Pagina 90 van de 120 EersteEerste ... 40808889909192100 ... LaatsteLaatste
Resultaten 891 tot 900 van de 1192
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ach, binnen een forumomgeving kan het redelijk veilig om even je emoties de vrije loop te laten, iets dat een natuurlijk proces is... en over het algemeen weten we heus wel dat het niet zo scherp is als de woorden soms schijnen uit te drukken... Vermits we elkaar maar heelhouden... Ons richten op de inhoud en niet op de persoon is het beste in mijn optiek..
    Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2015

Aanvallen in Frankrijk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Kogaratsu Bekijk Berichten

Als we de lijst erbij pakken van de aanslagen vanaf 1970 wereldwijd door de islam, is dat vooral enorm veel gericht tegen christenen.
    Ik heb altijd begrepen dat het overgrote deel van de terreuraanslagen niet in het Westen plaatsvonden en dat er vooral Moslims bij omkomen. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de lijst.

Hier een database waar (vrijwel) alle terreuraanslagen in zijn opgenomen.: http://www.start.umd.edu/gtd/

vivere, aut mori
    Laatst gewijzigd door Supervivere; 15-11-15 om 12:39.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Nov 2012
    In Calais zijn inmiddels de vluchtelingen bang geworden maar dan van elkaar... Er zitten meer dan 20 (!) nationaliteiten daar en zij worden steeds ongeruster door de ontwikkelingen, overigens net als de inwoners van Calais.
    Zie ook het artikel in RT KLIK

Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom666 Bekijk Berichten

Mijn excuses voor mijn vurige posts die ik dezer dagen heb geplaatst. Gepakt door het moment van ongeloof durf ik soms wat te kort door de bocht gaan.
    Excuses ook aan het MOD team om op jullie kap af te geven .
    Ik zal in de toekomst gematigder trachten te reageren en meer mijn woorden wikken en wegen.
    [mod] Dankjewel voor deze reactie Tom! We zien jou graag ook vrolijk en gelukkig op dit forum. Wij mod's doen ons best om dit forum niet uit elkaar te laten vallen vanwege de vele wereldse spanningen en emotie's die dat oproept. Het grote probleem zien en ervaren we allemaal, welke mening je ook mag hebben. Preppers hebben elkaar nodig in spannende tijden, tijden waarin alles anders gaat dan ooit ervoor. Laten we elkaar blijven steunen in het preppen, dat is de basis van dit forum, en dat staat heel hoog op de prio lijst van het Mod team. Nogmaals, dank je wel! [mod]

Jr. prepper
    Ingeschreven
    May 2014
    Als terroristen uit zijn op ontwrichting van de samenleving en economie en het zaaien van angst, dood en verderf, begrijp ik niet dat ze zich keer op keer alleen richten op het doodschieten van mensen waarna ze zichzelf misschien ook nog doodschieten of opblazen. Waarom richten ze zich niet op aanslagen tegen bijvoorbeeld de electriciteits- en (drink-)watervoorzieningen? Wij zijn toch niet de enigen die zich hebben verdiept in de catastrofale gevolgen die dit op een land en bevolking kan hebben? Iemand me daar een zinnig antwoord op kan geven?

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lowtech_Brabo Bekijk Berichten
    Als terroristen uit zijn op ontwrichting van de samenleving en economie en het zaaien van angst, dood en verderf, begrijp ik niet dat ze zich keer op keer alleen richten op het doodschieten van mensen waarna ze zichzelf misschien ook nog doodschieten of opblazen. Waarom richten ze zich niet op aanslagen tegen bijvoorbeeld de electriciteits- en (drink-)watervoorzieningen? Wij zijn toch niet de enigen die zich hebben verdiept in de catastrofale gevolgen die dit op een land en bevolking kan hebben? Iemand me daar een zinnig antwoord op kan geven?
    Nee, helaas, alleen ben ik blij dat terroristen niet denken zoals zij, anders was wat je hier aansnijdt allang gebeurd... Zo simpel .. gelukkig maar .. of zou er toch ....???

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lowtech_Brabo Bekijk Berichten
    Uitgaande van een terroristische aanslag en geen false flag (even indekken) dan zouden vernielingen aan infrastructuur een hoop ontwrichten maar geen grootschalige angst en andere emoties oproepen zoals de aanslagen in Parijs.

Soft targets met maximale doden is psychologisch en veel ontwrichtender dan een energiecentrale oid.

Wij denken aan uitvallen stroom, maar er zijn nu duizenden mensen met traumas, mensen durven niet meer te gaan en staan wat ze normaal wel deden. Hoeveel preppers hebben al niet gezegd dat ze niet meer naar grote mensenmassas gaan? Dat is al een ontwrichting op grotere schaal dan een paar dagen zonder stroom teweeg kan brengen imho.
    Soldaat, waarom zit de pin nog in de granaat?
    Dan is hij nogmaals te gebruiken sergeant.
    Maar je moest de vijand uitschakelen!
    Dat deed ik ook sergeant, de pop mist zijn hoofd sergeant.
    Urggghhhhhh. Ga maar rennen soldaat!

Soldaat, niet naar de ....... Glasgerinkel ........ auto van de Majoor gooien met een exercitiegranaat. Urgghhhh ..... eikel

Citaten van mijn sergeant naar mij gericht 

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Thanks. Deze lijst is echter zeer beknopt en lijkt vooral met impact op westen / NL in het achterhoofd samengesteld. Ik mis bijvoorbeeld, gek genoeg, aanslagen door IRA in Limburg, RAF in Utrecht, aanslagen door separatisten uit Corsica etc.
    Verder zie je, in deze lijst, vanaf 2006 een omslag waarbij aanslagen in Irak en Afghanistan, welke gericht zijn op Moslims, sterk toenemen en zeer veel slachtoffers vallen.

vivere, aut mori

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    [MENTION=76]Charlie[/MENTION],

Wat jij schrijft is idd complot denken.

Er zijn weinig mensen bereid via een bomgordel voor een inlichtingen dienst te sterven.

Er zijn massas moslims bereid om dat te doen voor allah akbar.

Als we de lijst erbij pakken van de aanslagen vanaf 1970 wereldwijd door de islam, is dat vooral enorm veel gericht tegen christenen.

Er is al eeuwen een geloof strijd gaande, en het zou best kunnen dat de CIA wat sturing aanbrengt in het midden oosten voor hun eigen agenda, maar feit blijft dat ook erdogan niet onder stoelen of banken steekt fan te zijn van het kalifaat.

zowel toen, als nu streven ze naar een islamitische wereld.

Geen idee of dat toen ook al door de cia in gang was gezet.

Tenzij Obama echt moslim is, kan ik mij niet voorstellen waarom Europa Eurabie moet worden, en dat geleid moet worden door de cia.
    Allereerst Ronin, dat wat ik schrijf hoeft niet de waarheid te zijn. De waarheid zal veel complexer zijn dan hoe ik het schets. Het idee dat de aanslagen in Parijs false flag zijn, wil niet zeggen dat de daders dat ook wisten, of in het complot zaten. Het is goed denkbaar dat zij voor zichzelf een heilige daad gingen verrichten, terwijl ze aangestuurd, aangemoedigd en gefaciliteerd werden door geheime diensten. Zo gebeurt het altijd. Er zitten meerdere tussenpersonen tussen een geheime dienst en dader. Het is jammer dat die jonge radicalen niet inzien hoe zij gemanipuleerd en misbruikt worden door het westen.

En jij gelooft toch niet dat de situatie in het Midden Oosten zo uit de hand gelopen zou zijn, zonder de inmenging van het westen?
    Europa moet niet EurabiŽ worden, maar het mag wel. Men geeft er blijkbaar niet om. Tenslotte leven we met teveel mensen op deze aardkloot en hoe je het ook went of keert, daar moet iets aan gebeuren. Een wereldoorlog is goed voor de wapenhandel, het dunt het volk uit en maakt het makkelijker de overlevenden aan een wereldmacht te onderwerpen.

Ik weet ook niet wat het grote plan achter van alles is. Maar ik weet wel dat, dat wat er nu gebeurt op geopolitiek niveau, niet bijdraagt aan vreedzame oplossingen. En misschien is er helemaal geen groter plan, maar ondervinden wij alleen de gevolgen van korte termijn denken, hap-snap beleid zonder visie, winstbejag.
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Waarom Rusland de VS niet kan aanvallen
    Door Tom in forum Internationaal
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 18-12-14, 08:55
  2. Reacties: 13
    Laatste Bericht: 23-06-14, 15:12
  3. Reacties: 52
    Laatste Bericht: 28-12-13, 18:22
  4. Reacties: 10
    Laatste Bericht: 07-04-13, 16:03
  5. auto injector bij chemische aanvallen?
    Door X-11 in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 15-11-12, 10:36

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten