Pagina 2 van de 120 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 1192
    Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Where the unstoppable force meets the immovable object
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom666 Bekijk Berichten
    Met een stuk staal zoals je aangeeft ga je geen zot tegen houden die op straat opeens jou en jouw gezin overhoop rijdt.
    Nee klopt, maar de kans is groter dat je wordt doodgereden door iemand die niet op zit te letten, dus daarvoor hoef ik niet binnen te blijven.

tom666
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir Bekijk Berichten
    Nee klopt, maar de kans is groter dat je wordt doodgereden door iemand die niet op zit te letten, dus daarvoor hoef ik niet binnen te blijven.
    Volledig juist.
    De zaken die we nu lezen laten wel heel goed zien hoe snel die lui een actie kunnen doen slagen..Ze geven geen zier om de medemens of zichzelf..dat is wat me zorgen baart.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghostwhiper Bekijk Berichten
    @MyronPrps was in naam van de islam dus vind het wel prima.
    Maakt mij niet uit welke terroristische organisatie er achter zit.

Alla h ahkbar zegt genoeg
    zeg ook niet dat het goed is

maar wat doe je als volk behalve drukke plekken vermijden?

zelfde als de bewoners van dresden?
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

ghostwhiper
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten
    zelfde als de bewoners van dresden?
    Ja dat is een begin.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ed dat is precies wat ze willen bereiken. Angst zaaien zodat iedereen binnen blijft. Zou zomaar een overheidsactie kunnen zijn. Maar als ik het rijtje zo zie dan kunnen we vandaag weer wat verwachten.
    It is I, Gerbewoner! The man with a thousand faces - every one the same.

Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Verbal Kint Bekijk Berichten
    Die terroristische organisatie heet islam. Ze molesteren de voorhuid van jongetjes en degraderen de leden van het vrouwelijk geslacht tot tweederangs burgers.
    Wist je dat 70% van de Amerikaanse mannen besneden is?

Als ik bovenstaande in een gesprek noem gaat men altijd direct een computer zoeken omdat niemand het voor waarheid aanneemt.
    Besnijden is niet alleen iets Joods of islamitisch...

Greener
    Et In Arcadia Ego

Get comfortable being uncomfortable!

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    En wel heel logisch dat er meteen gezegd wordt dat het om psychisch gestoorden gaat en dat het aanslagen zonder verband zijn. Als er gezegd wordt dat de drie contact met elkaar hadden breekt echt de pleuris uit. En dat zo vlak voor de kerst.
    It is I, Gerbewoner! The man with a thousand faces - every one the same.

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greener Bekijk Berichten
    Wist je dat 70% van de Amerikaanse mannen besneden is?

Als ik bovenstaande in een gesprek noem gaat men altijd direct een computer zoeken omdat niemand het voor waarheid aanneemt.
    Besnijden is niet alleen iets Joods of islamitisch...

Greener
    Amerikanen, joden, moslims - een draadje los dus. In drie woorden ook de mensen genoemd die het voor de rest van de wereld verzieken. Nuance: de extreme figuren uit die drie groepen dan.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Verbal Kint Bekijk Berichten
    Amerikanen, joden, moslims - een draadje los dus. In drie woorden ook de mensen genoemd die het voor de rest van de wereld verzieken. Nuance: de extreme figuren uit die drie groepen dan.
    Die nuance is geen kleinigheid, maar een wereld van verschil. Overal in de wereld komen verknipte figuren voor, ongeacht huidskleur, religie, afkomst.. en gelukkig komen in al die werelden ook mensen voor die wel de menselijke maat nemen, en wel intelligent genoeg zijn om de nuance weer te geven.
    Mensen hebben gemoord uit religieuze, politieke of persoonlijke motieven. Het meest objectieve is het hebben over het gedrag van mensen.

En dit soort ongewenst gedrag moet je uitroeien. Dat je dat gedrag probeert te duiden en te voorspellen, door analyses te doen, zul je wel erg nauwkeurig moeten werken en uitdrukken, en niet gemakzuchtig moeten zijn. Het voorspellen van gedrag van een paar individuele gekken, of van een groep gekken, is nooit 100% waterdicht, en bevat meer dan 1000 variabelen, en dat doe je nu eenmaal niet op de achterkant van bierviltje of hier op een forum. Dus het simplistisch gedachte goed, dat de nuance je wel even kan vergeten, maakt dat je ook veel mensen onrecht aandoet.
    There is no bad weather only bad preparation, and by failing to prepare, you are preparing to fail.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom666 Bekijk Berichten
    Volledig juist.
    De zaken die we nu lezen laten wel heel goed zien hoe snel die lui een actie kunnen doen slagen..Ze geven geen zier om de medemens of zichzelf..dat is wat me zorgen baart.
    Een wanhopige man is een gevaarlijk man als het gaat om voedsel, gezin, geen doel/werk gaat.

Ontneem hem nooit ťťn van deze 3, dat gaat altijd fout.

Afijn, Frankrijk is groot en de media heeft weer een vuurtje erbij die het kan omzetten in napalm. No offence maar als prepper zijnde is een stad per definitie een potentieel gevaarlijk gebied. Al helemaal niet waar je wilt wonen. Of preppen we daar niet voor?
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Vergelijkbare onderwerpen

1. Waarom Rusland de VS niet kan aanvallen
    Door Tom in forum Internationaal
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 18-12-14, 09:55
  2. Reacties: 13
    Laatste Bericht: 23-06-14, 16:12
  3. Reacties: 52
    Laatste Bericht: 28-12-13, 19:22
  4. Reacties: 10
    Laatste Bericht: 07-04-13, 17:03
  5. auto injector bij chemische aanvallen?
    Door X-11 in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 15-11-12, 11:36

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten