Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Plastuit voor vrouwen De Wopeeh


Richa

Aanbevolen berichten

"Oh, je stond al te wachten" zei de postbode toen ik buiten bezig wat met het kaalplukken van de planten zo vlak voor de winter. Ja, inderdaad, ik stond uren buiten in de kou te wachten en in het niets te staren totdat de postbode eindelijk de verlossing kwam brengen: het pakje met de plastuit voor vrouwen, van de prepshop.

Het eerste wat ik na het openen van het pakje zag, was het handgeschreven briefje van @Simurgh, die mij met een smiley "veel plezier met de plastuit' toe wenste. Dank je wel hoor haha, nu kan de Pretty Pink dus alleen maar plezier opleveren. Een korte blik op het pakje liet mij zien dat ik de gelukkige testpiloot was geworden van het roze exemplaar. Ik las in de handleiding dat er ook een blauwe Icy blue en een groene Fancy Green beschikbaar zouden zijn. Ik vroeg me af of de heren ook dit soort namen voor hun exemplaar hadden.

Een sterk vermoeden van mij is, dat ze misschien wel dit soort namen hebben, maar dat ze hun exemplaar toch anders behandelen.

 

Want stap 1 is: trek.

Stap 2 is draai.

En stap 3 is weer trek.

 

Maar goed, nu even wat meer ernst, want ik zou voor onze serieuze preppersgemeenschap dit prepitem uittesten.

 

De originele naam is overigens de WoPeeH - pocket. Het geeft vrouwen de mogelijkheid om staand te plassen. Het eerste wat mij opviel wat het kleine formaat. En nadat ik de WoPeeH op de juiste manier had uitgeschoven om te gaan testen, dacht ik echt "dat gaat niet werken". Het was gewoon raar, onnatuurlijk en het is ook maar een heel klein ding zoals je op de foto's kunt zien. Ik hield al rekening met een natte broek. MAAR..... het werkte dus uitstekend, echt boven verwachting! Sterker nog, ik voelde een soort van licht enthousiasme opborrelen. Nu was het moment aangebroken dat ik mijn penisnijd kon loslaten (sorry, een gevolg van een eerdere opmerking die ik maakte). Ik had dus niet verwacht dat het zo goed zou werken. Je moet alleen wel goed de instructies in de handleiding opvolgen. Het polypropyleen waar de plastuit van gemaakt is, is waterafstotend, dit maakt het hygiënisch in gebruik. Het is wel de bedoeling dat je het afspoelt en bij thuiskomst in de lucht laat drogen. Daarom is het handig om het na gebruik in een zakje te vervoeren totdat je thuis bent.

 

Ik wilde dit item ook in de buitenlucht testen, dus dat heb ik vandaag in de schemer kunnen doen. Sorry geen foto's :-). Ik moest mijn broek wel een klein beetje laten zakken omdat de tuit anders schuin omhoog stak in plaats van schuin naar beneden. Maar ook buiten bevalt hij boven verwachting goed. Ik vraag me wel af of iemand mij daar grinnikend in het halfdonker heeft zien staan. Ik heb de tuit afgespoeld met een flesje water, daarna de beschermdop er weer op en vervolgens in een zakje gestopt.

 

Is dit een goed prepitem? Ik ben er wel van overtuigd.

 

De voordelen:

Je kunt als vrouw blijven staan bij het plassen, op deze manier kun je mensen sneller zien aankomen. In een SHTF kun je snel overal plassen zonder eerst je hele broek te laten zakken. Het is minder koud als je je kleding grotendeels kunt aanhouden. Je kunt dus gewoon bij een boom of plashok gaan staan en je hoeft niet helemaal de bosjes in te lopen. Bij een smerig toilet kun je ook blijven staan. Je hebt minder kans op brandnetelblaren en stekels van bramen in je billen. Ook las ik dat je gewoon ergens in kunt plassen als je in de auto zit en toch door moet rijden. Of dat lukt heb ik niet getest, maar ik kan me voorstellen dat dat bij nood, prima gaat. Het materiaal stoot vocht af, wat het hygiënischer maakt. Het kleine formaat past makkelijk in je tasje.

 

Nadelen:

Je moet het omspoelen na gebruik en hygiënisch opbergen. De broek moet toch wat zakken. Het is even wennen en je moet even een drempel over om dit daadwerkelijk te gebruiken. Je moet de tijd nemen om goed uit te plassen, omdat je staat. En ja, wellicht krijg je wat vreemde blikken zo hier en daar.

 

Er waren wat suggesties (o.a. van @Raycoupe) om te kijken of dit item ook voor andere dingen gebruikt kan worden, bijvoorbeeld om benzine mee over te gieten, of om doorheen te blazen om een vuur op te stoken. Deze dingen heb ik uit hygiënisch oogpunt niet getest. Je kan zo'n ding niet eerst in de benzine stoppen, dan een vuur mee aanblazen en dan weer gebruiken waar je hij voor bedoeld is. Lijkt me niet handig :-) maar het waren wel goede ideeën.

 

Samenvatting: ik ben verrast door deze WoPeeH, het is een aanrader.

 

Hieronder de foto's:

tuit1.jpg.8102ed5e1e6a644049570fe2f42bc0b5.jpg

tuit2.jpg.26ed497ae4d17bc8ec3b993addfb9b5e.jpg

tuit3.jpg.974a2919ceea4a83c8b464672decea71.jpg

  • Leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast ghostwhiper

Heb er ook geen een nodig maar wil wel even zeggen dat het een goed geschreven review is :)

 

Ken wel iemand die binnenkort jarig is en misschien is dit wel een leuk cadeautje:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Richa

Prima review, toch kan ik mij voorstellen dat een ongelukje makkelijk gebeurd? Sta je daar met een natte broek. Als de nood (druk) hoog is spettert het dan niet? Moeilijk in te schatten als man.

 

Oh enne...

 

Een sterk vermoeden van mij is, dat ze misschien wel dit soort namen hebben, maar dat ze hun exemplaar toch anders behandelen.

 

Want stap 1 is: trek.

Stap 2 is draai.

En stap 3 is weer trek.

 

Als we jong zijn proberen we van alles ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Richa een dappere test, hulde! Dat je het droog hebt weten te houden vind ik een hele kunst van je. Okee, het ding is er voor maar toch, het lijkt me dat je inderdaad wel wat moet overwinnen. (Een enkele keer moet ik wel eens als ik onder de douche sta en dan loopt het alle kanten op, dus om die ontspanning te vinden als je gekleed bent....).

 

Leuke review en kudo's!

 

(maar dat het nou weer een roze moet wezen.... *zucht*) :D

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk om te lezen...nu kunnen vrouwen ook eindelijk meedoen met een wedstrijd ver pissen. Kan eindelijk dít onderdeel op de agenda bij een SC.

 

Vooral leuk te merken dat het doet wat het beloofd en zonder ingewikkeld te zijn (op het deel tussen de oren na dan). @Richa welkom your one of the guys now! @ghostwhiper ik kan mij herinneren van mijn onderzoek dat het zelfs in de handleiding of op de site staat dat tegen de wind in niet verstandig is. Maar een gewaarschuwd man euh vrouw telt voor twee.

 

Ps: het lijkt mij zo bizar als er straks een vrouw naast me staat die ook gaat plassen. Moet er nu al van lachen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk om te lezen...nu kunnen vrouwen ook eindelijk meedoen met een wedstrijd ver pissen. Kan eindelijk dít onderdeel op de agenda bij een SC.

 

Vooral leuk te merken dat het doet wat het beloofd en zonder ingewikkeld te zijn (op het deel tussen de oren na dan). @Richa welkom your one of the guys now! @ghostwhiper ik kan mij herinneren van mijn onderzoek dat het zelfs in de handleiding of op de site staat dat tegen de wind in niet verstandig is. Maar een gewaarschuwd man euh vrouw telt voor twee.

 

Ps: het lijkt mij zo bizar als er straks een vrouw naast me staat die ook gaat plassen. Moet er nu al van lachen!

 

Ik had het idee in mijn hoofd, om hem te gaan testen in een heren wc bij een benzinestation, maar eerlijk gezegd durfde ik dat niet haha :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Richa Wil je hem ook nog testen met als je een rokje en een panty aan hebt ? Dat soort dingen draag ik wel eens als ik naar een festival ga :D

dat lijkt me dan juist eenvoudiger, rok valt er dan toch overheen dus zal je minder last van ondervinden om je panty wat verder naar beneden te trekken.

Hele mooie review @Richa en als ik deze vergelijk met het model wat ik zelf heb is deze toch weer een heel stuk kleiner en makkelijker om mee te nemen.

Misschien toch maar voor zo een mooie fancy groene gaan kijken :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...