Ga naar inhoud
GENEGEERD

Uiteindelijk toch gekocht MOLLE II Assault Pack


Gast

Aanbevolen berichten

Heb inmiddels twee jaar lopen te twijfelen omtrent deze aanschaf.Het US Molle 2 .NSN 8465-01-524-5250 (ACU Pattern) .Ik wou deze reis geen Woodland :confused:

De Gevechts rugzak Kl is net te klein en de Strike en Sting zijn te groot/zwaar.En duur.De Strike is de enigste Nederlandse, op dit moment nog bij Defensie in gebruik zijnde die ik niet meer heb.

De Prijs van de Molle 2 Assault gaf de doorslag, 35 Euro.De tasjes van ons Eigen defensie spul zijn toepasbaar op deze US modellen

Ik plaats toch even een Link met verdere info Omtrent de US Molle twee mogelijkheden.Mij gaat het vooral om het rugzak gedeelte verder door.

Maaaar misschien vind je de rest ook Interessant:oOok zitten er binnen in de rugzak(Ruggedeelte) Twee grote Nylon Banden.Deze zijn bestemd voor bevestiging aan JOU parachute Harnas ;);) Je weet maar nooit wat een Prepper gaat kopen :o

rugzak-US.jpg.4aef68234095a23973f603efe4226810.jpg

 

Zijtasjes zitten er niet bij.

 

https://www.youtube.com/watch?v=hDZ_jmiww60

 

 

 

http://west.loadup.com/military/surplus/13265.html

 

http://www.ncat.edu/divisions/academic-affairs/rotc/army/assets/downloads/army-rotc-resource-files/leader-development-and-assessment-course-information-files/MOLLE-Use-care.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Goede deal voor €35.

 

Ga je de rest van de set erbij kopen als INCH?

 

;):o Twijfel Twijfel Twijfel.Even Lief mijn vrouw aankijken(Doe ik nu) ZE SCHUD NEE;)

 

Als het slecht weer is dan ........Gaat de computer aan en Google verschijnt op mijn scherm en dan >>Ziet mijn Liefje het al Hangen.

 

Pfffff niet nog Meeeer van dat :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, moet je de koffer in voor een tas @frans81 ^_^

 

Maar erg mooie tas. Achteraf had ik ook een tas gewild met PALS op de zijkant. Maar ik heb het alleen aan de achterkant.

Zelf ben ik er niet zo'n fan van om met een camo patroon rond te gaan lopen, maar ik opereer uitsluitend in een urban enviroment ^_^.

De ACU zou ik ook eerder kopen dan Woodland, maar ik kan me voorstellen dat dat afhankelijk is van de toepassing.

 

Zijn die parachute banden niet te gebruiken om hem aan een andere tas te hangen? Als je dan veel moet dragen kun je met twee tassen op stap.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, moet je de koffer in voor een tas @frans81 ^_^

 

 

Ik neem een duik in een Samsonite koffer en kom er met een US Molle 2 Assault weer uit .Sinterklaas hebben we gehad en de Kerstman was of vroeg of gaat ook nog komen:o

 

Maar goed dat het zo niet werkt en dat het even een stukje Humor is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie tas met genoeg uitbreiding mogelijkheden. Veel plezier met het vullen ervan.

 

dat is nou net geen probleem dat vullen:o

Heb en koop zoveel kleinspul de laatste tijd dat er noodgedwongen ook weer een tas(JE) moet komen:rolleyes:Maar ik let wel op de prijs!!Wanneer te duur heb ik veel geduld tot :confused: het laatste moment :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Mooie tas maar ik zou nooit met een camotas gaan lopen met US erop in een SHTF scenario....

 

Gelukkig is deze camo( ACU ) hier nauwelijks te linken aan iets.Word hier nauwelijks gebruikt.In Woodland had ik hem niet gekocht :)

Deze rugzak is er in verschillende kleuren ( Camo's):o

 

 

Dat US kan ik eraf poetsen met ???

Zoek ik nog uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...