Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 61
    Jr. prepper
    Ingeschreven
    Feb 2015

Vlaamse preppers gezocht voor reportage charliemag.be

Hey beste Preppers,

Mr. Gold gaf me de toestemming om een oproep te plaatsen in dit gedeelte.
    Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sophie Lodewijks, journaliste voor het Vlaamse Charlie Mag. (www.charliemag.be)
    Voor dit online magazine heb ik mijn eigen geschreven rubriek waarin ik onderzoek doe naar datgene dat door de maatschappij als "anders" of zelfs "raar" wordt gezien.
    Ik zou binnen deze rubriek een special willen maken rond preppers. Het zou gaan om een diepgaande reportage waarin ik meerdere preppers een paar uur volg. Op deze manier kunnen onze lezers kennismaken met jullie manier van doen en denken. En hoe dit jullie dagelijks leven beÔnvloedt. Het doel van mijn rubriek is om mensen datgene te laten begrijpen wat zij in eerste instantie een beetje "vreemd" vinden.
    Het gaat dus om een geschreven reportage met foto's. Het zou natuurlijk leuk zijn als ik enkele preppers in beeld kan brengen, maar het mag ook anoniem.
    Onze redactie zit in Antwerpen dus het zou enorm handig zijn als we het binnen BelgiŽ kunnen houden maar de Nederlanders onder jullie mogen mij ook altijd contacteren.
    Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om ze te stellen.
    Alvast bedankt voor jullie tijd!
    Groetjes Sophie

sophielodewijks@hotmail.com
    www.charliemag.be

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MENTION=4837]SLodewijks[/MENTION] ik wil jou best helpen met jou reportage al woon ik nog een heel eind van stad namelijk op de parking .
    Of het nu dringend is weet ik ook niet . Maar ik zit nog min.twee weken in de gips en of ik daarna direct kan stappen weet ik niet .
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2012
    [MENTION=4837]SLodewijks[/MENTION] je boft maar dat onze zeergewaardeerde Uberprepper Geert zich aanbiedt.
    Als je hem niet goed, of als 'raar' neerzet in jouw stukje krijg je met mij te maken hoor :-)
    "Be prepared, not scared"

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2014
    Ik wil ook wel mee doen. Ik woon in Antwerpen.
    Winter is coming. -Eddard Stark
    If you chop your own wood it will warm you twice.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Succes met je artikel (je eerste bij charliemag?).

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SLodewijks Bekijk Berichten
    Hey beste Preppers,

Mr. Gold gaf me de toestemming om een oproep te plaatsen in dit gedeelte.
    Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sophie Lodewijks, journaliste voor het Vlaamse Charlie Mag. (www.charliemag.be)
    Voor dit online magazine heb ik mijn eigen geschreven rubriek waarin ik onderzoek doe naar datgene dat door de maatschappij als "anders" of zelfs "raar" wordt gezien.
    Ik zou binnen deze rubriek een special willen maken rond preppers. Het zou gaan om een diepgaande reportage waarin ik meerdere preppers een paar uur volg. Op deze manier kunnen onze lezers kennismaken met jullie manier van doen en denken. En hoe dit jullie dagelijks leven beÔnvloedt. Het doel van mijn rubriek is om mensen datgene te laten begrijpen wat zij in eerste instantie een beetje "vreemd" vinden.
    Het gaat dus om een geschreven reportage met foto's. Het zou natuurlijk leuk zijn als ik enkele preppers in beeld kan brengen, maar het mag ook anoniem.
    Onze redactie zit in Antwerpen dus het zou enorm handig zijn als we het binnen BelgiŽ kunnen houden maar de Nederlanders onder jullie mogen mij ook altijd contacteren.
    Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om ze te stellen.
    Alvast bedankt voor jullie tijd!
    Groetjes Sophie

sophielodewijks@hotmail.com
    www.charliemag.be
    Als er een vorm van inspraak is van wat er geschreven wordt, dus eerst een proef artikel aan ons laten lezen zodat we 'goedkeuring' geven alvorens dit gedrukt wordt, heb ik eventueel wel interesse om hieraan mee te werken. Ik ben ook van Antwerpen.

Bedenk wel dat iedereen wel zich voor een andere reden aan het voorbereiden is en je artikel al gauw alle kanten kan uitspringen.
    Laatst gewijzigd door carismo; 03-02-15 om 23:27.
    If it looks stupid and it works, it ain't stupid.

Don't blame it on the tool while the user is a fool.

tom666
    Guest
    Zoals [MENTION=1847]carismo[/MENTION] aangeeft zie ik het wel zitten....ik ben van Stabroek en heb je vast veel te vertellen .
    Prepzaken kunnen misschien gezien worden als er een vertrouwen is.
    Laatst gewijzigd door tom666; 04-02-15 om 09:55.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Vervloekte Vlamingen! Geen spelfout te bekennen! Ook de interpunctie is uitstekend... Kunnen de Hollanders nog een hoop van leren.

Dan maar zeiken over witregels en alinea's?

Neen.

[MENTION=4837]SLodewijks[/MENTION]; goed stukkie...

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny bravonl Bekijk Berichten
    vervloekte vlamingen! Geen spelfout te bekennen! Ook de interpunctie is uitstekend... Kunnen de hollanders nog een hoop van leren.

Dan maar zeiken over witregels en alinea's?

Neen.

[mention=4837]slodewijks[/mention]; goed stukkie...
    WTF ?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    [MENTION=4837]SLodewijks[/MENTION],

Waarom weet ik hier niets van? Ik bedoel van deze site?

Maar goed, wij (@Amazing Dree en ik) wonen te Zeeuws Vlaanderen. Wij zijn reserve Belgen, zogezegd. Maar er zijn genoeg echte Vlamingen te vinden op dit forum. En dat zijn stuk voor stuk serieuze preppers. Mocht je daarentegen interesse hebben, misschien zijn wij ook wel bereid een bijdrage te leveren.

En laat [MENTION=73]Johnny BravoNL[/MENTION] maar lullen. Dat is zo een kaaskop.

Mooi stukje en een leuke site, zo op het eerste gezicht. Ga het nog bekijken.

Groet
    Charlie
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Preppers gezocht voor documentaire
    Door Flow in forum Preppers in de Media
    Reacties: 59
    Laatste Bericht: 13-06-14, 23:11
  2. Reacties: 154
    Laatste Bericht: 16-02-14, 00:04
  3. [Gezocht reviewers] Voor preppers.nl
    Door Mr. Gold in forum Reviews
    Reacties: 109
    Laatste Bericht: 12-03-13, 11:48