teen ff googlen, hmmmm kon nog wel eens kanker zijn........
    INTERNET IS GEEN DOKTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT: wat betreft tamiflu, heel leuk maar griepvirussen muteren sowieso dus dat soort medicatie is veelal symptoom onderdrukking.
    Laatst gewijzigd door ghostwhiper; 07-12-14 om 23:00.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ik ben zelf wetenschapper (chemicus) en uiteraard gaan mijn tenen krullen bij de gedachte dat ik soelaas kan vinden in het alternatieve circuit want dat is mij zo geleerd. Uiteraard ben ik dan zeer kritisch.
    Maar we moeten ook bedenken dat medicijnen in de eerste plaats worden gemaakt om er aan te verdienen en niet om mee te genezen, immers dit zou de omzet kunnen drukken. Het ideale medicijn is een medicijn dat de symptomen verlicht maar de daaronder liggende ziekte niet geneest, zodat je het moet blijven slikken. Ik ben zeer wantrouwend tegenover het pharmaceutisch syndicaat. Hoe kom je dan uit dit dilemma? Antwoord: gewoon proberen. Het experiment moet het leren en dat is hoogst wetenschappelijk. @JJ&A @dR3 @ghostwhiper @fragalot

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2012
    'Miljoenen verspild aan griepremmer'

Recent bericht,

Tamiflu, het griepmedicijn dat ook Nederland kocht tegen de vogelgriep, werkt niet. Honderden miljoenen hebben overheden verspild aan een geneesmiddel dat niet beter blijkt te werken dan paracetamol.

http://www.telegraaf.nl/gezondheid/2...remmer___.html

Dank altijd goed na voor dat je medicatie gebruikt, er is veel aan info te vinden op het internet, en we kunnen het ook met elkaar overleggen, dat is het groot voordeel van dit forum.

Groet,
    J.J
    Hahahaha lekker niet nemen die lisinopril. Darwin en zo. Of ga je ook die ambulance broeders vragen om medicijnen uit boombast als je door je hoge bloeddruk een hartinfarct hebt? Sjeeezus hee. .....

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vheeswijk Bekijk Berichten
    Ik ben zelf wetenschapper (chemicus) en uiteraard gaan mijn tenen krullen bij de gedachte dat ik soelaas kan vinden in het alternatieve circuit want dat is mij zo geleerd. Uiteraard ben ik dan zeer kritisch.
    Maar we moeten ook bedenken dat medicijnen in de eerste plaats worden gemaakt om er aan te verdienen en niet om mee te genezen, immers dit zou de omzet kunnen drukken. Het ideale medicijn is een medicijn dat de symptomen verlicht maar de daaronder liggende ziekte niet geneest, zodat je het moet blijven slikken. Ik ben zeer wantrouwend tegenover het pharmaceutisch syndicaat. Hoe kom je dan uit dit dilemma? Antwoord: gewoon proberen. Het experiment moet het leren en dat is hoogst wetenschappelijk. @JJ&A @dR3 @ghostwhiper @fragalot
    Als wetenschapper weet je ook wat dubbel blind onderzoek is, het belang daarvan en het feit dat in het alternatieve circuit dergelijk onderzoek ondergeschikt is aan verhalen waar geen empirisch bewijs voor is.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Je hebt ook deze website http://nvkp.nl/ , je vind hier veel nadelen over vaccinaties. Ik ben er zeker niet mee eens dat vaccinaties bewezen is dat ze helpen. Als je kijkt naar het sterfgetal vanaf 1900 tot 1977 dan zie je dat er een hele sterke daling in het sterfen van kinderen aan kinderziektes. De zelfde trend word door gezet na 1978 want dan beginnen ze met baby's te vaccineren. Je zou verwachten een hele dip ofzoiets, maar er veranderd niks behalve dat we meer alergien krijgen en autismes. De mooie daling die we eerst hadden komt onderandere door beter hygieene, voedsel en water, die onze voorouders afdwongen van de overheid. Kijk maar eens op http://www.rivm.nl/Onderwerpen/V/Vac...natieprogramma daar kan je de bijsluiters downloaden van de vaccinaties als je kijkt naar de ingredienten via google kan je zien wat het precies is. Moet je zoiets bij baby's vanaf 2 maanden oud geven.

Er bestaan ook vaccinaties met zonder de nadelen en zonder chemicalien zoek maar in google homeopathische profylaxe.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c.voerman Bekijk Berichten
    behalve dat we meer alergien krijgen en autismes
    Sorry, maar je moet wel vermelden dat het gaat over meer GECONSTATEERDE GEVALLEN van alergie en autisme.
    m.a.w. de diagnose methodes werden beter...

vroeger was je gewoon dom, nu heb je dyslexie of dyscalculie.
    vroeger was je gewoon niet zo snel mee als anderen, nu heb je downs.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Range Bekijk Berichten
    Vraagke...

Zijn er voor alle zogeheten 'vaccinaties' ook ecologische mogelijkheden? Bijvoorbeeld planten of kruiden, of zelfs onderdelen van bepaalde dieren (sappen, bloed wat dan ook?) die deze geheel kunnen vervangen?

Ik geloof niet in bestrijding... dat zou de gesloten cyclus van de jager en prooi breken, maar de symptonen verminderen dan wel het ziektebed verkorten is toch wel heel prettig..
    Ja in a way....

Ik woon in een zogeheten einddorpje ver van de bewoonde wereld, er gaat geen weg door het dorp, er is een weggetje naartoe van 4km, die moet je ook weer terugnemen want het dorp is het einde van alles :-) Bij ons in het dorp heeft niemand griep, is niemand verkouden, niemand met besmettelijke ziektes etc. Dit in elk geval de afgelopen 9 jaar.
    Hier kan natuurlijk zomaar een einde aan komen als 1 persoon iets meeneemt, maar alsnog heeft iedereen zoveel ruimte op zijn eigen erf, leeft men niet op elkaar waardoor er haast nooit iets overgedragen wordt. Dussssss... wil je niet vaccineren om redenen, dan raad ik je aan om afgelegen te gaan wonen. kost niks!

oh en edit, uiteraard zijn er kruiden en natuurlijke middelen om symptomen te bestrijden, het hangt er alleen nogal vanaf WAT de symptomen zijn dus zomaar antwoord daarop geven is niet mogelijk.

Vergelijkbare onderwerpen

1. 'Cadeau' bij je vaccinaties
    Door Bijenman in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 78
    Laatste Bericht: 05-09-13, 09:05

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten