Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36
    Survivor
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Ach in die tijd van het overlevingspakket van de overheid kregen toch ook alle (?) ambtenaren zo'n ding?
    Midden jaren 80 kregen ambtenaren in Zuid-Holland kerstpakketten met noodrantsoenen erin, wat een afknapper was dat toen mijn pa thuis kwam met een zware kartonnen doos met blikken erin. alleen de kaakjes waren te eten.

Moderator
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Damnit, zit ik de hele dag te wachten tot ik aan het eind van de dag ook weer is wat kan dumpen op het forum is die [MENTION=34]Tom[/MENTION] me weer te snel af..

Deze kluit met spammers draait ook gewoon 24-7 door he
    "Fuck voting, fuck protesting, fuck writing letters to your congressmen. I will protest silently, with my wallet."
    ''You know when you're a Survivalist/prepper If you have ever been caught in the tub playing with your Katadyn''
    ''Whether through force (war) or democratic means, we subject ourselves to the order of governments.''

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doom Bekijk Berichten
    Toch lijkt het er op, dat er ook een versnelde poolshift is geweest in het verleden.
    Vandaar dat er diverse steden op 30m diepte in de zee worden gevonden van 4000 tot 20000jaar oud.
    Klopt, ik ben dan ook al een tijdje bezig met oefeningen om mijn adem in te kunnen houden ;
    Maar zonder gekheid, volgens mij heeft de poolshift daar iets mee te maken.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kungfufox Bekijk Berichten
    Damnit, zit ik de hele dag te wachten tot ik aan het eind van de dag ook weer is wat kan dumpen op het forum is die [MENTION=34]Tom[/MENTION] me weer te snel af..

Deze kluit met spammers draait ook gewoon 24-7 door he
    En ik dacht nog laat ik maar wachten tot het eind van de dag en dan naar bed. Dat was omstreeks 23:30uur.
    Maar toen was het bericht nog niet wijdverspreid op het WWW
    Als ik had geweten dat het toch ook via Xandernieuws werd doorgegeven had ik daar op kunnen wachten totdat iemand het dan hier weer dumpt.

Eigenlijk is het nieuwtje er al weer af op naar de volgende nieuwtjes van [MENTION=497]Kungfufox[/MENTION]

Moderator
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk Berichten

En ik dacht nog laat ik maar wachten tot het eind van de dag en dan naar bed. Dat was omstreeks 23:30uur.
    Maar toen was het bericht nog niet wijdverspreid op het WWW
    Als ik had geweten dat het toch ook via Xandernieuws werd doorgegeven had ik daar op kunnen wachten totdat iemand het dan hier weer dumpt.

Eigenlijk is het nieuwtje er al weer af op naar de volgende nieuwtjes van [MENTION=497]Kungfufox[/MENTION]
    Ik volg meerdere sites via RSS feeds met Feedly (<-aanrader). Ik zag hem het eerst verschijnen inderdaad op Zerohedge en later in de lijst tevens op Xandernieuws. Die heb ik er overigens alleen in staan om zaken ook vanuit een ander perspectief te bekijken. Valt me wel op dat ze vaak veel van zerohedge kopiŽren.. .
    "Fuck voting, fuck protesting, fuck writing letters to your congressmen. I will protest silently, with my wallet."
    ''You know when you're a Survivalist/prepper If you have ever been caught in the tub playing with your Katadyn''
    ''Whether through force (war) or democratic means, we subject ourselves to the order of governments.''

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kungfufox Bekijk Berichten
    Ik volg meerdere sites via RSS feeds met Feedly (<-aanrader). Ik zag hem het eerst verschijnen inderdaad op Zerohedge en later in de lijst tevens op Xandernieuws. Die heb ik er overigens alleen in staan om zaken ook vanuit een ander perspectief te bekijken. Valt me wel op dat ze vaak veel van zerohedge kopiŽren.. .
    En vergeet http://www.stevequayle.com/ niet, als Xandernieuws een onderwerp publiceert, komt het ook omstreeks dezelfde tijd op Steve Quayle
    Putten misschien uit dezelfde nieuwsbron

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Wel spannend om alle zaken ook in een ander perspectief te bekijken maar als prepper wil je natuurlijk voornamelijk overleven.
    Als ik al die theorieŽn lees over pool verschuivingen vraag ik me af waar dit allemaal op gebaseerd wordt. Als ik die van Charles Hapgood goed heb mogen bestuderen is het nergens op gebaseerd en allemaal achterhaald.
    Misschien is de wereld toch plat en houden ze ons al jaren voor de gek met satellietbeelden.
    Je moet wel de kans hebben om te kunnen overleven anders is het ook niet leuk meer om te preppen :P

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    nja, de polen zijn wel degelijk aan het rondkruipen hoor
    (maar dat hebben ze nu eenmaal altijd al gedaan, en gaat traag genoeg dat dieren zich waarschijnlijk zonder problemen kunnen aanpassen, dus boeit weinig)
    moeten ze niet zoveel zuipen, dan zouden ze lopen
    Kabouterfokker

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renard Bekijk Berichten
    Wel spannend om alle zaken ook in een ander perspectief te bekijken maar als prepper wil je natuurlijk voornamelijk overleven.
    Als ik al die theorieŽn lees over pool verschuivingen vraag ik me af waar dit allemaal op gebaseerd wordt. Als ik die van Charles Hapgood goed heb mogen bestuderen is het nergens op gebaseerd en allemaal achterhaald.
    Misschien is de wereld toch plat en houden ze ons al jaren voor de gek met satellietbeelden.
    Je moet wel de kans hebben om te kunnen overleven anders is het ook niet leuk meer om te preppen :P
    Dat er 1 of meerde poolshifts zijn geweest is zo goed als zeker.
    Zo is er ook een landkaart gevonden in de 15eeuw waarop de zuidpool staat zonder ijs.
    Dat was in die tijd echt zonder ijs onmogelijk om te maken.
    Ze wisten waarschijnlijk nieteens van het bestaan af.

http://www.geubel.com/2010/01/oude-m...-echo-van.html

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doom Bekijk Berichten
    Dat er 1 of meerde poolshifts zijn geweest is zo goed als zeker.
    Zo is er ook een landkaart gevonden in de 15eeuw waarop de zuidpool staat zonder ijs.
    Dat was in die tijd echt zonder ijs onmogelijk om te maken.
    Ze wisten waarschijnlijk nieteens van het bestaan af.

http://www.geubel.com/2010/01/oude-m...-echo-van.html

Zo zijn er wel meer zaken gevonden.
    Wat ik bedoel te zeggen is dat zo een site wel interessant zijn om iets in een ander daglicht te bekijken maar volgens de meeste van dat soort websites zouden we al minstens 3 keer dood moeten zijn gegaan.
    Dat er poolshifts zijn geweest geloof ik best maar een kaart als die van Piri Reis is altijd maar de vraag hoeveel er nu echt van klopt. in 500 jaar 1.5 kilometer ijs erbij. En staan meerdere fouten op (2 amazone's) wat ook niet anders kan als je een kaart maakt gebaseerd op bevindingen van anderen.
    Nogmaals allemaal heel interessant als je maar logisch verstand erbij gebruikt.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 305
    Laatste Bericht: 12-11-15, 14:19
  2. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 24-01-13, 13:16
  3. Reacties: 23
    Laatste Bericht: 20-08-12, 19:19
  4. Dienstplicht voor alle Israeliers
    Door Rodin in forum Midden-Oosten
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 09-07-12, 11:41
  5. Wie heeft er graan besteld?