Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vlaamse preppers gezocht voor reportage charliemag.be


SLodewijks

Aanbevolen berichten

Hey beste Preppers,

 

Mr. Gold gaf me de toestemming om een oproep te plaatsen in dit gedeelte.

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sophie Lodewijks, journaliste voor het Vlaamse Charlie Mag. (http://www.charliemag.be)

Voor dit online magazine heb ik mijn eigen geschreven rubriek waarin ik onderzoek doe naar datgene dat door de maatschappij als "anders" of zelfs "raar" wordt gezien.

Ik zou binnen deze rubriek een special willen maken rond preppers. Het zou gaan om een diepgaande reportage waarin ik meerdere preppers een paar uur volg. Op deze manier kunnen onze lezers kennismaken met jullie manier van doen en denken. En hoe dit jullie dagelijks leven beïnvloedt. Het doel van mijn rubriek is om mensen datgene te laten begrijpen wat zij in eerste instantie een beetje "vreemd" vinden.

Het gaat dus om een geschreven reportage met foto's. Het zou natuurlijk leuk zijn als ik enkele preppers in beeld kan brengen, maar het mag ook anoniem.

Onze redactie zit in Antwerpen dus het zou enorm handig zijn als we het binnen België kunnen houden maar de Nederlanders onder jullie mogen mij ook altijd contacteren.

Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om ze te stellen.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Groetjes Sophie

 

sophielodewijks@hotmail.com

http://www.charliemag.be

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey beste Preppers,

 

Mr. Gold gaf me de toestemming om een oproep te plaatsen in dit gedeelte.

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sophie Lodewijks, journaliste voor het Vlaamse Charlie Mag. (http://www.charliemag.be)

Voor dit online magazine heb ik mijn eigen geschreven rubriek waarin ik onderzoek doe naar datgene dat door de maatschappij als "anders" of zelfs "raar" wordt gezien.

Ik zou binnen deze rubriek een special willen maken rond preppers. Het zou gaan om een diepgaande reportage waarin ik meerdere preppers een paar uur volg. Op deze manier kunnen onze lezers kennismaken met jullie manier van doen en denken. En hoe dit jullie dagelijks leven beïnvloedt. Het doel van mijn rubriek is om mensen datgene te laten begrijpen wat zij in eerste instantie een beetje "vreemd" vinden.

Het gaat dus om een geschreven reportage met foto's. Het zou natuurlijk leuk zijn als ik enkele preppers in beeld kan brengen, maar het mag ook anoniem.

Onze redactie zit in Antwerpen dus het zou enorm handig zijn als we het binnen België kunnen houden maar de Nederlanders onder jullie mogen mij ook altijd contacteren.

Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om ze te stellen.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Groetjes Sophie

 

sophielodewijks@hotmail.com

http://www.charliemag.be

 

Als er een vorm van inspraak is van wat er geschreven wordt, dus eerst een proef artikel aan ons laten lezen zodat we 'goedkeuring' geven alvorens dit gedrukt wordt, heb ik eventueel wel interesse om hieraan mee te werken. Ik ben ook van Antwerpen.

 

Bedenk wel dat iedereen wel zich voor een andere reden aan het voorbereiden is en je artikel al gauw alle kanten kan uitspringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
vervloekte vlamingen! Geen spelfout te bekennen! Ook de interpunctie is uitstekend... Kunnen de hollanders nog een hoop van leren.

 

Dan maar zeiken over witregels en alinea's?

 

Neen.

 

@slodewijks; goed stukkie...

 

WTF ?

 

:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SLodewijks,

 

Waarom weet ik hier niets van? Ik bedoel van deze site?

 

Maar goed, wij (@Amazing Dree en ik) wonen te Zeeuws Vlaanderen. Wij zijn reserve Belgen, zogezegd. Maar er zijn genoeg echte Vlamingen te vinden op dit forum. En dat zijn stuk voor stuk serieuze preppers. Mocht je daarentegen interesse hebben, misschien zijn wij ook wel bereid een bijdrage te leveren.

 

En laat @Johnny BravoNL maar lullen. Dat is zo een kaaskop.

 

Mooi stukje en een leuke site, zo op het eerste gezicht. Ga het nog bekijken.

 

Groet

Charlie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twee puntjes op het einde staan daar echt enorm... Dubieus...

 

 

"Allee vrouwke, wilde gij menne cave 's zien...?"

 

Hahhahahah ja als het nog eens bezien wordt ..hmmm inderdaad , had zo ver nog niet gekeken....

Ik pas het aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo...

Ik heb reeds contact gehad en een eventuele datum afgesproken.

Morgen zal dit bevestigd worden op mail.

 

Ik laat het hier wel weten hoe alles is verlopen.

 

Tom,

Als je hulp nodig hebt, of tips en trics, kun je ons wel benaderen.

Pas samen met @Wafels een interview gegeven, wat goed ontvangen is.

We horen t wel, wanneer je hulp nodig hebt, succes in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tom,

Als je hulp nodig hebt, of tips en trics, kun je ons wel benaderen.

Pas samen met @Wafels een interview gegeven, wat goed ontvangen is.

We horen t wel, wanneer je hulp nodig hebt, succes in ieder geval.

 

 

Ik zal je een pm sturen met wat gegevens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tom,

Als je hulp nodig hebt, of tips en trics, kun je ons wel benaderen.

Pas samen met @Wafels een interview gegeven, wat goed ontvangen is.

We horen t wel, wanneer je hulp nodig hebt, succes in ieder geval.

 

 

Hey Dree

 

jouw mailbox is vol...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...