Ga naar inhoud
GENEGEERD

Communicator op de Radio (non-prep!)


Communicator

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

Ik weet, het heeft niets met preppen te maken, maar aan de andere kant... eigenlijk wel.

 

Vandaag is mijn debuut als soloartiest in het vak der muzikanten. Een aantal maanden geleden heb ik mijn Moderator Stokje overgedragen aan anderen, en heb me bewust meer terug getrokken van het forum om mij meer te richten op mijn carrière, omdat dit simpelweg nodig was/is.

 

Naast het feit dat hier veel tijd in gaat steken aan dingen als promotie, repeteren, acquisitie, webdesign, mailingen versturen, etc,... Moet je jezelf ook profileren als een artiest met eigen repertoire. Hier is nu een begin aan gemaakt, en om als Brabander jezelf enigszins in de picture te spelen leek mij het leuk om dit te doen met een carnavals-nummer. Niet ieders ding, dat snap ik, maar.. commercie he ;)

 

Vandaag presenteer ik mezelf voor het eerst naar buiten als soloartiest, en debuteer gelijk met deze carnavals single bij Radio SLOS FM in Steenbergen. Deze uitzending is van 14:00 uur tot 16:00 uur en is via verschillende wegen te beluisteren. Naast het feit dat ik mijn singel presenteer, zal ik ook een aantal liedjes live gaan zingen op de radio (als de techniek het toelaat).

 

Dus mocht je je vervelen, en het lijkt je leuk om te luisteren, kies dan één van de volgende mogelijkheden:


De radio-programma’s worden uitgezonden via de ether op 107.4 Mhz, het kabelnet van Ziggo (87.5 Mhz en kanaal 781 op digitale radio) en via internet. De televisie- en kabelkrantprogramma’s worden uitgezonden via het analoge kanaal (22+) en het digitale kanaal (41) van Ziggo. De analoge uitzendingen zijn uitsluitend binnen de gemeente Steenbergen te zien, maar de digitale uitzendingen zijn in heel West-Brabant te bekijken!

 

Via Winamp of een ander stream programma kun je deze link gebruiken: http://stream.click2.nl:8012

  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nou @Communicator, ik zal vanmiddag de tv eens aanzetten en kijken naar de SLOS, want ik ben eigenlijk wel benieuwd. Carnaval is ab-so-luut niet mijn ding, maar ben ook benieuwd hoe SLOS het presenteert.

 

Ga je daar live in de studio zijn ?

 

groeten vanuit een besneeuwd buurstadje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peerke Jup, ik ga daar live in de studio aanwezig zijn :)

 

K zou zeggen, kom een bakkie doen, maar ik denk dat je maar weinig tijd over hebt.

 

Hoop voor je dat de wegen binnendoor enigzins schoon zijn.

 

Succes en veel plezier vanmiddag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leukkkk!!

Als echte Brabantse in hart en nieren die niet vies is van een feestje noch van een biertje, hou ik natuurlijk enorm van carnaval.

Ik heb een pestpokkehekel aan carnavalsmuziek, maar na een paar biertjes, who cares?

5 dagen lang gezellig met vrienden lachen, "dansen", lol maken, biertjes drinken, en ook nog eens gewoon in hoerige jurkjes over straat mogen zonder dat men dat raar vindt, I love it!

Als ik dan thuis ben zal ik zeker kijken @Communicator!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal. Mja.. techniek niet zelf in de hand, Dan gebeurt er wel eens wat hier en daar live....

 

Maar gezellig was het wel! ...

 

Enneh ... Speciaal voor jou @Loreen! :rolleyes:

 

Vermakelijke radio c.q. tv. Ik heb er toch wel van genoten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...