Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Amstelmunt.nl

Adventurer
    Ingeschreven
    Jun 2014

Amstelmunt.nl

Beste Preppers,

Heeft hier iemand ervaring met de onverzekerde verzending van Amstelmunt.nl?
    Omdat ik nooit grote bestellingen aan edelmetaal koop, en zal gaan kopen, vroeg ik me af of het wel te vertrouwen is.
    Niet dat het bedrijf het pakketje gewoon niet stuurt, en dan zegt dat het onderschept is o.i.d.

Iemand ervaringen?

Sam
    ''Never forget that only dead fish swim with the stream.''
    - Malcolm Muggeridge

Peerke
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam's EDC Bekijk Berichten
    Beste Preppers,

Omdat ik nooit grote bestellingen aan edelmetaal koop, en zal gaan kopen, vroeg ik me af of het wel te vertrouwen is.
    Niet dat het bedrijf het pakketje gewoon niet stuurt, en dan zegt dat het onderschept is o.i.d.

Iemand ervaringen?

Sam
    Ik heb geen ervaringen ermee, maar onverzekerd lijkt me niet handig. Dan zou ik iets meer betalen voor iets wat wel verzekerd is.

Adventurer
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerke Bekijk Berichten
    Ik heb geen ervaringen ermee, maar onverzekerd lijkt me niet handig. Dan zou ik iets meer betalen voor iets wat wel verzekerd is.
    Ben ik ook een grotere fan van, maar ik was eigenlijk van plan om een muntje te kopen, en om dan 9€ extra te betalen voor verzending is al snel 40-50% meer betalen.
    - Malcolm Muggeridge

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Zou het gewoon niet extra betalen en als het niet goed gaat ze helemaal afzeiken hier en dan zullen ze ongetwijfeld wel goed doen :-)
    Kwaliteit komt altijd boven drijven.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ben ik ook een grotere fan van, maar ik was eigenlijk van plan om een muntje te kopen, en om dan 9€ extra te betalen voor verzending is al snel 40-50% meer betalen.