Ga naar inhoud
GENEGEERD

Aanhanger met Off-Road pakket


Tom

Aanbevolen berichten

Een nieuwe ontwikkeling een off road pakket voor een aanhanger bakwagen, dus open wagen

 

Hapert levert dit pakket op de HAPERT R FORTE serie en is dan volgens de leverancier een robuuste krachtpatser!

Zowel in de enkel-as uitvoering als de tandem-as leverbaar

http://hapert-old.ism-hosting.nl/nl/aanhangwagens/open-aanhangwagens/bakwagen-enkelasser-model-r-forte/

 

 

Nieuw! Het Off-Road pakket, maak van uw bakwagen een robuuste krachtpatser:

Dit pakket bestaat uit afschermbeugels voor, boven en achter de spatschermen incl. steps van aluminium tranenplaat, robuuste aluminium spatschermen, achterlicht afscherming en all-terrain banden 205/70R15

 

[ATTACH=CONFIG]16029[/ATTACH]

 

 

 

Hier te koop

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wat een BS, terrein rijden met deze aanhangwagen is niets anders dan elk andere wagen.

Volgens mij is vering belangrijk. Verder zie ik het nut niet van terrein banden aangezien ze niet aangedreven zijn.

Om zijdelings weg te glijden beter te voorkomen KAN het zijn dat je met grover profiel op zachte ondergrond meer grip hebt.

Ook kan het handig zijn als wagen en sleepstel dezelfde banden / wielen voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om zijdelings weg te glijden beter te voorkomen KAN het zijn dat je met grover profiel op zachte ondergrond meer grip hebt.

Ook kan het handig zijn als wagen en sleepstel dezelfde banden / wielen voeren.

Als je aanhanger zijdelings gaat rijd je te hard, terrein rijden doe je rustig en beheerst. Dit bedrijf bied een aanhanger aan die in hun ogen geschikt is voor onverhard rijden.

Grove banden hebben zin als je hard rijd en door zacht terrein rijd.

Als je zacht rijd bijvoorbeeld modder met noppenbanden, dan weet je ook dat deze snel vol gaan zitten met als resultaat.............

Dus gas geven is noodzakelijk doordat het modder dus uit de band vliegt.

 

 

Mijn ervaring met onverharde wegen is dat het opvangen van een schok gaat dmv schokdempers. Die zitten hier niet op volgens mij. Dus zal het chassis zeker scheuren, breken of buigen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je aanhanger zijdelings gaat rijd je te hard, terrein rijden doe je rustig en beheerst. Dit bedrijf bied een aanhanger aan die in hun ogen geschikt is voor onverhard rijden.

Grove banden hebben zin als je hard rijd en door zacht terrein rijd.

Als je zacht rijd bijvoorbeeld modder met noppenbanden, dan weet je ook dat deze snel vol gaan zitten met als resultaat.............

Dus gas geven is noodzakelijk doordat het modder dus uit de band vliegt.

 

 

Mijn ervaring met onverharde wegen is dat het opvangen van een schok gaat dmv schokdempers. Die zitten hier niet op volgens mij. Dus zal het chassis zeker scheuren, breken of buigen...

 

Ik bedoel als je dwars op een helling rijdt... Als er dan spoorvorming is, blijf je met alles IN HET SPOOR, maar is het vlak, dan gaat alles schuiven. En als je iets afveert, dien je dit ook te dempen, dus zulks zit er in via de constructie (torsie as), of door een extra schokdemper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is geen offroad-packet maar een kijk-mij-eens-een-robuste-aanhanger-hebben-pakket.

Voor offroad is hij te laag en teveel oversteek voor en achter .... met een simpel heuveltje sta je al vast.

Die aanhanger achter die vitara daarmee kan je wel offroad.

Klopt. Maar als je hout bvb uit het bos wil halen en het licht nog vrij vlak, is het bruikbaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 4 jaren later...
Op 22-1-2015 om 20:50, tothemax zei:

Wat een BS, terrein rijden met deze aanhangwagen is niets anders dan elk andere wagen.

Volgens mij is vering belangrijk. Verder zie ik het nut niet van terrein banden aangezien ze niet aangedreven zijn.

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...