Ga naar inhoud
GENEGEERD

RTL: The Ship


Summ

Aanbevolen berichten

Dag medeprepperts,

 

Ik weet niet of dit draadje al bestaat (ik kon het namelijk niet vinden).

Maar ik heb een interessant reclame van een nieuw programma gezien.

Het heet The Ship.

Soort van Robinson alleen dan voor iedereen.

http://www.rtl.nl/the-ship/#!/

 

Ik heb me in ieder geval aangemeld.

Vind dit echt reuze interessant en leuk om te proberen/doen :D.

 

Wat zijn jullie (POSITIEVE) gedachten hierover?

 

Summ out!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Beetje jammer deze reacties. @Gamble zelf al eens aan zo'n programma mee gedaan? Dus jij weet hoe dit programma in elkaar zit? @Survival Mode ga er lekker bij zitten zou ik zeggen.

 

Misschien kunnen we ook gewoon positief zijn en de andere kant van dit bekijken?

En zeggen:"Summ, wat leuk! Als jij doorkomt kunnen misschien horen hoe zo iets nou echt in elkaar zit."

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Summ is dit dan expeditie robinson voor de niet bekende nederlanders? opzich wel erg leuk, enige wat ik vaak jammer vind aan zulke programma's is dat de focus erg ligt op het sociale systeem en dan vooral elkaar verneuken met een glimlach maar moet ook voor de normale mens bekijkbaar zijn natuurlijk.

 

lijkt me erg leuk als er een echte prepper bij kan komen met wat echte skills, vooral als ik heel af en toe robinson kijk springen de tranen in mijn ogen haha.

 

mag je trouwens ook dingen meenemen stel dat je geselecteerd word?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje jammer deze reacties. @Gamble zelf al eens aan zo'n programma mee gedaan? Dus jij weet hoe dit programma in elkaar zit? @Survival Mode ga er lekker bij zitten zou ik zeggen.

 

Misschien kunnen we ook gewoon positief zijn en de andere kant van dit bekijken?

En zeggen:"Summ, wat leuk! Als jij doorkomt kunnen misschien horen hoe zo iets nou echt in elkaar zit."

 

Sorry Summ, het was niet de bedoeling je af te kraken.

Mijn eerste reactie was: Fokking gaaf!!!

En toen bedacht ik me dat het Televisie was en dacht ik aan programma's als Utopia.....

 

Anyway... hoop ik nog steeds dat er ooit een realistisch programma komt op TV en hoop ik zeker dat dit hem gaat worden, jij uitgekozen wordt, ik er van baal dat ik me niet opgegeven heb en biddend dat ik aan seizoen 2 mee mag doen!!!

 

Het idee is geweldig in ieder geval! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje jammer deze reacties. @Gamble zelf al eens aan zo'n programma mee gedaan? Dus jij weet hoe dit programma in elkaar zit? @Survival Mode ga er lekker bij zitten zou ik zeggen.

 

Misschien kunnen we ook gewoon positief zijn en de andere kant van dit bekijken?

En zeggen:"Summ, wat leuk! Als jij doorkomt kunnen misschien horen hoe zo iets nou echt in elkaar zit."

 

Preppers.nl. Daar waar iedereen op alles is voorbereid, behalve op een afwijkende mening...

 

Tuurlijk zijn positieve reacties leuk maar we zitten hier toch niet op theekransje.nl?

 

Maar goed.

Net even de link bekeken, en het ziet er leuk uit. Denk dat m'n kids niet zo blij zijn als ze gedwongen worden tot een eigen overlevingsgame als ik zou besluiten met zoiets mee te doen en hen dus alleen achter te laten, (oa) daarom ik laat het graag aan anderen over. Duim voor je dat je wordt geselecteerd! En zo zullen er vast meer zijn hier op het forum. En er zullen er vast ook meer zijn die het niets vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Survival Mode ga er lekker bij zitten zou ik zeggen.

 

Ik denk het niet want ik heb niet eens een TV. Alles wat op TV komt is ergens wel scripted, fake. Maar, 12 Nederlanders die moeten "overleven" op een "onbewoond" eiland met een TV ploeg (+aanhangsels)? Entertainment, en niks meer, voor de zich eeuwig vervelende massa.

 

Behoorlijk gevaarlijk ook, omdat nogal wat kijkers de fictie niet (kunnen) onderscheiden van de realiteit.

 

Adventurer who wanted to live like Bear Grylls in Scottish wilderness for a year found dead in less than a month

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2089634/Bear-Grylls-survival-challenge-man-dead-remote-Scottish-mountain-hut.html

 

John, Sydney Australia, 2 years ago

He obviously forgot to take a film crew, support vehicles, catering crew and lots of warm sleeping bags like they do when they film Bear Grylls adventures. It's easy to 'live off the land' when your Producers bring half of Sainsburys with them.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er leuk uit. Ik hoop dat je erbij komt, ik zou het zelf ook wel willen doen:P

 

Moet er wel bijzeggen dat ik een beetje bang ben dat het eindigt als Utopia.

Ik vond het format geweldig maar eenmaal begonnen werd het een groot dromerig drama.

Hoop voor je dat je eventuele medebewoners niet spontaan op zoek gaan naar de verloren schat van Blackbeard ofzo.

 

In ieder geval wel heel veel succes met de selectie. Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het niet want ik heb niet eens een TV. Alles wat op TV komt is ergens wel scripted, fake. Maar, 12 Nederlanders die moeten "overleven" op een "onbewoond" eiland met een TV ploeg (+aanhangsels)? Entertainment, en niks meer, voor de zich eeuwig vervelende massa.

 

Behoorlijk gevaarlijk ook, omdat nogal wat kijkers de fictie niet (kunnen) onderscheiden van de realiteit.

 

Adventurer who wanted to live like Bear Grylls in Scottish wilderness for a year found dead in less than a month

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2089634/Bear-Grylls-survival-challenge-man-dead-remote-Scottish-mountain-hut.html

 

John, Sydney Australia, 2 years ago

He obviously forgot to take a film crew, support vehicles, catering crew and lots of warm sleeping bags like they do when they film Bear Grylls adventures. It's easy to 'live off the land' when your Producers bring half of Sainsburys with them.

 

Wat een regen aan zonnestralen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
@Summ is dit dan expeditie robinson voor de niet bekende nederlanders? opzich wel erg leuk, enige wat ik vaak jammer vind aan zulke programma's is dat de focus erg ligt op het sociale systeem en dan vooral elkaar verneuken met een glimlach maar moet ook voor de normale mens bekijkbaar zijn natuurlijk.

 

lijkt me erg leuk als er een echte prepper bij kan komen met wat echte skills, vooral als ik heel af en toe robinson kijk springen de tranen in mijn ogen haha.

 

mag je trouwens ook dingen meenemen stel dat je geselecteerd word?

 

Zover ik weet is dit inderdaad voor de normale burger.

En ik weet voor de rest nog helemaal niks, wel dat ze mijn aanmelding binnen hebben gehad.

En wanneer ik wat te horen krijg weet ik ook niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...