Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wanttoknow.nl Vaccinaties


JJ&A

Aanbevolen berichten

Kunnen we nog vertrouwen op de juistheid van gevaccineerd worden, zonder dat we er aan sterven.

 

Vaccinaties het echte verhaal.

 

Het geeft te denken dat de Farmaceuten geen aansprakelijkheid voor hun eigen producten willen aanvaarden. Zo kunnen ze volledig hun gang gaan en is de bevolking de dupe. Veelzeggend?

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/pokken-en-vaccinaties-het-echte-verhaal/

 

Dank altijd goed na voor dat je medicatie gebruikt, er is veel aan info te vinden op het internet, en we kunnen het ook met elkaar overleggen, dat is het groot voordeel van dit forum.

 

Groet,

J.J

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Over vaccinaties is al veel getypet, zoekfunctie: http://preppers.nl/forum/search.php?searchid=2800148

 

Daarbij, ik hoop toch echt iedereen zijn kinderen vaccineert! Vele (kinder)ziektes als polio en anderen en de daaruit voorkomende ellende kunnen we voorkomen, en bijna de wereld uit helpen, door simpel te vaccineren.

http://www.iflscience.com/health-and-medicine/dear-parents-you-are-being-lied

 

BdYcMiL.jpg.91aa39f4551526ef6895bb5271800228.jpg

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagke...

 

Zijn er voor alle zogeheten 'vaccinaties' ook ecologische mogelijkheden? Bijvoorbeeld planten of kruiden, of zelfs onderdelen van bepaalde dieren (sappen, bloed wat dan ook?) die deze geheel kunnen vervangen?

 

Ik geloof niet in bestrijding... dat zou de gesloten cyclus van de jager en prooi breken, maar de symptonen verminderen dan wel het ziektebed verkorten is toch wel heel prettig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagke...

 

Zijn er voor alle zogeheten 'vaccinaties' ook ecologische mogelijkheden? Bijvoorbeeld planten of kruiden, of zelfs onderdelen van bepaalde dieren (sappen, bloed wat dan ook?) die deze geheel kunnen vervangen?

 

Ik geloof niet in bestrijding... dat zou de gesloten cyclus van de jager en prooi breken, maar de symptonen verminderen dan wel het ziektebed verkorten is toch wel heel prettig..

 

Ik snap je niet met de jager en de prooi.

 

Of er natuurlijke middelen zijn? Ja! zegt de alterneut, alleen het bewijs ontbreekt. Nee, zegt de medische wetenschap, als er een alternatief is dat werkt, is het niet alternatief meer, maar een serieus geneesmiddel ;-)

 

Zie ook; Homeopaten die ebola bestrijden http://kloptdatwel.nl/2014/10/25/homeopaten-liberia-mission-ebola/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie dit plaatje: 330850304.jpg.18d851e16ca04d3422a024c9b318a4a1.jpg

 

Blad,zaden en bessen worden gegeten door konijn, muis en insecten die op hun beurt door vogels en spinnen gegeten worden en uiteindelijk de vos.

 

Maar... in de dierenwereld is kaalplukken een slecht plan. Conclusie, teveel vossen leidt tot te weinig voedsel... dus sterven er vossen, waardoor de populatie van de vogels en spinnen weer kan groeien. Maar... dan komt er weer een overvloed aan voedsel en groeit de populatie vossen weer totdat deze weer te groot is en deels omkomt van de honger.

 

Deze wisselwerking gaat van hoog naar laag... bij primaire levensbehoeften is er geen grijs, je hebt het of je hebt het niet. Je wilt eten of je wilt het niet... of gaan we 'net niet eten'? (Range niet mindfukken jij stoutert!)

 

Dat bedoel ik met jager en prooi en dat is een gesloten cyclus.

 

Hoe is dat van toepassing op vaccinaties en ziektes?

 

Ziektes komen op, velen raken besmet, een deel overlijdt, een deel wordt resistent... de ziekte kan zich niet meer verspreiden en sterft omdat de dragers of A) dood zijn of B) niet in staat zijn resistente personen te besmetten.

 

Mijn vraag is dan ook of er ecologische middelen a.k.a. homeopatische producten voor al deze vaccinates ter vervanging. Er zijn een heleboel dingen waar een mens aan kan sterven maar als middelen op basis van ecologie zijn die hetzelfde gewenste effect kunnen brengen dan wat zijn deze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vraag is dan ook of er ecologische middelen a.k.a. homeopatische producten voor al deze vaccinates ter vervanging. Er zijn een heleboel dingen waar een mens aan kan sterven maar als middelen op basis van ecologie zijn die hetzelfde gewenste effect kunnen brengen dan wat zijn deze?

 

Volgens mij is er 1: niet in contact komen met het desbetreffende virus. Als zo'n virus niet in NL/europa voorkomt is dat niet moeilijk, het wordt een andere verhaal bij virussen die hier wel voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een groot deel vaccinaties is gewoon bewezen effectief en relatief ongevaarlijk (minder gevaarlijk dan niet vaccineren).

 

De griepprik is echter nogal omstreden, meerdere artsen die oproepen te stoppen met die onzin. Ik weet er echter niet genoeg vanaf om een advies te geven dus dat doe ik ook niet. Voor zover ik begrijp is de griepprik op 't moment dat 'ie beschikbaar komt al verouderd omdat griep snel muteert. Als dat zo is dan zie ik er weinig nut in, maar dat is aan iedereen zelf. Als je verder gewoon gezond bent ga je van de griep niet dood en 't is helemaal niet erg om zo nu en dan eens een paar dagen goed ziek te zijn.

 

Om zaken als difeterie, tetanus, polio, kinkhoest, hepatitis enzo op homeopatische wijze aan te willen pakken is in mijn bescheiden mening gewoon dom want er is geen enkel bewijs (of iets wat daar ook maar op lijkt) dat dat zou werken. Vaccineren die handel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is veel aan info te vinden op het internet, en we kunnen het ook met elkaar overleggen, dat is het groot voordeel van dit forum.

 

 

ik wil daar graag wel even aan toevoegen dat er ook genoeg bullshit op het net te vinden is, mensen op een forum zijn leuk, maar veel hebben geen praktische kennis over een bepaald onderwerp

en dat geld niet alleen in dit verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel dat verhaal is gebaseerd op iets dat 100 jaar terug gebeurd is, met sterk verouderde technieken, nog voordat men besefte dat je je handen goed moest wassen voordat je iemand open sneed...

 

Ik houd het kort, en post enkel dit.

http://imgur.com/gallery/v0sKu

 

'Miljoenen verspild aan griepremmer'

 

 

 

Recent bericht,

 

Tamiflu, het griepmedicijn dat ook Nederland kocht tegen de vogelgriep, werkt niet. Honderden miljoenen hebben overheden verspild aan een geneesmiddel dat niet beter blijkt te werken dan paracetamol.

 

http://www.telegraaf.nl/gezondheid/22493424/___Miljoenen_verspild_aan_griepremmer___.html

 

Dank altijd goed na voor dat je medicatie gebruikt, er is veel aan info te vinden op het internet, en we kunnen het ook met elkaar overleggen, dat is het groot voordeel van dit forum.

 

Groet,

J.J

Ps, kwam op dit onderwerp door dat ik medicatie (Lisinopril Sandoz) moet gebruiken voor mijn hart,

maar het niet durf te gebruiken er zijn veel patiënten die ernstige bij verschijnselen onder vinden.

De onderdruk zit regelmatig rond de 135.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps, kwam op dit onderwerp door dat ik medicatie (Lisinopril Sandoz) moet gebruiken voor mijn hart, maar het niet durf te gebruiken er zijn veel patiënten die ernstige bij verschijnselen onder vinden.

 

Het baart mij enigszins zorgen dat je dergelijke kwakzalverij, die tijdens je zoektocht over een medicijn dat je bloeddruk moet verbeteren wat je niet gebruikt, als valide bestempeld. Daardoor betwijfel ik of je zorgen over dat medicijn wel terecht zijn... Ik hoop dat je met je arts in gesprek gaat over je zorgen omtrent dat medicijn, misschien zijn die onterecht of is er een alternatief beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
Dank altijd goed na voor dat je medicatie gebruikt, er is veel aan info te vinden op het internet,

Ps, kwam op dit onderwerp door dat ik medicatie (Lisinopril Sandoz) moet gebruiken voor mijn hart,

maar het niet durf te gebruiken er zijn veel patiënten die ernstige bij verschijnselen onder vinden.

De onderdruk zit regelmatig rond de 135.

 

medicatie krijg je niet voor niets voorgeschreven en indien je toch hoge bloeddruk hebt krijg je het advies te stoppen met zout en daarnaast bloeddruk verlagers.

 

euh ik wil graag TNF-Alpha blokkers gaan gebruiken tegen de vorm van reuma die ik heb.

heb de volgende mogelijke zelden bijwerkingen: hoge bloeddruk, hartfalen, kanker, Multiple sclerose, overlijden.

heb nu iedere dag pijn dat is ook een hel waarom zou ik het niet op zn minst proberen.

liever 10 of 20 jaar zo goed als pijn vrij en tegen die tijd misschien kanker wat sowieso snel opgemerkt word en het altijd een goed te behandelen soort kanker is.

kans is ook heel groot dat ik nergens last van heb.\

http://nl.wikipedia.org/wiki/TNF-alfa-remmers

 

 

ohja op internet is veel te vinden, auw pijn in mn teen ff googlen, hmmmm kon nog wel eens kanker zijn........

INTERNET IS GEEN DOKTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

EDIT: wat betreft tamiflu, heel leuk maar griepvirussen muteren sowieso dus dat soort medicatie is veelal symptoom onderdrukking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf wetenschapper (chemicus) en uiteraard gaan mijn tenen krullen bij de gedachte dat ik soelaas kan vinden in het alternatieve circuit want dat is mij zo geleerd. Uiteraard ben ik dan zeer kritisch.

Maar we moeten ook bedenken dat medicijnen in de eerste plaats worden gemaakt om er aan te verdienen en niet om mee te genezen, immers dit zou de omzet kunnen drukken. Het ideale medicijn is een medicijn dat de symptomen verlicht maar de daaronder liggende ziekte niet geneest, zodat je het moet blijven slikken. Ik ben zeer wantrouwend tegenover het pharmaceutisch syndicaat. Hoe kom je dan uit dit dilemma? Antwoord: gewoon proberen. Het experiment moet het leren en dat is hoogst wetenschappelijk. @JJ&A @dR3 @ghostwhiper @fragalot

  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

'Miljoenen verspild aan griepremmer'

 

 

 

Recent bericht,

 

Tamiflu, het griepmedicijn dat ook Nederland kocht tegen de vogelgriep, werkt niet. Honderden miljoenen hebben overheden verspild aan een geneesmiddel dat niet beter blijkt te werken dan paracetamol.

 

http://www.telegraaf.nl/gezondheid/22493424/___Miljoenen_verspild_aan_griepremmer___.html

 

Dank altijd goed na voor dat je medicatie gebruikt, er is veel aan info te vinden op het internet, en we kunnen het ook met elkaar overleggen, dat is het groot voordeel van dit forum.

 

Groet,

J.J

Ps, kwam op dit onderwerp door dat ik medicatie (Lisinopril Sandoz) moet gebruiken voor mijn hart,

maar het niet durf te gebruiken er zijn veel patiënten die ernstige bij verschijnselen onder vinden.

De onderdruk zit regelmatig rond de 135.

 

Hahahaha lekker niet nemen die lisinopril. Darwin en zo. Of ga je ook die ambulance broeders vragen om medicijnen uit boombast als je door je hoge bloeddruk een hartinfarct hebt? Sjeeezus hee. .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf wetenschapper (chemicus) en uiteraard gaan mijn tenen krullen bij de gedachte dat ik soelaas kan vinden in het alternatieve circuit want dat is mij zo geleerd. Uiteraard ben ik dan zeer kritisch.

Maar we moeten ook bedenken dat medicijnen in de eerste plaats worden gemaakt om er aan te verdienen en niet om mee te genezen, immers dit zou de omzet kunnen drukken. Het ideale medicijn is een medicijn dat de symptomen verlicht maar de daaronder liggende ziekte niet geneest, zodat je het moet blijven slikken. Ik ben zeer wantrouwend tegenover het pharmaceutisch syndicaat. Hoe kom je dan uit dit dilemma? Antwoord: gewoon proberen. Het experiment moet het leren en dat is hoogst wetenschappelijk. @JJ&A @dR3 @ghostwhiper @fragalot

 

Als wetenschapper weet je ook wat dubbel blind onderzoek is, het belang daarvan en het feit dat in het alternatieve circuit dergelijk onderzoek ondergeschikt is aan verhalen waar geen empirisch bewijs voor is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook deze website http://nvkp.nl/ , je vind hier veel nadelen over vaccinaties. Ik ben er zeker niet mee eens dat vaccinaties bewezen is dat ze helpen. Als je kijkt naar het sterfgetal vanaf 1900 tot 1977 dan zie je dat er een hele sterke daling in het sterfen van kinderen aan kinderziektes. De zelfde trend word door gezet na 1978 want dan beginnen ze met baby's te vaccineren. Je zou verwachten een hele dip ofzoiets, maar er veranderd niks behalve dat we meer alergien krijgen en autismes. De mooie daling die we eerst hadden komt onderandere door beter hygieene, voedsel en water, die onze voorouders afdwongen van de overheid. Kijk maar eens op http://www.rivm.nl/Onderwerpen/V/Vaccins/Bijsluiters_vaccins/Bijsluiters_Rijksvaccinatieprogramma daar kan je de bijsluiters downloaden van de vaccinaties als je kijkt naar de ingredienten via google kan je zien wat het precies is. Moet je zoiets bij baby's vanaf 2 maanden oud geven.

 

Er bestaan ook vaccinaties met zonder de nadelen en zonder chemicalien zoek maar in google homeopathische profylaxe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

behalve dat we meer alergien krijgen en autismes

 

Sorry, maar je moet wel vermelden dat het gaat over meer GECONSTATEERDE GEVALLEN van alergie en autisme.

m.a.w. de diagnose methodes werden beter...

 

vroeger was je gewoon dom, nu heb je dyslexie of dyscalculie.

vroeger was je gewoon niet zo snel mee als anderen, nu heb je downs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagke...

 

Zijn er voor alle zogeheten 'vaccinaties' ook ecologische mogelijkheden? Bijvoorbeeld planten of kruiden, of zelfs onderdelen van bepaalde dieren (sappen, bloed wat dan ook?) die deze geheel kunnen vervangen?

 

Ik geloof niet in bestrijding... dat zou de gesloten cyclus van de jager en prooi breken, maar de symptonen verminderen dan wel het ziektebed verkorten is toch wel heel prettig..

 

Ja in a way....

 

Ik woon in een zogeheten einddorpje ver van de bewoonde wereld, er gaat geen weg door het dorp, er is een weggetje naartoe van 4km, die moet je ook weer terugnemen want het dorp is het einde van alles :-) Bij ons in het dorp heeft niemand griep, is niemand verkouden, niemand met besmettelijke ziektes etc. Dit in elk geval de afgelopen 9 jaar.

Hier kan natuurlijk zomaar een einde aan komen als 1 persoon iets meeneemt, maar alsnog heeft iedereen zoveel ruimte op zijn eigen erf, leeft men niet op elkaar waardoor er haast nooit iets overgedragen wordt. Dussssss... wil je niet vaccineren om redenen, dan raad ik je aan om afgelegen te gaan wonen. :D kost niks!

 

oh en edit, uiteraard zijn er kruiden en natuurlijke middelen om symptomen te bestrijden, het hangt er alleen nogal vanaf WAT de symptomen zijn dus zomaar antwoord daarop geven is niet mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan raad ik je aan om afgelegen te gaan wonen. :D kost niks!

 

klopt, als er niemand is om je te besmetten ben je lekker veilig :)

 

er bestaat trouwens ook zoiets als een kudde bescherming, of hoe het ook noemt.

als iedereen rondom je gevaccineerd is en de ziekte zo niet over kan brengen, ben je zelf als niet-gevaccineerde ook veiliger..

 

komt de ziekte echter toch binnen, gaat die binnen de kortste keren muteren :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook deze website http://nvkp.nl/ , je vind hier veel nadelen over vaccinaties. Ik ben er zeker niet mee eens dat vaccinaties bewezen is dat ze helpen. Als je kijkt naar het sterfgetal vanaf 1900 tot 1977 dan zie je dat er een hele sterke daling in het sterfen van kinderen aan kinderziektes. De zelfde trend word door gezet na 1978 want dan beginnen ze met baby's te vaccineren. Je zou verwachten een hele dip ofzoiets, maar er veranderd niks behalve dat we meer alergien krijgen en autismes. De mooie daling die we eerst hadden komt onderandere door beter hygieene, voedsel en water, die onze voorouders afdwongen van de overheid. Kijk maar eens op http://www.rivm.nl/Onderwerpen/V/Vaccins/Bijsluiters_vaccins/Bijsluiters_Rijksvaccinatieprogramma daar kan je de bijsluiters downloaden van de vaccinaties als je kijkt naar de ingredienten via google kan je zien wat het precies is. Moet je zoiets bij baby's vanaf 2 maanden oud geven.

 

Er bestaan ook vaccinaties met zonder de nadelen en zonder chemicalien zoek maar in google homeopathische profylaxe.

 

Nee dank u, homeopathie is kwakzalverij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

homeopathie heeft zijn plaats.

Bij milde ziektes zijn er prima alternatieven dat de pijn verlichten of wat meer comfort brengen dat geen medicijnen zijn dat je bij de apotheek moet gaan halen.

 

bvb voor een verstopte neus moet je heus niet nasa-rinathiol gaan halen, maar zijn er natuurlijke alternatieven, of maagzuur....

 

Bij ernstige ziektes daarintegen zoals kanker of dergelijke echter ben je beter af bij een echte dokter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...