Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Amstelmunt.nl

Adventurer
    Ingeschreven
    Jun 2014

Amstelmunt.nl

Beste Preppers,

Heeft hier iemand ervaring met de onverzekerde verzending van Amstelmunt.nl?
    Omdat ik nooit grote bestellingen aan edelmetaal koop, en zal gaan kopen, vroeg ik me af of het wel te vertrouwen is.
    Niet dat het bedrijf het pakketje gewoon niet stuurt, en dan zegt dat het onderschept is o.i.d.

Iemand ervaringen?

Sam
    ''Never forget that only dead fish swim with the stream.''
    - Malcolm Muggeridge

Peerke
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam's EDC Bekijk Berichten
    Beste Preppers,

Omdat ik nooit grote bestellingen aan edelmetaal koop, en zal gaan kopen, vroeg ik me af of het wel te vertrouwen is.
    Niet dat het bedrijf het pakketje gewoon niet stuurt, en dan zegt dat het onderschept is o.i.d.

Iemand ervaringen?

Sam
    Ik heb geen ervaringen ermee, maar onverzekerd lijkt me niet handig. Dan zou ik iets meer betalen voor iets wat wel verzekerd is.

Adventurer
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerke Bekijk Berichten
    Ik heb geen ervaringen ermee, maar onverzekerd lijkt me niet handig. Dan zou ik iets meer betalen voor iets wat wel verzekerd is.
    Ben ik ook een grotere fan van, maar ik was eigenlijk van plan om een muntje te kopen, en om dan 9€ extra te betalen voor verzending is al snel 40-50% meer betalen.
    - Malcolm Muggeridge

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Zou het gewoon niet extra betalen en als het niet goed gaat ze helemaal afzeiken hier en dan zullen ze ongetwijfeld wel goed doen :-)
    Kwaliteit komt altijd boven drijven.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ben ik ook een grotere fan van, maar ik was eigenlijk van plan om een muntje te kopen, en om dan 9€ extra te betalen voor verzending is al snel 40-50% meer betalen.
    In het verleden heb ik zaken gedaan met Amsterdamgold.nl. Prima zaak, alles goed geregeld. Nu doe ik i.v.m.de kosten bestellen bij Hollandgold.nl. Ik heb besteld en contact gehad omdat niet alles in voorraad is. Ze hebbende hoogste klanttevredenheid en 98% van de klanten beveelt hun verder aan.

Nu koop ik goud (geen zilver) en daar zijn zij erg goedkoop in. Alleen in het buitenland zou ik goedkoper kunnen kopen. Even vergeleken 500 gram goud bij hun, dan betaal je al snel 250€ minder dan bij Amstelmunt. Ik zou dus eerst goed vergelijken en liever een euro meer maar een vertrouwd adres, dan 1x gezeik achteraf.

https://www.thesilvermountain.nl/nl/ zitten zelf ook hier op het preppers forum en daar hoor je ook goede berichten over.

Beter vergelijken en dan kiezen voor een vaste leverancier.

Adventurer
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Hoi,

Heb net 101munten.nl weer even gecontacteerd, waar ik de vorige keer ook mijn munten bij had besteld.
    Hij heeft voor me geregeld dat ik onverzekerd ťen mapletje 2015 kon kopen voor 20€, 5€ minder dan bij amstelgold.nl

Is nu al de tweede keer dat ik een topservice van dit bedrijf heb gekregen.

Wellicht een tip voor andere preppers!
    Sam
    - Malcolm Muggeridge

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Hoi,

Heb net 101munten.nl weer even gecontacteerd, waar ik de vorige keer ook mijn munten bij had besteld.
    Hij heeft voor me geregeld dat ik onverzekerd ťen mapletje 2015 kon kopen voor 20€, 5€ minder dan bij amstelgold.nl

Is nu al de tweede keer dat ik een topservice van dit bedrijf heb gekregen.

Wellicht een tip voor andere preppers!
    Sam
    Precies, blijf gewoon bij je vertrouwde toko. Niet alleen voor het geld, want de volgende keer bestel je daar ook gewoon als het een par dubbeltjes duurder is.

Survivor
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Beste Preppers,

Iemand ervaringen?

Sam

Als verkopende partij dien jij er wettelijk gezien voor te zorgen dat de kopende partij zijn bestelde spullen krijg. Dus eigenlijk neemt het bedrijf een risico en niet jij. Wanneer de munten niet bij je zijn aangekomen is dat HUN probleem en niet de jouwe. Daarom doen sommige bedrijven ook alleen verzekerde verzending om dit risico te mijden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Adventurer
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door silver Bekijk Berichten
    Als verkopende partij dien jij er wettelijk gezien voor te zorgen dat de kopende partij zijn bestelde spullen krijg. Dus eigenlijk neemt het bedrijf een risico en niet jij. Wanneer de munten niet bij je zijn aangekomen is dat HUN probleem en niet de jouwe. Daarom doen sommige bedrijven ook alleen verzekerde verzending om dit risico te mijden.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Dus stel dat ik mijn pakketje van 101munten niet krijg, dan zou ik eigenlijk recht hebben op mijn geld?

Sam
    - Malcolm Muggeridge

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    [MENTION=3901]Sam's EDC[/MENTION]: Als je slechts af en toe een losse munt wilt kopen, zou ik eens bij een lokale muntenhandel gaan kijken, Dat scheelt de verzendkosten. Ze hebben misschien niet de nieuwste maples, maar misschien ook wel, maar zilveren 50 gulden stukken (bijvoorbeeld) zijn ook mooi. Die kosten circa 13 euro. Zilveren tientjes, guldens en knaken gaan ook weg voor ongeveer spotprijs, evenals Duitse 5 DM stukken en dergelijke.

Naam:     50gulden.jpg
Bekeken:  1055
Groote:   89,2 KB

Of een mooie munt uit Botswana:

Naam:     1986botswana2pulaworldwildlifefund25thanniversaryrev400.jpg
Bekeken:  910
Groote:   31,8 KB

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten