Resultaten 1 tot 9 van de 9
    Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2014

Journalist Jürgen Todenhöfer bij IS

Jürgen Todenhöfer heeft onder bescherming een tijdje samen geleefd met IS.

Conclusie; IS is veel gevaarlijker dan ook maar iemand weet. Ze willen de wereldmacht. Lekker ben je.Verhalen die veertig jaar geleden al de ronde deden lijken schrikbarend dichtbij als deze kliek idioten niet op tijd gestopt wordt.

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2010...reldvrede.html

https://www.youtube.com/watch?v=1ucAqS4Qodg
    Wisdom and Respect, the Art of Peace and Harmony

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Mensen die geen enkel respect meer hebben voor andere mensen en die hun godsdienstwaanzin opdringen (met het grootste geweld) zul je met merg en been moeten vernietigen. Deze idioten zijn ziek in hun hoofd en er zijn geen andere oplossing dan ze uit te schakelen. Deze mensen schuwen zelfs niet om vrouwen en kinderen of eigen mensen die anders denken te vermoorden.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Lastig verhaal dit. Als ik dan lees dat hij maanden heeft onderhandeld om daar te kunnen zijn. Wie zegt mij dat hij geen spreekbuis is die gebruikt wordt om ons bang te maken. De eerste oplossing die hij noemt is dat het westen op moet houden met het discrimineren van moslims. Hij zal best een punt hebben maar ik blijf sceptisch.
    It is I, Gerbewoner! The man with a thousand faces - every one the same.

Survivor
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Er word niet alleen door ons getwijfeld over zijn verhaal.

http://www.demorgen.be/buitenland/-i...nken-a2159879/

In het NOS artikel word ook het volgende geschreven:

"De oplossing moet niet van het Westen komen, maar uit Irak, denkt Todenhöfer. "In Irak maken de soennieten 35 procent van de bevolking uit. Door het Amerikaanse ingrijpen en de regering-Maliki zijn ze tot de outcast van de samenleving gemaakt. Ze hebben hun banen verloren, zijn buiten gesloten, vermoord, terwijl het gematigde mensen zijn.

Het rehabiliteren van die groep is onze enige kans tegen IS. Met westerse bommen gaan we IS niet verslaan."

En daar zijn wij volgens mij in samenwerking met de coalitie juist mee bezig! Er zijn trainingsmissies van start gegaan waar soennieten in Irak getraind worden om de strijd aan te gaan.

http://nos.nl/zoeken/?s=training+irak

De tijd zal het leren!!!

Greetz
    Peter
    Nee ik heb geen eigen buurtsuper? Het is mijn Prepkast!

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Op zeker dat ISIS de touwtjes in handen heeft bij deze man
    Even a tiny acorn becomes a mighty oak..............

If you dont take care of your gear, How can your gear take care of u

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FKAGB Bekijk Berichten
    Lastig verhaal dit. Als ik dan lees dat hij maanden heeft onderhandeld om daar te kunnen zijn. Wie zegt mij dat hij geen spreekbuis is die gebruikt wordt om ons bang te maken. De eerste oplossing die hij noemt is dat het westen op moet houden met het discrimineren van moslims. Hij zal best een punt hebben maar ik blijf sceptisch.
    Ik kan me voorstellen dat zijn toelating als insider van de IS onder embargo van de IS is. Ik hoop dat hij naast deze 'publieke' boodschap, achter de schermen wat bruikbaardere boodschappen heeft.
    "Be prepared, not scared"

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ten eerste: IS is een verzamelnaam, wie of wat het exact is, niemand weet het... En zoals het ook is met el-Qaida is, zal de CIA er meer dan een handje in hebben... Het gaat altijd over geld en dus wapentuig, controle enz.
    Dat er godsdienstfanatici worden gebruikt voor het bovenliggende doel, zeer waarschijnlijk. Zij zijn de domste en de best gemanipuleerde. Wij die alle 'verhaaltjes' welke ons bereiken geloven, zijn de tweede naïefste.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2012
    En ook opmerkelijk: Hij zegt dat de VS de IS onmogelijk kan verslaan met bommen. Maar even later zegt hij dat de grootste dreiging tijdens zijn verblijf bij de IS de bommenwerpers waren die laag overvlogen. Wat klopt hier niet?
    "Be prepared, not scared"

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richa Bekijk Berichten
    En ook opmerkelijk: Hij zegt dat de VS de IS onmogelijk kan verslaan met bommen. Maar even later zegt hij dat de grootste dreiging tijdens zijn verblijf bij de IS de bommenwerpers waren die laag overvlogen. Wat klopt hier niet?
    IS verslaan is iets anders dan journalist bom op hoofd laten vallen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 14
    Laatste Bericht: 14-04-14, 09:05
  2. Reacties: 5
    Laatste Bericht: 25-09-13, 16:03

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten