[ Advertentie ]
Investeren in solar power? Koop de populaire en kwalitatief hoogwaardige Goal Zero zonnepanelen, power packs en accessoires in de Prepshop.nl.
Als je via deze link koopt, ondersteun je tevens ons forum. Dank voor je support!

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 45 van de 45
    Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2015
    zo'n bloempotkacheltje is wel uiterst handig voor mijn kas waar ik mijn ''niet winterharde'' planten opsla! dus dank!

vorige week voor het behangen heb ik de thermostaat iets te hardhandig van de muur gesloopt...pootje stuk.
    ach nou ja, gelukkig hebben we hier warm bloed en Surinaamse buren.
    gisteren daalde de temperatuur pas tot 15 graden. dekentje over, hond lekker tegen me aan, no problem!
    vanochtend na de warme douche voelde het hier wel killetjes aan.
    toch maar de thermostaat gefikst

we hebben hier een aggregaat en enkele elektrische kacheltjes maar ik wil eigenlijk iets waar je geen elektriciteit voor nodig hebt. als het budget het weer toestaat wil ik graag een simpel houtkacheltje kopen maar is er nog een ander budget vriendelijk alternatief wat ik nu al kan kopen??

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !EVA! Bekijk Berichten
    zo'n bloempotkacheltje is wel uiterst handig voor mijn kas waar ik mijn ''niet winterharde'' planten opsla! dus dank!

vorige week voor het behangen heb ik de thermostaat iets te hardhandig van de muur gesloopt...pootje stuk.
    ach nou ja, gelukkig hebben we hier warm bloed en Surinaamse buren.
    gisteren daalde de temperatuur pas tot 15 graden. dekentje over, hond lekker tegen me aan, no problem!
    vanochtend na de warme douche voelde het hier wel killetjes aan.
    toch maar de thermostaat gefikst

we hebben hier een aggregaat en enkele elektrische kacheltjes maar ik wil eigenlijk iets waar je geen elektriciteit voor nodig hebt. als het budget het weer toestaat wil ik graag een simpel houtkacheltje kopen maar is er nog een ander budget vriendelijk alternatief wat ik nu al kan kopen??
    Misschien is een petroleum kacheltje iets voor je?
    Hieronder een voorbeeld, maar er zijn meerdere vergelijkbare kacheltjes op de markt: http://preppers.nl/forum/threads/105...hlight=tonysun
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Zoiets? http://www.nauticgear.nl/techniek-aa...FQoEwwodczAEBw

Ah, [MENTION=1303]AWOL[/MENTION] was me net voor.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Ons huis is uit de jaren '20 en we hebben nog heel veel werk qua isolatie, dubbelglas etc. als het rond de -5 is dan zakt het rap naar een graad of 10. We houden het huis op een graad of 15 en in de ruimtes waar we verblijven stoken we bij met een Zibro RC320. Dit scheelt ons enorm in het gasvebruik. De Zibro is heel er compact, erg zuinig, heeft een ontsteker op batterijen en is een dubbelbrander, ideaal ook voor een SHTF!

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2015
    thanx [MENTION=1303]AWOL[/MENTION] en [MENTION=805]Stuudje[/MENTION] ik ga me even inlezen

Vergelijkbare onderwerpen

1. Hoeveel verwarming heb je nodig?
    Door Raycoupe in forum Vuur, verwarming en energie
    Reacties: 122
    Laatste Bericht: 07-01-15, 08:52
  2. DIY airconditioning en verwarming
    Door hamster in forum Do it yourself (DIY)
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 22-03-14, 09:28
  3. Reacties: 61
    Laatste Bericht: 18-09-13, 13:15
  4. Verwarming in je serre
    Door Chinaka in forum Tuinieren
    Reacties: 31
    Laatste Bericht: 14-06-13, 15:18
  5. Verwarming/koken
    Door jobs in forum Vuur, verwarming en energie
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 27-11-12, 16:24