Ga naar inhoud
GENEGEERD

Reviewers gezocht voor verstelbare coole brillen :-)


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Beste Preppers,

 

Eindelijk is het zover en gaan we binnenkort in de Prepshop 3 verstelbare brillen krijgen waarbij de prijs op ongeveer 3 tientjes per stuk komen te liggen. Maar voordat we dat doen willen we aan de community vragen of ze echt zo goed zijn en alle testen zullen doorstaan.

 

We hebben de keuze uit:

 

Adjustables (3 stuks)

 

De coole sudials (3 stuks)

 

En de Adlens-interface waar je op elk prepfeestje de blits zult maken (2 stuks)

 

 

Ik heb al 3 super gemotiveerde Preppers gevonden die alles gaan testen, filmen, foto's maken en deze brillen onder alle omstandigheden gaan testen, te weten:

 

@AWOL @Raycoupe @easy Als jullie mij een PM willen sturen met jullie keuze en adres dan zorgt @Simurgh voor een nette afhandeling hiervan. De review mag in een aparte forum thread geplaatst worden (niet in deze thread) en mogen allemaal onder elkaar komen.

 

Nu hebben we nog 5 brillen van Adlens over en deze willen we natuurlijk ook weggeven aan zeer gemotiveerde gebruikers van het forum (die brildragend zijn) die de review van hun leven gaan maken :-) Als je dit wilt meld je dan aan met je motivatie dan zoeken we uit de aanmelders nog 5 gebruikers.

 

 

We zijn super benieuwd wat jullie van deze brillen vinden en hoe ze door de reviews heen komen.

 

 

 

 

adjustables-black.jpg.95f325055fbd8ba07a1bc112d5f98542.jpg

 

sundials-black-blue.jpg.851ffb7f0b418ba3df455157f402b832.jpg

 

interface-computer-glasses-black-yellow.jpg.f5ba70e88a3987971682a03b57135c8e.jpg

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dat lijkt mij wel iets om zo'n bril t testen. Ik heb zowel een leesbril als een bril voor veraf. Dus ik ben alvast erg benieuwd of zo'n bril een goede noodoplossing zal zijn bij een shtf.

Ik zal de bril uitgebreid testen. Zowel in huis als buiten en in de auto en natuurlijk met lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldige actie weer @Mr. Gold

Ik heb er al 1 en helaas is het met mijn cilinder afwijking niet te dragen voor mij. Mijn ogen blijven zoeken naar de juiste scherpte en heb na een kwartier al hoofdpijn :-(

 

Welke cylinder heb je ? Ik heb -3 en -3,5. Is dit voor mij af te raden of juist geschikt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Preppers,

 

Eindelijk is het zover en gaan we binnenkort in de Prepshop 3 verstelbare brillen krijgen waarbij de prijs op ongeveer 3 tientjes per stuk komen te liggen. Maar voordat we dat doen willen we aan de community vragen of ze echt zo goed zijn en alle testen zullen doorstaan.

 

Nu hebben we nog 5 brillen van Adlens over en deze willen we natuurlijk ook weggeven aan zeer gemotiveerde gebruikers van het forum (die brildragend zijn) die de review van hun leven gaan maken :-) Als je dit wilt meld je dan aan met je motivatie dan zoeken we uit de aanmelders nog 5 gebruikers.

 

We zijn super benieuwd wat jullie van deze brillen vinden en hoe ze door de reviews heen komen.

 

Mocht er nog een beschikbaar zijn wil ik die graag eens uitproberen, maar dan doe ik het samen met mijn vrouw - die ook brildragend is en vanuit een andere optiek (!) kan reviewen..

Ikzelf zou het vooral op het gebied van mijn hobby (fotografie en urbex) willen uitproberen, maar neem het net zo gemakkelijk mee op hike...

 

Gebieden:

 

- draagcomfort

- gebruiksgemak (o.a. op de motor)

- resultaten - doet ie wat het zegt te doen...?

- optiek ( wel of geen vertekening? )

- schitteringen

- duurzaamheid (krasbestendigheid, hoe te reinigen, kan het mechanisme tegen zout, zand, modder, water, blijven de glazen goed doorzichtbaar? maar ook mechanische duurzaamheid van het montuur en het verstelmechanisme..

- the looks... :cool:

 

Enfin, ik hoor wel of ik een review mag doen, zijn er gegadigden die no geen review hebben geschreven dan hebben die natuurlijk voorrang...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als opticien spreekt mij dit natuurlijk aan.

Hoewel ik minimale sterkte heb (OD S-0,50 OS S-0,75) kan ik de brillen prima glastechnisch beoordelen. Ik kan de glazen ook doormeten. Ook op het montuur kan ik een kritische blik werpen.

Ik heb heel wat ervaring met het afpassen van brillen en ook over kwaliteit en comfort kan ik het nodige vertellen.

 

Als er nog brillen beschikbaar zijn doe ik graag mee, want ik schrijf nog graag reviews ook ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke cylinder heb je ? Ik heb -3 en -3,5. Is dit voor mij af te raden of juist geschikt ?

 

Begrijp ik goed dat je een sterkte hebt van -3,00 met een cilinder van -3,50? In dat geval ben je eigenlijk nét over het randje om het 'gemiddelde' te kunnen nemen. Je zou dan uitkomen op S-4,75.

Omdat de cilinder sterkte vrij hoog is is dit verre van ideaal.

Juist voor een test is dat misschien een heel goed voorbeeld. Tijdens een crisis ben je misschien wel aangewezen op een dergelijke bril. En met een dergelijke sterkte is dit natuurlijk beter dan niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik goed dat je een sterkte hebt van -3,00 met een cilinder van -3,50? In dat geval ben je eigenlijk nét over het randje om het 'gemiddelde' te kunnen nemen. Je zou dan uitkomen op S-4,75.

Omdat de cilinder sterkte vrij hoog is is dit verre van ideaal.

Juist voor een test is dat misschien een heel goed voorbeeld. Tijdens een crisis ben je misschien wel aangewezen op een dergelijke bril. En met een dergelijke sterkte is dit natuurlijk beter dan niks.

 

Ik had duidelijker moeten zijn. Mijn sterkte is circa -0,5 en -0,75. Mijn cilinders bedragen -3 en -3,5

Daarnaast heb ik ook wat horizontale en verticale assen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht er nog behoefte zijn aan een tester, ben zelf lensdragend (jaren een bril gehad) met -3, en de leeftijd begint ook te tellen dus voor de kleinste

Lettertjes moet ik ook aan de leesbril ( dus de + kant)

Mijn vrouw kan ook prima helpen met de revieuw (-6) en een leesbril nodig aan de + kant...... Dus het hele bereik van het brilletje kan getest worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met oog sterkte -1 en -1,5 ben ik zeer benieuwd naar de omstandigheden tijdens autorijden, schietsport, spoorzoeken met de hobby en wat mijn omgeving er van vind als ik hem in een prive of werksituatie draag :p

De adjustable of sudial zou ik dan ook graag reviewen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze zou ik graag ook eens een review doen. Mijn partner is brildragend. Een hele tijd geleden heb ik ooit 1 van de eerste berichten geplaatst over een aanpasbare bril. Sinds dien altijd de intentie gehad om er eentje aan te schaffen voor in m'n partner haar bob. Dit zou nou net weer zo een product zijn om haar nog meer het gevoel van preppen te geven. Ik speel graag notulist als zij mij haar bevindingen verteld om dit met iedereen te delen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke cylinder heb je ? Ik heb -3 en -3,5. Is dit voor mij af te raden of juist geschikt ?

 

Ik heb -2 en min 2,75 met een cilimderafwijking van -1,75 en 2,25.

 

Zoals somige zeggen beter iets dan niets maar voor mij is hij niet scherp te stellen el blijf ik zoeken met me ogen en volgens me vriend begin ik dan scheel te kijken dus voor mij is het echt geen oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb -2 en min 2,75 met een cilimderafwijking van -1,75 en 2,25.

 

Zoals somige zeggen beter iets dan niets maar voor mij is hij niet scherp te stellen el blijf ik zoeken met me ogen en volgens me vriend begin ik dan scheel te kijken dus voor mij is het echt geen oplossing.

 

Okee. Niks voor mij, duidelijk. Als mijn bril iets scheef staat dan krijg ik al hoofdpijn vanwege de sterke cylinder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had duidelijker moeten zijn. Mijn sterkte is circa -0,5 en -0,75. Mijn cilinders bedragen -3 en -3,5

Daarnaast heb ik ook wat horizontale en verticale assen.

 

Ah, ik snap hem. Dan is het dus dit:

R S-0,50=C-3,00xcilinder as

L S-0,75=C-3,50xcilinder as

Beide cilinders zijn hoog voor een sferisch equivalent, maar als je het uitrekend dan kom je op:

R S-1,75

L S-2,50

Daar zou je een universele bril dus op in kunnen stellen.

 

Een cilinder heeft geen horizontale en verticale as. De hoofdsterkte en de cilindersterkte staan altijd 90' op elkaar. Maar die kan in elke richting staan.

Het kan dus zijn dat jou cilinder as in de 90' richting staat.

De stand van de cilinder kan het kijken extra vervelend maken ^_^

 

@mrgold, ik zie nu die bril met gele glazen. Ga je die ook verkopen? Over de werking daarvan zijn de meningen... verdeeld. Daar zijn boeken over te schrijven ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt mij wel iets om zo'n bril t testen. Ik heb zowel een leesbril als een bril voor veraf. Dus ik ben alvast erg benieuwd of zo'n bril een goede noodoplossing zal zijn bij een shtf.

Ik zal de bril uitgebreid testen. Zowel in huis als buiten en in de auto en natuurlijk met lezen.

 

Bril komt adjustable komt vandaag naar je toe. Ben erg benieuwd naar de review. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht er nog een beschikbaar zijn wil ik die graag eens uitproberen, maar dan doe ik het samen met mijn vrouw - die ook brildragend is en vanuit een andere optiek (!) kan reviewen..

Ikzelf zou het vooral op het gebied van mijn hobby (fotografie en urbex) willen uitproberen, maar neem het net zo gemakkelijk mee op hike...

 

Gebieden:

 

- draagcomfort

- gebruiksgemak (o.a. op de motor)

- resultaten - doet ie wat het zegt te doen...?

- optiek ( wel of geen vertekening? )

- schitteringen

- duurzaamheid (krasbestendigheid, hoe te reinigen, kan het mechanisme tegen zout, zand, modder, water, blijven de glazen goed doorzichtbaar? maar ook mechanische duurzaamheid van het montuur en het verstelmechanisme..

- the looks... :cool:

 

Enfin, ik hoor wel of ik een review mag doen, zijn er gegadigden die no geen review hebben geschreven dan hebben die natuurlijk voorrang...

 

Als je wilt mag je of de sundials of de adlens interface testen wiskers. Wil je mij een PM sturen met je gegevens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als opticien spreekt mij dit natuurlijk aan.

Hoewel ik minimale sterkte heb (OD S-0,50 OS S-0,75) kan ik de brillen prima glastechnisch beoordelen. Ik kan de glazen ook doormeten. Ook op het montuur kan ik een kritische blik werpen.

Ik heb heel wat ervaring met het afpassen van brillen en ook over kwaliteit en comfort kan ik het nodige vertellen.

 

Als er nog brillen beschikbaar zijn doe ik graag mee, want ik schrijf nog graag reviews ook ^_^

 

Er is nog keuze uit de sundials en adlens-interface, wil je mij een PM sturen met je gegevens, dan kan jij er als een expert goed naar kijken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht er nog behoefte zijn aan een tester, ben zelf lensdragend (jaren een bril gehad) met -3, en de leeftijd begint ook te tellen dus voor de kleinste

Lettertjes moet ik ook aan de leesbril ( dus de + kant)

Mijn vrouw kan ook prima helpen met de revieuw (-6) en een leesbril nodig aan de + kant...... Dus het hele bereik van het brilletje kan getest worden.

 

 

Als je wilt mag je deze bril testen, er is nog keuze uit de adlens-interface en de sundials. Graag even een PM sturen met je gegevens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met oog sterkte -1 en -1,5 ben ik zeer benieuwd naar de omstandigheden tijdens autorijden, schietsport, spoorzoeken met de hobby en wat mijn omgeving er van vind als ik hem in een prive of werksituatie draag :p

De adjustable of sudial zou ik dan ook graag reviewen ;)

 

 

De laatste sample kan naar Gamble en wordt dan de Sudial, stuur mij even een PM met gegevens dan maken we het in orde voor de review.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bril komt adjustable komt vandaag naar je toe. Ben erg benieuwd naar de review. Succes.

Bedankt!

Ik wil vooral de praktische kant gaan belichten. Kun je de bril echt als vervanger gebruiken onder alle omstandigheden en kun je de bril makkelijk en goed afstellen op je eigen sterkte en is het mogelijk om er veilig mee auto/fiets te rijden. Dat soort zaken.

Gaat helemaal goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...