Pagina 70 van de 120 EersteEerste ... 2060686970717280 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 1192
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    4 aanvallers gedood in de concertzaal, 3 ervan droegen bomgordels..

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Wat een verschrikkelijk nieuws om te moeten horen. Ben me ervan bewust dat deze slachtoffers waarschijnlijk voor het "grotere doel" nodig zijn Maar het zal maar net je oma/moeder/tante/zus/nichtje/vriendin of je opa/vader/oom/broer/neef/vriend zijn. M'n gedachte gaan dan ook uit naar de familie en vrienden van de slachtoffers die het niet gehaald hebben en de hulpverleners en slachtoffers die het wel overleeft hebben maar die de beelden nooit meer uit hun hoofd krijgen en deze beelden hen zullen blijven achtervolgen.
    "Life isn't about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain." Vivian Greene

Teamwork divides the task and multiplies the succes

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Ik was er al mee bezig, maar dit maakt dat ik mij nog meer ga voorbereiden op een aanslag (voor zover mogelijk natuurlijk).

vivere, aut mori

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    straks nog te verwachten in het nieuws: "De terroristen stonden op onze lijst van gekende verdachten"

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    straks nog te verwachten in het nieuws: "De terroristen stonden op onze lijst van gekende verdachten"
    'Het waren van die vriendelijke, lieve jongens..'

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supervivere Bekijk Berichten
    Ik was er al mee bezig, maar dit maakt dat ik mij nog meer ga voorbereiden op een aanslag (voor zover mogelijk natuurlijk).
    Hoe?

En wat is een effectief maar betaalbaar stukje bescherming voor het lijf?

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2015
    [MENTION=1377]jobs[/MENTION] Tsja, dat is lastig. Ik loop, denk ik, vnl. risico in het OV waar ik dagelijks door een high profile target loop.
    Ik ben maar begonnen met in ieder geval een EHBO-kit en wat klein zelfverdedigingsspul bij mij te dragen. Verder heb ik een en ander gelezen over aanslagen en hoe je daar op kan reageren (dekking zoeken is algemeen het devies) en mij enigszins verdiept in escape routes van de locatie.
    Dit gaat er allemaal vanuit dat ik niet meteen het loodje leg, maar iets is beter dan niets dacht ik zo.

Betaalbare bescherming voor het lijf? Ik heb daar geen verstand van en ook geen budget voor. Los van de vraag of ik Łberhaupt met een stalen plaat rond wil lopen 😉

vivere, aut mori

DRD28
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supervivere Bekijk Berichten
    [MENTION=1377]jobs[/MENTION] Tsja, dat is lastig. Ik loop, denk ik, vnl. risico in het OV waar ik dagelijks door een high profile target loop.
    Ik ben maar begonnen met in ieder geval een EHBO-kit en wat klein zelfverdedigingsspul bij mij te dragen. Verder heb ik een en ander gelezen over aanslagen en hoe je daar op kan reageren (dekking zoeken is algemeen het devies) en mij enigszins verdiept in escape routes van de locatie.
    Dit gaat er allemaal vanuit dat ik niet meteen het loodje leg, maar iets is beter dan niets dacht ik zo.

Betaalbare bescherming voor het lijf? Ik heb daar geen verstand van en ook geen budget voor. Los van de vraag of ik Łberhaupt met een stalen plaat rond wil lopen ��

vivere, aut mori
    Ik ga zowiezo de deur niet uit zonder kit en een mes .
    Maar daar begin je niets mee tegen een vol automatisch wapen.

Ik ben voor een betere bewaking van vitale objecten zoals nuclaire centrales en watervoorzieningen.
    Laatst gewijzigd door DRD28; 14-11-15 om 08:01.

DRD28
    Guest
    Met de noodtoestand heeft de regering de tools om zogenaamde slechte wijken schoon te vegen... waar ze eerder nog tegengehouden werden door regeltjes, kunnen ze nu complete wijken afsluiten

Survivor
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRD28 Bekijk Berichten
    Vandaar de amok procedure tegenwoordig bij politie
    Amok procedure? Wat is dat?

Vergelijkbare onderwerpen

1. Waarom Rusland de VS niet kan aanvallen
    Door Tom in forum Internationaal
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 18-12-14, 08:55
  2. Reacties: 13
    Laatste Bericht: 23-06-14, 15:12
  3. Reacties: 52
    Laatste Bericht: 28-12-13, 18:22
  4. Reacties: 10
    Laatste Bericht: 07-04-13, 16:03
  5. auto injector bij chemische aanvallen?
    Door X-11 in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 15-11-12, 10:36

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten