Pagina 86 van de 120 EersteEerste ... 3676848586878896 ... LaatsteLaatste
Resultaten 851 tot 860 van de 1192
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Noch het Belgische leger, noch de gewone politie man heeft de uitrusting die bij zulk een taak hoort... Als je weet dat men oefent met 'pang' te roepen, weet je genoeg denk ik.

Banned
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bla Bla Bekijk Berichten
    Franse media: Op 1 van de aanvallers is een Syrisch paspoort gevonden.

Hoe kan dit nou? Ons is verteld dat dit allemaal vriendelijke hoogopgeleide mensen waren. Zal dus wel een hoax zijn...

[Mod] Gelieve bij dit soort posts/reacties een link bij te voegen.
    Bron: CNN televisiezender. Geen idee hoe ik dat in een linkje moet plakken.

Beter?

Inmiddels algemeen bekend en op meerdere media verspreid.

Alstublieft: http://edition.cnn.com/
    Laatst gewijzigd door Raycoupe; 14-11-15 om 20:53. Reden: link naar CNN toegevoegd.

tom666
    Guest
    Ik trek mij terug uit deze debatten.
    Een mod break en mod pm die zeggen dat ik mijn woorden moet wikken en wegen. Neen , bedankt.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Paspoort_mogelijk_nep

Het paspoort dat is gevonden bij een van de aanslagplegers in Parijs is mogelijk nep. Een Amerikaanse inlichtingenfunctionaris zei tegen CBS News dat op het document niet hetzelfde aantal cijfers staat als op een officieel Syrisch paspoort.
    So Long, and Thanks for All the Fish

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Paspoort_mogelijk_nep

Het paspoort dat is gevonden bij een van de aanslagplegers in Parijs is mogelijk nep. Een Amerikaanse inlichtingenfunctionaris zei tegen CBS News dat op het document niet hetzelfde aantal cijfers staat als op een officieel Syrisch paspoort.
    Ja, en als de Amerikanen zeggen dat het zo is, is het natuurlijk waar... Go figure... Wie zijn het dan de Israeli's? De Russen? De Minions van Dr. Evil? Neh... We weten het allemaal... Helaas.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Vader en broer terrorist opgepakt

Het zou gaan om familie van een van de terroristen die dood en verderf zaaide in theater Bataclan, een 29-jarige Fransman uit Courcouronnes. Hij had meerdere veroordelingen op zijn naam staan, maar had daarvoor niet in de cel gezeten. Hij kon geÔdentificeerd worden aan de hand van zijn vingerafdrukken.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Ja, en als de Amerikanen zeggen dat het zo is, is het natuurlijk waar... Go figure... Wie zijn het dan de Israeli's? De Russen? De Minions van Dr. Evil? Neh... We weten het allemaal... Helaas.
    Er staat toch helemaal niet dat de aanslag niet door IS gepleegd is, of niet gelieerd is aan IS, of niets met IS of in zijn algemeen met de Islam te maken heeft??

Er staat, volgens mij vrij letterlijk, dat het paspoort dat gevonden is bij een van de aanslagplegers mogelijk nep is. Dat hier dan weer van alles bij gedacht en door verwacht wordt, en hier vervolgens weer conclusies en theorieŽn aan verbonden worden, is volgens mij juist een van de problemen op dit moment.
    Kan het niet gewoon zo zijn dat de aanslagpleger EN iets met IS te maken had, EN een vals paspoort had? Of ligt het niet in de lijn der verwachting dat een terrorist een nep-paspoort bezit?

Er staat in het artikel in ieder geval niets dat ook maar enigszins insinueert dat niet IS maar een ander land of andere groepering achter de aanslagen zit.
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Frankrijk heeft nogal een koloniaal verleden in Noord-Afrika en Libanon en SyriŽ.

https://upload.wikimedia.org/wikiped...n%C3%A7ais.png
    en nederland in indonesie ... erg moslim georienteerd toch zie ik niet veel dreiging daarvandaan komen. ik denk dat radicalisering in het westen en ervaring opdoen in het oosten een grote boosdoener is.
    Saxon 7:2 Believe what is right
    Indeed, The Peaceful Majority Is Irrelevant !

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carismo Bekijk Berichten
    Misschien dat het te maken heeft met de jaren rechtse beleid van de vorige president en ze het nu kunnen doen dankzij het linkse pamperbeleid...

een artikel dat enigszins beetje uitleg kan verschaffen op je vraag
    http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...content=nieuws
    Dankjewel, ik heb het gelezen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Frankrijk heeft nogal een koloniaal verleden in Noord-Afrika en Libanon en SyriŽ.

https://upload.wikimedia.org/wikiped...n%C3%A7ais.png
    Geloof ik graag maar dat hebben wij ook gehad met IndonesiŽ, welk het grootst aantal moslims in de wereld heeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRD28 Bekijk Berichten
    Een hoger percentage niet westerse allochtonen, hele stukken van steden waar de politie niet de baas is en waar geen frans gesproken wordt.. sharia rechtspraak enz enz.

Oplossing naar mijn mening: de zooi uit elkaar trekken. Eisen stellen aan hoeveelheden allochtonen per gemeente. Verplicht ze te integreren.
    Of onderbemanning van veiligheidsdiensten en anti-terreur eenheden. Ach ja, ik vind Frankrijk in het algemeen niet zo 'cohesief' presteren dus ik denk dat dit weer een prachtig voorbeeld is van hoe erg het er aan toe is.

Maargoed, laten we dit verhitte debat is even een Prep kant opdraaien. Wat kunnen we (burgers) doen om geen slachtoffer te worden van zulke aanslagen? Suggesties zijn meer dan welkom !
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Vergelijkbare onderwerpen

1. Waarom Rusland de VS niet kan aanvallen
    Door Tom in forum Internationaal
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 18-12-14, 08:55
  2. Reacties: 13
    Laatste Bericht: 23-06-14, 15:12
  3. Reacties: 52
    Laatste Bericht: 28-12-13, 18:22
  4. Reacties: 10
    Laatste Bericht: 07-04-13, 16:03
  5. auto injector bij chemische aanvallen?
    Door X-11 in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 15-11-12, 10:36

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten