Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gezocht] Een Leder (semi)Universele EDC sheath voor zakmes (geen multitool)


Tinees

Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

 

Ik ben nu al twee dagen aan het zoeken voor een sheath (voor aan mijn riem) voor mijn zakmes(sen).

Ik hou graag mijn broekzak gereserveerd voor andere spullen!

 

Mijn EDC's zijn zo rond de 13 cm gesloten (SOG Kiku, Mcusta Katana, Mcusta Tactility, Kershaw Skyline en de Boker Plus Kwaiken)

 

Er zijn veel sheats te vinden voor Leatherman multitools maar ik vind deze (onnodig) dik.

Ook zijn er wel Nylon sheats te vinden. Maar deze hebben een iets te militair tintje...

 

 

Ik zoek iets in de trant van de Buck 110 Sheaths. Smal, elegant, universeel en kwalitatief goed gemaakt!

 

Heeft iemand een NL (web) winkel aan te raden?

 

Alvast bedankt!!,

 

Tinees

 

p.s. ooh en een fijne kerst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hey @AWOL

Bedankt voor je antwoord. Ik heb al meerdere spullen van Knivesandtools hier liggen. Toch zijn deze sheaths niet wat ik zoek.

 

Ik vin vind idee achter de Nite Ize sheath wel oke. Alleen een beetje "Bulky" en weer van nylon.

 

 

Plaats even een berichtje op bushcraftforum.nl en je wordt wel verder geholpen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...