Ga naar inhoud
GENEGEERD

Leuk om te weten


Gast

Aanbevolen berichten

http://login.idr-worldwide.nl/attachments/article/384/Gevechtsuitrusting%2033.3.PDF

 

[

 

Wat zit er zoal in de Defensie rugzakken en Smockjassen en ops vesten verborgen.:rolleyes:

Er zijn natuurlijk ook andere samenstellingen van bepakking!

Misschien helpt de Info jou wel met het inpakken van jou Rugzak of jas met vele zakken:o

 

 

Misschien wel leuk om te weten.Althans mij lijkt het dat er personen zijn die dit wel interessant vinden.

Ik vond het te omslachtig bladzijdes te kopieren.Heb dus een Link gevonden met een gedeelte van een aanvullende lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ehm, bloemetjeskransen, zelfgebreide sokken, helofytenfilter maken ...waarover gaat het?

 

Tja waar gaat het om?

Er lopen er zoveel met Defensie rugzakken en bijna niemand weet wat jan Soldaat allemaal in zijn mooie rugzakje had zitten en waar wat had zitten.

Of dit een toevoegende waarde heeft weet ik niet.

Als gewone burger heb je vaak ook andere spullen.

 

Dus het gaat over "Wat had jan soldaat allemaal in zijn zakken zitten en waar".

Of je er wat aan hebt en of het je verder helpt laat ik aan diegene die deze Info wel interessant vind.:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

:(:(:(:(:cool:;)

 

Voor de echt actieve leden misschien niet interessant:confused:.Maar er zijn honderden kijkers en laat er misschien een paar zijn die het wel willen weten.

Dan heb ik er toch een paar een dienst bewezen om een moeilijk te vinden ,laten we zeggen Link met info te tonen.Vooral de Jeugd:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vraagje over die rugzakken .

Passen de zijzakken van het 60l model op het 120l model en omgekeerd ?

 

Ja die passen op de Strike, Sting,stingray en Saracen en zijn volgens mij ook op de BergHaus toe te passen.Andersom dan ook natuurlijk.Berghaus Daypacks op de Strike, Sting,stingray en Saracen.D

Mocht ik het mis hebben voor wat betreft laatst genoemde dan zie ik wel weer een tegen reactive.

 

Wel opletten dat de ritsen van onderen naar boven kunnen en van boven naar onderen(Verbeterde nieuwere versie) Deze zijn echter maar beperkt verstrekt/uitgegeven

Want dan is het dus misschien:( niet mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er niet alleen hoe je zoveel mogelijk ruimte kan benutten met zo weinig mogelijk ruimte.

Iedereen de zelfde artikelen op de zelfde plaats.

Hoe makkelijk is dat. Stel je bent poepen in het bos. En je vergeet je zakdoekjes, het enige wat je vraagt of ze even de doekjes willen geven...:)

En je kan alles vinden, ook met het licht uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat @frans81 de aanwijzingen/tips bedoelt in het stukje. Voor een aantal leden mogelijk toch weer wat te leren.....niet alles is eng hoor als het camo of legergroen is.....:D
Hij heeft zijn begintopic aangepast.In eerste instantie stond er alleen de link en "misschien leuk" ...tja, zonder informatie klik ik niet op een link, linkdumping hoort hier ook niet...vandaar mijn vraag waar het over ging.

Ik heb geen probleem met camo of legergroen, en ik weet dat het een "hobby" is van frans81, maar dan nog mag hij wel wat informatiever zijn dan alleen "leuk misschien" .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft zijn begintopic aangepast.In eerste instantie stond er alleen de link en "misschien leuk" ...tja, zonder informatie klik ik niet op een link, linkdumping hoort hier ook niet...vandaar mijn vraag waar het over ging.

Ik heb geen probleem met camo of legergroen, en ik weet dat het een "hobby" is van frans81, maar dan nog mag hij wel wat informatiever zijn dan alleen "leuk misschien" .

 

Hallo Stuudje

 

Ik beloof geen Link te plaatsen omtrent een Link met daarin de Uitleg wat Link Dumping is .:o:o

Want ook dat is Leuk om te weten.;) Zelfs ik wist het niet exact.:( Weer wat geleerd

Om Frans te begrijpen moet je Soms Frans zijn ;):o

 

Hobby is het wel en niet.Ik ben altijd opzoek naar Items die ik kan gebruiken voor ??

Onzinnige dingen koop ik niet,ik ga wel voor Kwaliteit..Zo ook geen Tig jassen en Broeken in Camo.

Daar begin ik mij langzaam aan te storen.Heb er nog maar 1 parka/1 smock en 1 Trilaminaat regenbroek. in Woodland(DPM)

Zelfs geen broeken meer van GVT.

Bij Defensie spul moet je goed naar de Fabrikant kijken in je Kleding die je wil aanschaffen.Made in Vietnam is er ook al.Fecsa is goed maar gebruikt soms goedkopere vezel.

Oa gebruikt in de Kogelvrije vesten van hun uit 2007.Zodoende ook bij de Domeinen terecht gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...