Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 49

Onderwerp: "Vuile bom"

lonely wolf
    Guest

"Vuile bom"

Toch wel een beetje beangstgend dit bericht maar of het ook waar is?

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...Europa___.html

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ach, ik pak dan mijn spullen en begeef me naar elders...
    Binnen geen tijd liggen er tactische thermonucleaire speeltjes op locaties in het M-O als vergelding.
    Of werkt Washington dan niet zo snel?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lonely wolf Bekijk Berichten
    Toch wel een beetje beangstgend dit bericht maar of het ook waar is?

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...Europa___.html
    moesten onze militairen ookal niet zonder uniform rondlopen en de bevolking oppassen voor verdachte pakketjes/tassen en het liefste drukke plekken vermijden?

Angst is net als een ziekte en verlamd alles wat het aanraakt.

Heb geen borst vol met haar maar IS mag me proberen, JE MAINTIENDRAI.

klompen, kaas en molens!
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

lonely wolf
    Guest
    Het kan/zal bangmakerij of opschepperij zijn, maar melden in een topic op blz 11 of 52 is denk ik niet goed.
    Er zijn verschillende manieren om zůn bom te maken en je hoeft hier geen raketgeleerde voor te zijn. Iedere slimmerd kan zo'n ding maken.
    Hier moet serieus over gepraat worden.
    Dit is wel de eerste maal dat het Europa betreft volgens mij.
    En dat de Telegraaf (nog) als enigste het nieuws brengt doet mij wel twijfelen aan de echtheid , maar dat neemt niet de dreiging weg dat het niet zal gebeuren of al gebeurt is.
    Die gasten die dit zouden doen ,zijn immers helemaal gestoord!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Tja je kunt er op wachten dat een terroristische organisatie ooit eens ergens een vuile bom zal laten af gaan. Het verbaast mij eigenlijk dat het niet al lang een keer gebeurd is.
    Je zou zeggen dat het niet zo moeilijk is maar wellicht onderschatten we hoe moeilijk het is om aan radioactief materiaal te komen of, meer waarschijnlijk, dit ongemerkt ergens in het Westen binnen te smokkelen.
    Dat het ooit zal gebeuren lijkt mij onafwendbaar en dan kan ik vanuit egoÔsme alleen maar hopen dat het niet dichtbij is voor ons en/of dat de wind gunstig staat.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

lonely wolf
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AWOL Bekijk Berichten
    Tja je kunt er op wachten dat een terroristische organisatie ooit eens ergens een vuile bom zal laten af gaan. Het verbaast mij eigenlijk dat het niet al lang een keer gebeurd is.
    Omdat het ons eigelijk verbaast is de kans reŽel dat het gebeurt of dat er al ergens al iets ligt. Er zijn toch vrij veel mogelijk heden om aan dat spul te komen dunkt me (denkend aan radio actief afval van ziekenhuizen, laboratoria enz.
    Cocaime, wapens zijn ook verboden en wordt actief op gecontroleerd maar hoeveel kan je niet kopen tegen een betaalbare prijs? Dan zeg ik op mijn beurt dit is ook wel te verkrijgen!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lonely wolf Bekijk Berichten
    Omdat het ons eigelijk verbaast is de kans reŽel dat het gebeurt of dat er al ergens al iets ligt. Er zijn toch vrij veel mogelijk heden om aan dat spul te komen dunkt me (denkend aan radio actief afval van ziekenhuizen, laboratoria enz.
    Cocaime, wapens zijn ook verboden en wordt actief op gecontroleerd maar hoeveel kan je niet kopen tegen een betaalbare prijs? Dan zeg ik op mijn beurt dit is ook wel te verkrijgen!
    Ja maar cocaÔne heeft geen radioactieve straling, ik weet niet of daar op gescreened wordt bij (lucht-)havens en eventueel zo'n pakketje vuiligheid verpakken in lood of zo maakt het ook niet minder opvallend. Maar goed, er zijn vast manieren om het te doen.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

ghostwhiper
    Guest
    [MENTION=1303]AWOL[/MENTION] overbelichte foto

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Als je al over radioactief materiaal kan beschikkne is een bom ermee maken wel het domste wat je kan doen.

Een bom heeft maar een beperkte actieradius. Verder zelf even nadenken en invullen.
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Vergelijkbare onderwerpen

1. [Workshop] "Op eigen houtje" in Lage Vuursche door Siegurd
    Door Mr. Gold in forum Do it yourself (DIY)
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 01-02-15, 17:00
  2. Reacties: 52
    Laatste Bericht: 03-12-14, 07:56
  3. "Wolven nemen bezit van "t Gooi"
    Door Alice in forum Binnenland
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 03-03-14, 17:59
  4. Reacties: 11
    Laatste Bericht: 06-10-12, 14:25

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten