Ga naar inhoud
GENEGEERD

Reviewer gezocht voor de Vapur Eclipse 1.0 liter


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Beste Preppers,

 

Welke enthousiaste forum gebruiker zou graag voor de community en de Prepshop dit product van Vapur "Eclipse Anti-Bottle" uitgebreid en meer willen testen met ondersteuning van foto's en/of filmpjes.

 

Lijkt mijn persoonlijk een geweldig product en ben erg benieuwd naar de community reacties.

 

Wie o wie wilt zich opofferen om zijn kostbare tijd te willen investeren om een review te maken en te plaatsen op Preppers.nl. Uiteraard mag je deze Vapur houden en komt voor niks naar je toe.

 

Voor meer informatie over dit product.

 

Features

Vapur SuperCap w/ Rubber Gasket and Screw-Cap Design

1 Liter (34 oz.)

Removable Plastic Wire-Gate Carabiner

BPA Free

Made in the USA

Matte Finish

Dishwasher Safe (Hand Washing Recommended)

Inherent Stand-Up Design

Freezer Safe w/o Cracking

Odor, Taste and Stain Resistant

FDA-approved Polyethylene Construction

 

Vapur.jpg.be0a6c709b2a53a95dda9f0cfd9760ba.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

aangezien ik nu hele dagen thuis zit oftewel in de bossen zit wil ik hier wel wat leuks voor doen:)

 

lijkt me leuk om hem te testen met een filmpje of twee, zelf nog nooit gedaan dus altijd leuk om nieuwe dingen te proberen:)

 

EDIT: ik zat er al aan te denken @Gamble een beetje na te apen en filmpjes te gaan maken bij mn perceel dus misschien moet ik dan maar een camera aanschaffen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het filmpje gezien te hebben durf ik wel een revieuw te maken. We hebben al eerder een waterzak gehad waar ik slechte ervaring mee had. Die waterzak heeft de 'puber-rugzak-middelbare school' test niet doorstaan.

 

Als de vapur die test doorstaat zonder lekkage is het een top ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook kunnen uitproberen, als reviewer of het handig is voor de jeugd, dwz in een school en scoutsrugzak,

Na het filmpje gezien te hebben durf ik wel een revieuw te maken. We hebben al eerder een waterzak gehad waar ik slechte ervaring mee had. Die waterzak heeft de 'puber-rugzak-middelbare school' test niet doorstaan.

 

Als de vapur die test doorstaat zonder lekkage is het een top ding.

 

gebruiksgemak, smaakjes, aansluitbaar op mijn Sawyer etc.

 

Ik bied me aan.

Mvg,

Dauntless

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een hele mooie kans om deze te testen.

Helaas hebben we hier niet de juiste huishoudelijke apparatuur om alles volledig te kunnen testen. :p

(geen vriezer, geen vaatwasser) wel vraag ik me af hoe warm deze vapur eclipse kan worden voordat ze een andere vorm gaan aannemen. Als deze ook in de vaatwasser mogen (ruim 80 graden) kun je ze waarschijnlijk dan ook steriliseren

Laat deze mooie kans dan ook graag aan iemand anders over :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mr. Gold,

 

Testen en beschrijven? Graag!!

 

Als wandelaar, hiker en dan zo licht mogelijk (grammen jagen), ben ik erg nieuwsgierig naar de duurzaamheid en gemak van deze veldflessen, mooi Nederlands woord, "veldflessen".

Niet meer afhankelijk van stijven constructies van alu of rvs, maar een flexibele zak, ik ben erg benieuwd of dat gemakkelijk inpakken is en mee te werken/drinken.

 

Bij dezen, ik offer mijzelf wel op als vrijwilliger om deze veldfles te testen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel deze zie ik wel eens zitten..

Ik gebruik dagelijks de thermos ...nu kan ik deze gaan gebruiken..

Ik heb vaatwasser enz...

Mja ...wie weet...laat maar komen en jullie weten ondertussen al dat ik wel een verslagje kan maken over wat ik doe.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het na de bril helemaal eerlijk is om me ook hier voor aan te melden, maar ik doe graag mee.

De Vapour staat al een tijdje op mijn veranglijstje. Ik zou hem graag toevoegen aan mijn EDC. Als de fles leeg is neemt hij namelijk geen ruimte meer in.

Hoe dan ook, komt ie in de prepshop dan koop ik er waarschijnlijk wel een.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangezien ik nu hele dagen thuis zit oftewel in de bossen zit wil ik hier wel wat leuks voor doen:)

 

lijkt me leuk om hem te testen met een filmpje of twee, zelf nog nooit gedaan dus altijd leuk om nieuwe dingen te proberen:)

 

EDIT: ik zat er al aan te denken @Gamble een beetje na te apen en filmpjes te gaan maken bij mn perceel dus misschien moet ik dan maar een camera aanschaffen haha.

 

Als jij een geweldige review maakt met filmpje(s) dan bij je onze man en als die echt goed is zit er misschien nog wat meer in het vat ;-) (Stuur mij maar even een PM met je gegevens)

@MyronPrps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij leuk om een uitgebreide review van dit item te doen, met daarbij behorende foto's en video's.

Ik zal het item zowel indoor als outdoor uitvoerig testen, dus hierbij meld ik mij aan :)

 

Sounds like a very good plan @beready Een uitgebreide review met foto's en filmpjes zou je de community en de leverancier erg blij mee maken (of het moet een pauper product zijn, maar daar komen we snel genoeg achter) :-) Wil je mij even je gegeven opsturen zodat we het in orde kunnen maken?

 

 

Dank voor alle aanmeldingen, ik doe het een beetje random en eigenlijk wil ik iedereen wel wat opsturen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sounds like a very good plan @beready Een uitgebreide review met foto's en filmpjes zou je de community en de leverancier erg blij mee maken (of het moet een pauper product zijn, maar daar komen we snel genoeg achter) :-) Wil je mij even je gegeven opsturen zodat we het in orde kunnen maken?

 

 

Dank voor alle aanmeldingen, ik doe het een beetje random en eigenlijk wil ik iedereen wel wat opsturen :-)

 

Dat mag altijd. Ik heb mijn dop weer gevonden, lag naast het trottoir voor mijn huis. .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...